Autor Wątek:  Skrypty do exportu i importu modeli *t3d i *scn do Zmodelera  (Przeczytany 15219 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Siarka95

  • Wiadomości: 68
  • 424 potrafi zaskoczyć
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Skrypty do exportu i importu modeli *t3d i *scn do Zmodelera
« dnia: 29 Grudnia 2007, 23:30:15 »
Dzień dobry,
Chciałbym zaproponować, iż jest kilka (może nawet dużo) osób, które tworzą modele w Zmodelerze. Modele te mogą być bardzo dobrze wykonane. Więc tu nasuwa mi się pytanie: Czy istniałaby możliwość napisania skryptów do importu i exportu .t3d i .scn właśnie do Zmodelera?
Nikt tutaj mnie nie lubi :<
Grasz w Jazz Jackrabbit 2? Zajrzyj tutaj!
Mój FTP: http://members.lycos.co.uk/siarka1995/

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6306
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Odp: Skrypty do exportu i importu modeli *t3d i *scn do Zmodelera
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Grudnia 2007, 23:49:20 »
Podaj mi specyfikacje tych formatów (*.t3d i Zmodelera), to zrobię. :)
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Skrypty do exportu i importu modeli *t3d i *scn do Zmodelera
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Grudnia 2007, 23:58:12 »
t3d to format symkowy :D
Exe go czyta wiec pewnie specyfikacja jest dostepna ;)

Offline Siarka95

  • Wiadomości: 68
  • 424 potrafi zaskoczyć
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do exportu i importu modeli *t3d i *scn do Zmodelera
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Grudnia 2007, 12:03:08 »
Zmodeler zapisuje do formatu: z3d.
Zmodeler może eksportować do formatów:
3ds, 4ds, bin, c3d, dat, dff, col, dof, fce, geo, gp4, vht, fff, mod, mts, pkg, prm, psd, smf, mx, mhx, mha, jnx, jna, vrl, x, xo. Troche tego jest :) Pozdrawiam
Nikt tutaj mnie nie lubi :<
Grasz w Jazz Jackrabbit 2? Zajrzyj tutaj!
Mój FTP: http://members.lycos.co.uk/siarka1995/

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: Skrypty do exportu i importu modeli *t3d i *scn do Zmodelera
« Odpowiedź #4 dnia: 30 Grudnia 2007, 12:45:15 »
Podaj mi specyfikacje tych formatów (*.t3d i Zmodelera), to zrobię. :)


proszz...


format pliku T3D (plik tekstowy)

--NA PRZYKLADZIE OBIEKTU O WYMIARACH 1.5 1.5 1.5 NA POZYCJI 0 0 0



ambient: 150.0 150.0 150.0                     <-- skladowe koloru w formacie rgb
Diffuse: 150.0 150.0 150.0                     <-- skladowe koloru w formacie rgb
specular: 229.5 229.5 229.5                    <-- skladowe koloru w formacie rgb
selfillum: false                               <-- czy samoswiecace?
wire: false
wiresize: 1.0
opacity: 100.0
map: ip/kepno/reklam_stasio_niepozyczaj.tga  <-- bitmapa
maxdistance: 1000                            <-- maksymalny dystans z jakiego obiekt bedzie widoczny
mindistance: 0                               <-- minimalny
transform:
          1.0 0.0 0.0 0.0
          0.0 1.0 0.0 0.0
          0.0 0.0 1.0 0.0
          0.0 0.0 0.0 1.0                    <- polozenie xyz obiektu, czwarty parametr (1.0) statyczny (co to)?




