Autor Wątek:  ET24  (Przeczytany 40803 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline SM31-113

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 448
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ET24
« Odpowiedź #30 dnia: 13 Stycznia 2008, 18:03:47 »
//node -1 0 ET24-001 dynamic PKP\206E 206-001 206E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4425
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 211
Odp: ET24
« Odpowiedź #31 dnia: 13 Stycznia 2008, 18:12:08 »
//node -1 0 ET24-001 dynamic PKP\206E 206-001 206E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

No wpis jest ok. Już wiem co jest nie tak.

Mam tą teksturę ET24 ale jest zapisana jako 206E-001.bmp. Mam zmienić na ET24-001??

Zmień nazwę tekstury na 206-001.bmp

Offline adamst

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 75
Odp: ET24
« Odpowiedź #32 dnia: 13 Stycznia 2008, 19:27:05 »
//node -1 0 ET24-001 dynamic PKP\206E 206-001 206E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

No wpis jest ok. Już wiem co jest nie tak.

Mam tą teksturę ET24 ale jest zapisana jako 206E-001.bmp. Mam zmienić na ET24-001??

Zmień nazwę tekstury na 206-001.bmp

Dla tekstur bmp nie trzeba w scenerii podawać rozszerzenia - zdaje się, że jeśli się je poda, to program zamiast pliku *.bmp będzie szukał *.bmp.bmp

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 442
Odp: ET24
« Odpowiedź #33 dnia: 13 Stycznia 2008, 19:41:20 »
Dla tekstur bmp nie trzeba w scenerii podawać rozszerzenia - zdaje się, że jeśli się je poda, to program zamiast pliku *.bmp będzie szukał *.bmp.bmp
Zdaje się?
Zanim napisałeś post mogłeś sprawdzić te rewelacje. Screen który zrobiłem kilka postów wcześniej jest z rozszerzeniem .bmp dopisanie rozszerzenia nie miało znaczenia.
Jeśli wpis jest poprawny to jedyny powód nie wyświetlenia się tekstury, jest jej brak w odpowiednim katalogu.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4425
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 211
Odp: ET24
« Odpowiedź #34 dnia: 13 Stycznia 2008, 19:42:59 »
Dla tekstur bmp nie trzeba w scenerii podawać rozszerzenia - zdaje się, że jeśli się je poda, to program zamiast pliku *.bmp będzie szukał *.bmp.bmp

1. Nie kazałem zmienić nazwy tekstury we wpisie do scenerii, tylko zmienić nazwę pliku .bmp w katalogu 206E.
2. Gdy poda się we wpisie nazwę tekstury nazwa.bmp to symek normalnie wczyta tą teksturę.

Offline SM31-113

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 448
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ET24
« Odpowiedź #35 dnia: 13 Stycznia 2008, 19:44:28 »
zmieniłem tą nazwę pliku ale to niestety nie pomogło
« Ostatnia zmiana: 13 Stycznia 2008, 19:54:08 wysłana przez SM31 »

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4425
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 211
Odp: ET24
« Odpowiedź #36 dnia: 13 Stycznia 2008, 19:53:14 »
1. Czy poprzednia nazwa tekstury zawierała rozszerzenie? (Jest bmp, ale rozszerzenie nie jest wyświetlane)
2. I czy po zmianie nazwy teraz to rozszerzenie jest wyświetlane?
« Ostatnia zmiana: 13 Stycznia 2008, 20:04:39 wysłana przez ZiomalCl »

Offline adamst

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 75
Odp: ET24
« Odpowiedź #37 dnia: 14 Stycznia 2008, 15:28:58 »
Dla tekstur bmp nie trzeba w scenerii podawać rozszerzenia - zdaje się, że jeśli się je poda, to program zamiast pliku *.bmp będzie szukał *.bmp.bmp
Zdaje się?
Zanim napisałeś post mogłeś sprawdzić te rewelacje. Screen który zrobiłem kilka postów wcześniej jest z rozszerzeniem .bmp dopisanie rozszerzenia nie miało znaczenia.
Jeśli wpis jest poprawny to jedyny powód nie wyświetlenia się tekstury, jest jej brak w odpowiednim katalogu.

Przepraszam, rzeczywiście powinienem sprawdzić. Coś mi się przestawiło.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4425
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 211
Odp: ET24
« Odpowiedź #38 dnia: 14 Stycznia 2008, 15:47:56 »
Wydaje mi się? Czy moje pytania zostały przez @SM31 zignorowane? I weź takiemu pomóż... Co do tych pytań z w/w posta - jeśli nie miałeś przed zmianą nazwy wyświetlanego rozszerzenia, a po zmianie jest tak jak nazwałeś (razem z rozszerzeniem), to prawdopodobnie nazwa tej tekstury teraz jest 206-001.bmp.bmp Rozwiązaniem jest usunięcie tego widocznego .bmp
« Ostatnia zmiana: 14 Stycznia 2008, 16:27:57 wysłana przez ZiomalCl »

Offline SM31-113

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 448
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ET24
« Odpowiedź #39 dnia: 14 Stycznia 2008, 17:55:04 »
 
