Autor Wątek:  Moc lokomotyw spalinowych i elektrycznych.  (Przeczytany 69311 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline BR232

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Moc lokomotyw spalinowych i elektrycznych.
« Odpowiedź #120 dnia: 11 Lutego 2008, 18:01:21 »
Co do tych 2xTEM2 to może nawet spoko ... a co do Śląska często maszyniści z Bydkoskich itp. przyjeżdżają na Śląsk i nie dają rady a jak myślisz czemu ??

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1168
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Moc lokomotyw spalinowych i elektrycznych.
« Odpowiedź #121 dnia: 11 Lutego 2008, 18:05:53 »
Ja widziałem 2 ST44 z 4000T rudy na LHS jadące pod górę.

Offline Szymon

  • Wiadomości: 186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Moc lokomotyw spalinowych i elektrycznych.
« Odpowiedź #122 dnia: 11 Lutego 2008, 18:06:42 »
Morzesz pisac po polsku...Co znaczy stwierdzenie :" często maszyniści z Bydkoskich itp. przyjeżdżają na Śląsk i nie dają rady" Z czym nie dają sobie rady??? I dlaczego tylko maszyniści Bydgoscy??
Postęp prac nad trasą------>80%-prace skoncentrowane na lokomotywie 401Da,więcej czytaj w dziale "Tabor"
--------------------------------------------------
Jesli uważasz ze ci pomogłem ,to możesz odwdzięczyć mi się za to plusikiem:)

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Moc lokomotyw spalinowych i elektrycznych.
« Odpowiedź #123 dnia: 11 Lutego 2008, 18:06:51 »
Ale człowieku co sie do tego Ślaska przyczepiłes. Widziałem na własne oczy Tem + 40 wagonów wypełnionych klinkierem i co dawała rade..
Na równym to da rade. W końcu jest stworzona do manewrów z takimi składami.

a co do Śląska często maszyniści z Bydkoskich itp. przyjeżdżają na Śląsk i nie dają rady a jak myślisz czemu ??
Bo Śląsk jest dla prawdziwych maszynistów.

Offline Szymon

  • Wiadomości: 186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Moc lokomotyw spalinowych i elektrycznych.
« Odpowiedź #124 dnia: 11 Lutego 2008, 18:09:30 »
Fakt faktem, że Ślask to głównie cięzki transport towarowy wiec sie nie ma co dziwić, że jak ktoś jeździł pół życia na osobowych w Bydgoszczy nie daje sobie rady z ciezkim pociagiem towarowym.
Postęp prac nad trasą------>80%-prace skoncentrowane na lokomotywie 401Da,więcej czytaj w dziale "Tabor"
--------------------------------------------------
Jesli uważasz ze ci pomogłem ,to możesz odwdzięczyć mi się za to plusikiem:)

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Moc lokomotyw spalinowych i elektrycznych.
« Odpowiedź #125 dnia: 11 Lutego 2008, 18:12:44 »
Do tego dodaj sobie szkody górnicze (Śląsk jest bardziej górzysty niż Bieszczady) i szlakową 30 w porywach do 20 km/h. Nie jeden wymięka.

Offline Szymon

  • Wiadomości: 186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Moc lokomotyw spalinowych i elektrycznych.
« Odpowiedź #126 dnia: 11 Lutego 2008, 18:14:08 »
Wiem o tym kolego bywam na Śląsku i doskonale sobie sdaje sprawę, że poza samym składem dochodzą szkody górnicze i zawrotna prędkość..:)
Postęp prac nad trasą------>80%-prace skoncentrowane na lokomotywie 401Da,więcej czytaj w dziale "Tabor"
--------------------------------------------------
Jesli uważasz ze ci pomogłem ,to możesz odwdzięczyć mi się za to plusikiem:)

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Moc lokomotyw spalinowych i elektrycznych.
« Odpowiedź #127 dnia: 11 Lutego 2008, 18:40:38 »
Co do tych 2xTEM2 to może nawet spoko ... a co do Śląska często maszyniści z Bydkoskich itp. przyjeżdżają na Śląsk i nie dają rady a jak myślisz czemu ??

Jeśli nie masz pojęcia o obsłudze trakcyjnej, to się nie odzywaj. Maszyniści z Bydgoszczy jeżdżą najdalej do Karsznic - tam od nich przejmują pociągi maszyniści z innych CM.
Tak, masz rację...przecież po magistrali węglowej jeżdżą same osobówki, a 3600 ton na haku to chyba tylko na szkoleniach było omawiane...zastanów się co piszesz.

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Moc lokomotyw spalinowych i elektrycznych.
« Odpowiedź #128 dnia: 11 Lutego 2008, 18:56:13 »
Maszyniści z Bydgoszczy jeżdżą najdalej do Karsznic - tam od nich przejmują pociągi maszyniści z innych CM.
Nie ograniczajmy się tylko i wyłącznie do maszynistów zatrudnionych w PKP Cargo. Skończmy z tym monopolem PKP.