NumVerts: 36                        <- liczba wierzcholkow w obiekcie
2                                   <- FaceSmoothGroup
-0.75 -0.75 0.0 0.9995 0.000499785  <- wspolrzedne wierzcholkow xyz
-0.75 0.75 0.0 0.9995 0.9995
0.75 0.75 0.0 0.000499576 0.9995
|    |    |     |           |
|    |    |     |           |______ TVert TVFace zy (0 0 gdy nie ma bitmapy)
|    |    |     |
|    |    |     |__________________ TVert TVFace zx (0 0 gdy nie ma bitmapy)
|    |    |
|    |    |________________________ pozycja wierzcholka z
|    |
|    |_____________________________ pozycja wierzcholka y
|
|__________________________________ pozycja wierzcholka x


2
0.75 0.75 0.0 0.000499576 0.9995
0.75 -0.75 0.0 0.000499785 0.000499576
-0.75 -0.75 0.0 0.9995 0.000499785

4
-0.75 -0.75 1.5 0.000499576 0.000499785
0.75 -0.75 1.5 0.9995 0.000499576
0.75 0.75 1.5 0.9995 0.9995

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6306
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Odp: Skrypty do exportu i importu modeli *t3d i *scn do Zmodelera
« Odpowiedź #5 dnia: 31 Grudnia 2007, 23:02:07 »
Jeszcze co to jest:
Cytuj
wire: false
wiresize: 1.0
opacity: 100.0
2                                   <- FaceSmoothGroup
Ponadto, jakie jest znaczenie dokładności liczb? Rozumiem, że pozycje wierzchołków są w metrach.

Jak wygląda transform dla przechyłek, wskazówek i innych ruchomych rzeczy? Jak się ustawia kierunek kręcenia się kół? Czy wartości rzędu 1E-3, 1E-7 w transform mają jakieś znaczenie?

Na jakim poziomie są szyny? (Jakie są współrzędne wózka?)

Można skądś pobrać jakieś klasy w C?



A co do innych formatów, interesowałyby mnie klasy i biblioteki do ich obsługi (np. DLL plus include ze szczegółowym opisem).

Może prościej napisać filtr importu/eksportu do ZModelera?
« Ostatnia zmiana: 01 Stycznia 2008, 01:09:32 wysłana przez Ra »
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6306
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Odp: Skrypty do exportu i importu modeli *t3d i *scn do Zmodelera
« Odpowiedź #6 dnia: 07 Stycznia 2008, 17:44:43 »
Autor ZModelera wypowiedział się, że optymalnie by było zrobić konwersję pomiędzy T3D i 3DS. Pobrałem sobie ZModeler v1.07 Software Development Kit i tam są klasy do eksportu i importu 3DS (jest też coś takiego do wersji ZModeler2, ale ten nie uruchamia się na moim komputerze, więc sobie darowałem).

Znalazłem też inną klasę:
Cytuj
.3DS file format exerciser v1.2.
Written by Javier Arevalo, AKA Jare/Iguana.

Byłbym wdzięczny, jakby ktoś mnie mógł uraczyć maksymalnie prostym modelem (ewentualnie kilkoma) zapisanym jednocześnie w .3DS oraz .T3D.

Format 3DS już prawie rozumiem... Parę przykładów .3DS też znalazłem...
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2008, 20:05:26 wysłana przez Ra »
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Siarka95

  • Wiadomości: 68
  • 424 potrafi zaskoczyć
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do exportu i importu modeli *t3d i *scn do Zmodelera
« Odpowiedź #7 dnia: 11 Stycznia 2008, 14:09:35 »
No to rozkminiaj szybko i bardzo cie prosze: napisz go, bo ja sie doczekac nie moge kiedy wreszcie cos swojego do maszyny zrobie :P
Sklejenie wątków.
Mod by Żuk


Sory za dubla ale nikt by nie zauważył:
No to jak? (Nie)Wykonalne? (Nie)Zrobione?
« Ostatnia zmiana: 19 Stycznia 2008, 10:59:55 wysłana przez Żuk »
Nikt tutaj mnie nie lubi :<
Grasz w Jazz Jackrabbit 2? Zajrzyj tutaj!
Mój FTP: http://members.lycos.co.uk/siarka1995/

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Skrypty do exportu i importu modeli *t3d i *scn do Zmodelera
« Odpowiedź #8 dnia: 19 Stycznia 2008, 11:03:54 »
Stary wyluzuj, tu nie piekarnia. Jak zrobi to będą, diabelsko nie ładnie tak poganiać. Moderatorzy nie lubią takich postów.

Offline DiDok

  • Wiadomości: 114
  • Precz z dynamic.dat! Niech żyje STV!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do exportu i importu modeli *t3d i *scn do Zmodelera
« Odpowiedź #9 dnia: 19 Stycznia 2008, 11:26:14 »
Szkoda, że nie da się zrobić filtra do ZModa 2, ale będę się cieszył nawet jak wyjdzie takowy do wersji 1.x... Wyjdzie skrypt = po maturze zrobię kilka modeli do symka (jakieś budy. stacje, w porywach dumba albo loka jak poczytam tutoriale), o ile nie zapomniałem jak sie robi modele w ZM =] Kto wie,  może nawet wcielę w życie moją chorą ideę Metra Łódzkiego... xD

http://www.dzyszla.aplus.pl/download-35.html
^ Tu znajdziesz bardzo loader do MaSzyny ^

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6306
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Odp: Skrypty do exportu i importu modeli *t3d i *scn do Zmodelera
« Odpowiedź #10 dnia: 24 Stycznia 2008, 22:41:07 »
@DiDok: Filtr do ZM2 pewnie da się zrobić, tylko że ja się za to nie wezmę. Nie robię filtru do ZM1, tylko konwersję .T3D na .3DS. I taki plik da się już do ZM wczytać.

@Siarka95: Nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś już robił modele i zapisywał je w plikach .3DS.


Zrobiłem na razie konwersję z T3D do 3DS. Program do pobrania z linku w moim podpisie.
« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2008, 23:45:53 wysłana przez Ra »
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6306
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Eksport do 3DS
« Odpowiedź #11 dnia: 26 Stycznia 2008, 15:28:06 »
Ponieważ były skargi, że za często wydaję nową wersję, udało mi się powstrzymać nieco wenę twórczą. W obecnej wersji nie ma wiele zmian względem poprzedniej. Dodane zostały dwie rzeczy. Pierwsza to konwersja modeli T3D na format 3DS. Druga to wyświetlanie charakterystyk na zakładce Tabor posiadany.

Aby móc przekonwertować modele T3D na 3DS i otworzyć je w programie Browz 3D, albo ZModeler, trzeba w Rainsted włączyć tryb specjalny (co najmniej) na zakładce Ustawienia. Pojawi się zakładka Modele. Na niej działają dwa przyciski: Otwórz T3D oraz Zapisz 3DS.

Aktualne wady plików 3DS:
  • nazwy są skracane do 10 znaków (niektóre programy nie lubią dłuższych nazw),
  • nie jest zapisywana lista konwersji skróconych nazw,
  • nie są zapisywane informacje o teksturach,
  • nie są zapisywane pozostałe parametry,
  • nie mam pojęcia, czy struktura pliku jest w pełni prawidłowa.

Jest to w sumie wersja do oceny. Jeśli dostanę konkretne wskazówki, co mam zmienić, to będę zmieniał. Na podstawie dostępnych mi dotychczas informacji dużo więcej zrobić nie mogę (może poza dodaniem informacji o teksturach).

Wyświetlanie charakterystyki też jest w wersji testowej. Przy jakiś charakterystykach się wysypuje parser pliku (nie chce mi się tego szukać). Nie wyświetla też tabel (hamulca, bocznika i nastawnika).

Myślę o zrobieniu jakiejś wersji 1.1, która by była w miarę kompletna. Do takiej wersji mógłbym dopracować niezbędne funkcjonalności, a usunąć te, które nie są dokończone. Na razie jeszcze nie mam koncepcji, jak by to miało wyglądać.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Eksport do 3DS
« Odpowiedź #12 dnia: 27 Stycznia 2008, 18:44:44 »
Z ciekawości wyexportoałem sobie plik kabiny SU45 ;)

Oto co zobaczyłem w 3Ds-ie ...


Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6306
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Eksport do 3DS
« Odpowiedź #13 dnia: 27 Stycznia 2008, 19:43:59 »
To próbuj dalej, albo powiedz mi, co dokładnie mam poprawić.

   
W pliku 3DS nie jest zapisywana informacja o teksturach, może dlatego. :)

Sprawdź też, czy nie odjechała na bok, bo kabina jest zwykle parę metrów od środka pojazdu.
« Ostatnia zmiana: 27 Stycznia 2008, 20:06:45 wysłana przez Ra »
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Eksport do 3DS
« Odpowiedź #14 dnia: 27 Stycznia 2008, 21:20:03 »
czekaj :| TO znaczy jak to sie robi... Dałem najpierw otwórz T3d, wybrałem plik a potem zapisz 3ds.... i z każdym modelem tak samo.

P.S. MOże to na 3ds-ie sie tylko nie otwiera...
« Ostatnia zmiana: 27 Stycznia 2008, 21:29:48 wysłana przez GlowaWojtas »

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6306
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Eksport do 3DS
« Odpowiedź #15 dnia: 27 Stycznia 2008, 21:35:21 »
To dobrze robisz. Jest kilka możliwości:
 - plik .3DS jest jakoś błędny i program go nie wczytuje,
 - wczytuje, ale masz ustawiony nieodpowiedni tryb wyświetlania,
 - obiekt jest poza widocznym fragmentem (np. kabina SU45 jest przesunięta o 8.8755m).

Ja nigdy w życiu nie używałem żadnego programu 3D, więc się na tym nie znam. Można spróbować zaimportować do ZModelera 1, wyeksportować i może wtedy się wyświetli... Pojęcia nie mam. A nie chce mi się z tym eksperymentować.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Eksport do 3DS
« Odpowiedź #16 dnia: 27 Stycznia 2008, 21:38:07 »
nie. kabina nie jest przesunięta. I żaden model mi nie wczytuje tak jak powinien :| A wyświetlanie mam chyba ok...

W ZModeler pisze, że mam niezarejestrowany a 3DS, po lepszych oględzinach wyświetla "model" jako linię... jak zaznaczę to pisze liczbę obiektów, czyli jakby model był, a go nie ma... :)

GMax także każdy element kabiny wczytuje jako linię...
« Ostatnia zmiana: 27 Stycznia 2008, 21:42:11 wysłana przez GlowaWojtas »

Offline PEKAP

  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Eksport do 3DS
« Odpowiedź #17 dnia: 28 Stycznia 2008, 08:03:37 »
Tak, do 3dsmaxa model wczytywany jest błędnie lecz bez problemów otwiera się w Zmodelerze gdzie potem można go ponownie wyeksportować do 3ds i wtedy w maxie otworzyć i już będzie wszystko dobrze.
-//-

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6306
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Eksport do 3DS
« Odpowiedź #18 dnia: 28 Stycznia 2008, 13:17:24 »
ZModeler jest programem shareware i wymaga opłaty, bez rejestracji nie działa import w ZM2. Natomiast do ZM1 importuje i eksportuje się bez większych problemów.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Eksport do 3DS
« Odpowiedź #19 dnia: 28 Stycznia 2008, 15:10:00 »
Aha dzięki :) Czyli mam zrobić tak:

Zassać ZModeler1
wyexportować tego 3ds-a do *.max
otrorzyć 3ds-em

dobrze :)??

Offline PEKAP

  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Eksport do 3DS
« Odpowiedź #20 dnia: 28 Stycznia 2008, 16:04:05 »
wyexportować tego 3ds-a do *.max

...wyexportować tego 3ds-a do *.3ds
-//-

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Eksport do 3DS
« Odpowiedź #21 dnia: 28 Stycznia 2008, 19:39:40 »
Dzięki za pomoc chłopaki :) Działa mi już ten eksport :)

OT

Zabieram sie za kabinę SM42 ;] jak sie wsio powiedzie i autor zgodzi na publikację to wystawie na forum razem z SM-pakiem(na przygotowaniu)

EOT


Zauważyłem błąd w exporcie :)

Brak tekstury da sie przeżyć, ale niestety pivoty każdego obiektu mają ten sam kierunek i położenie (podajże X0 Y0)

Jak eksportuje np. pulpit stonki i przeklejam jego wpis na miejsce oryginału to pulpit lata gdzieś poza kabiną ;)
« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2008, 20:26:44 wysłana przez Akvin »

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6306
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Eksport do 3DS
« Odpowiedź #22 dnia: 29 Stycznia 2008, 23:41:21 »
Jak mi wytłumaczysz, gdzie w .T3D znajdują się pivoty, to zrobię. W pliku .3DS kromka od pivotów ma 8 liczb czterobajtowych. Na ostatnie trzy daję trzy liczby (float) z ostatniego wiersza Transform (nie mam pojęcia, czy to jest dobrze). Co jest w pozostałych pięciu?

Może by posty dotyczące eksportu 3DS przenieść do wątku
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7115.0.html?

Przeniosłem.
Akvin
« Ostatnia zmiana: 30 Stycznia 2008, 00:59:52 wysłana przez Akvin »
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: Skrypty do exportu i importu modeli *t3d i *scn do Zmodelera
« Odpowiedź #23 dnia: 30 Stycznia 2008, 15:17:41 »
Nie mam pojęcia które to liczby pivotów i co znaczą, ale jednak na pewno są znaczące, skoro trzeba je ustawiać by sie wsio dobrze kręciło. Może MKaczy coś pomoże? On jest dobry w notatniku.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Eksport do 3DS
« Odpowiedź #24 dnia: 30 Stycznia 2008, 16:42:08 »
Jak mi wytłumaczysz, gdzie w .T3D znajdują się pivoty, to zrobię. W pliku .3DS kromka od pivotów ma 8 liczb czterobajtowych. Na ostatnie trzy daję trzy liczby (float) z ostatniego wiersza Transform (nie mam pojęcia, czy to jest dobrze). Co jest w pozostałych pięciu?

Może by posty dotyczące eksportu 3DS przenieść do wątku
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7115.0.html?

Przeniosłem.
Akvin

Otóż stosuje się tutaj macierz obrotu z pola transform - pierwsze trzy wersy z trzech pierwszych kolumn.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6306
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Odp: Eksport do 3DS
« Odpowiedź #25 dnia: 30 Stycznia 2008, 21:38:25 »
No to mamy 9 liczb. Transform jako taki jest zapisywany w .3DS (12 liczb float). Jeśli mam to poprawić, to proszę aby mi ktoś przesłał pliki. Najlepiej tak: oryginalny model zapisany w .3DS. wyeksportowany z niego model T3D, przekonwertowany z niego 3DS, Następnie po wczytaniu do ZModelera 1 wyeksportowany do 3DS, a następnie zapisany z ustawionym pivotem.

Inaczej jest to błądzenie po ciemku.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Siarka95

  • Wiadomości: 68
  • 424 potrafi zaskoczyć
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do exportu i importu modeli *t3d i *scn do Zmodelera
« Odpowiedź #26 dnia: 03 Lutego 2008, 22:01:08 »
Ra, bardzo Ci dziękuję, na razie program i jego możliwości są tylko wypasione, niedługo będzie lepszy niż dzieło Pana Boga ;)
Pozdrawiam
PS.: Gdyby można było uaktywnić jeszcze opcje "Otwórz 3DS" oraz "Zapisz T3D" :D
« Ostatnia zmiana: 03 Lutego 2008, 22:17:12 wysłana przez Siarka95 »
Nikt tutaj mnie nie lubi :<
Grasz w Jazz Jackrabbit 2? Zajrzyj tutaj!
Mój FTP: http://members.lycos.co.uk/siarka1995/

Offline Matz32

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 71
  • Raczkujacy ;) Scenarzysta.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Skrypty do exportu i importu modeli *t3d i *scn do Zmodelera
« Odpowiedź #27 dnia: 10 Grudnia 2011, 19:14:42 »
Mozna zapytac czy teraz istnieje mozliwosc eksporu plikow zrobionych w Zmodzie do Maszyny ?
NA Warsztacie

Baltyk SKM - 60%
Prace  po problemach wznowione