1. Czy poprzednia nazwa tekstury zawierała rozszerzenie? (Jest bmp, ale rozszerzenie nie jest wyświetlane)
2. I czy po zmianie nazwy teraz to rozszerzenie jest wyświetlane?
Nie było żadnego rozszerzenia. Zrobiłem  tak jak pisałeś (zmieniłem nazwę  pliku na z 2006E na 206-001.bmp) ale nadal to nie działała.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4425
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 211
Odp: ET24
« Odpowiedź #40 dnia: 14 Stycznia 2008, 18:10:44 »
Mimo to nadal myślę, że coś sknociłeś. http://members.lycos.co.uk/ziomalcl/206-001.rar (PPM i "Zapisz element docelowy jako...") Wypakuj tą teksturę i wrzuć do katalogu PKP\206E.
« Ostatnia zmiana: 14 Stycznia 2008, 18:12:39 wysłana przez ZiomalCl »

Offline SM31-113

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 448
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ET24
« Odpowiedź #41 dnia: 15 Stycznia 2008, 14:49:58 »
Niestety to nie wiele pomogło bo teraz zamiast białego pudła jest szare. Jeżeli innym po pobraniu tego samego działało normalnie to że coś jest nie tak z moją kartą graficzną. Czy to możliwe??

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ET24
« Odpowiedź #42 dnia: 15 Stycznia 2008, 15:25:13 »
sprawdź, czy tekstura ma boki o długości potęgi dwójki. /2, 4, 8, 16, 32, 64 itd/
Na niektórych kartach graficznych tak się dzieje, że jak .bmp nie ma takich wymiarów, to Ci nie wyświetli.

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline SM31-113

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 448
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ET24
« Odpowiedź #43 dnia: 15 Stycznia 2008, 15:28:02 »
sprawdź, czy tekstura ma boki o długości potęgi dwójki. /2, 4, 8, 16, 32, 64 itd/
Nie ma. Da się to jakoś naprawić??

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4425
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 211
Odp: ET24
« Odpowiedź #44 dnia: 15 Stycznia 2008, 15:36:54 »
sprawdź, czy tekstura ma boki o długości potęgi dwójki. /2, 4, 8, 16, 32, 64 itd/
Nie ma. Da się to jakoś naprawić??

Ma... 2048 x 512

Offline kgb

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 203
  • PTKiGK Zabrze
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ET24
« Odpowiedź #45 dnia: 16 Stycznia 2008, 19:33:59 »
Chciałbym zaprezentować kabine do et24. Została ona troszkę zmieniona. Szczerze mówiąc prędkościomierz o którym było głośno żeby go zmienić nie został zamieniony, bo wydaje mi się że nie ma takiej potrzeby, bo została zmieniona fizyka i jak wskazówka dochodzi do 140h/km wyłącznik szybki się wyłącza.

Screen:
http://img412.imageshack.us/my.php?image=beztytuudq9.png

Link:
http://files.filefront.com/et24rar/;9446843;/fileinfo.html

Wszystkie błędy proszę zgłaszać to będą one usuwane.Oczywiście w miare możliwości.

guest4368

  • Gość
Odp: ET24
« Odpowiedź #46 dnia: 19 Stycznia 2008, 11:28:55 »
Witam. Przerobiłem kabinkę kolegi kgb. Dodałem amperomierz 3 grupy silników i zmieniłem hasler. Ponadto zmieniłem nieco pudło. Dodałem 3 wentylator na dachu, bo były 2 i to dziwnie ułożone, a skoro to towarowa, to ma więcej silników i oporników. Ponadto zrobiłem nową teksturę. Końcówki świecą się na czerwono. Zrobiłem też fizykę na 6 silników. Ma 48 pozycji nastawnika i 5 stopni bocznikowania. Nadmiarowy wybija przy ok 140 km/h. Zaraz to wrzucę.



Już się prawie załadowało. Aby pobrać, należy nacisnąć czerwone "tutaj" w podpisie, a w tamtym katalogu będzie plik et24.zip. Należy go wypakować do folderu dynamic\pkp.

Wpis do scn:
node -1 0 ET24-001 dynamic pkp\et24 et24-001 206e 0 headdriver 3 0 enddynamic

Załadowało!!!
Proszę pobierać i komentować :)  !

Offline kgb

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 203
  • PTKiGK Zabrze
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ET24
« Odpowiedź #47 dnia: 19 Stycznia 2008, 11:50:59 »
No to tak:

Jeżeli przy 140km/h wywala wyłącznik to dlaczego tacho jest na 120km/h, zmień fizyke albo tacho!

Dźwięki należało by zmienić bo przy 120km/h słychyać monotonne wycie silników takcyjnych(sam próbowałem podmienić dźwięki od et41,et42,et40)

guest4368

  • Gość
Odp: ET24
« Odpowiedź #48 dnia: 19 Stycznia 2008, 20:01:06 »
No to mały updacik. Nowa fizyka, nowy dżwięk i nowa tekstura.
Wył. szybki wywala przy ok 120km/h, a silniki już tak bardzo nie wyją.
Poza tym teksturka z kilkoma szczegółami.
Aby pobrać, kliknąć czerwone "tutaj" na podpisie, a tam będzie paczka et24_update.zip

Sigman

  • Gość
Odp: ET24
« Odpowiedź #49 dnia: 26 Stycznia 2008, 00:58:13 »
No bardzo fajnie, w końcu ET24 zrobiona jak trzeba :)
Jedynie hamulec pomocniczy i hamulec główny podczas jazdy samą lokomotywą nie działają. Myślę, że to jest do naprawienia.

Offline ath

  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ET24
« Odpowiedź #50 dnia: 26 Stycznia 2008, 17:16:34 »
@ james.szczesny

Mógłbyś wrzucić paczkę na inny serwer bo z lycosa nie da sie ściągnąć.

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: ET24
« Odpowiedź #51 dnia: 26 Stycznia 2008, 17:35:34 »
Mi się udało to Tobie też się uda. Otwórz to czerwone "tutaj" w jego podpisie. Później kliknij prawym przyciskiem myszy na ET24.zip i wciśnij "zapisz element docelowy jako" , wybierz folder z maszyną kliknij "zapisz". Jak ściągnie ,to zrób to samo z et24_update.zip.

Offline DiDok

  • Wiadomości: 114
  • Precz z dynamic.dat! Niech żyje STV!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ET24
« Odpowiedź #52 dnia: 26 Stycznia 2008, 18:04:16 »
Problem w tym, że Firefox nie lubi Lycosa i zasysa 0kb, ta metoda u mnie działa tylko na IE... Chyba przerzucę sie na Operę - mniej kłopotów (lisek lubi gubić cookies lub ulubione po krachach systemu...)

http://www.dzyszla.aplus.pl/download-35.html
^ Tu znajdziesz bardzo loader do MaSzyny ^

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ET24
« Odpowiedź #53 dnia: 26 Stycznia 2008, 18:46:58 »
Na Firefoksie trzeba skopiować link i załadować go w nowej karcie, wtedy pójdzie bez problemu /stosowane z powodzeniem; przynajmniej u mnie/

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

guest4368

  • Gość
Odp: ET24
« Odpowiedź #54 dnia: 29 Stycznia 2008, 09:33:25 »
Hamulce dziaBaj bez problemu, ale po przekroczeniu pewnej siBy hamowania uruchamia si hamulec elektrodynamiczny i odluznia hamulec zwykBy. Nie ma nic do poprawy. Radz hamowa Bagodnie by nie przekroczy tej siBy.
Co do serwera to prosz aby kto[, kto to ma wrzuciB poBczon paczk na inny serwer i daB linka. Ja teraz nie mog.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: ET24
« Odpowiedź #55 dnia: 29 Stycznia 2008, 11:11:44 »
co to za kodowanie ?:)

Offline SM31-113

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 448
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ET24
« Odpowiedź #56 dnia: 14 Marca 2008, 13:46:29 »
Zrobiłem coś takiego do ET24
http://i32.tinypic.com/2ik2vpi.jpg

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: ET24
« Odpowiedź #57 dnia: 19 Listopada 2008, 16:42:43 »
Witam. Przerobiłem kabinkę kolegi kgb. Dodałem amperomierz 3 grupy silników i zmieniłem hasler. Ponadto zmieniłem nieco pudło. Dodałem 3 wentylator na dachu, bo były 2 i to dziwnie ułożone, a skoro to towarowa, to ma więcej silników i oporników. Ponadto zrobiłem nową teksturę. Końcówki świecą się na czerwono. Zrobiłem też fizykę na 6 silników. Ma 48 pozycji nastawnika i 5 stopni bocznikowania. Nadmiarowy wybija przy ok 140 km/h. Zaraz to wrzucę.



Już się prawie załadowało. Aby pobrać, należy nacisnąć czerwone "tutaj" w podpisie, a w tamtym katalogu będzie plik et24.zip. Należy go wypakować do folderu dynamic\pkp.

Wpis do scn:
node -1 0 ET24-001 dynamic pkp\et24 et24-001 206e 0 headdriver 3 0 enddynamic

Załadowało!!!
Proszę pobierać i komentować :)  !
Nie mozna sciagnac, dajcie rapidshare.

1.Pisz poprawnie.
2.Proszę zapoznać się z Regulaminem.
3. Prosimy, nie żądamy.

REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 19 Listopada 2008, 16:57:56 wysłana przez REWIZOR »

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2922
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 268
Odp: ET24
« Odpowiedź #58 dnia: 19 Listopada 2008, 16:50:32 »
nie mozna sciagnac dajcie rapidshare

Więcej nie mogłeś zacytować?
1) Szukajka plików na serwerze
2) Na tym forum zabronione jest używanie rapida
3) Dać to można komuś w dziób na dzień dobry. Można a nawet należy ładnie poprosić.
Pozdro.

P.S. Nie przeszukałeś dokładnie tematu, bo na pierwszej stronie jest czynny link do tej maszyny.
« Ostatnia zmiana: 19 Listopada 2008, 16:55:06 wysłana przez ST44-003 »

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6201
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 232
« Ostatnia zmiana: 19 Listopada 2008, 17:17:03 wysłana przez Ra »
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni