0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Podaj mi specyfikacje tych formatów (*.t3d i Zmodelera), to zrobię. :)
format pliku T3D (plik tekstowy)--NA PRZYKLADZIE OBIEKTU O WYMIARACH 1.5 1.5 1.5 NA POZYCJI 0 0 0ambient: 150.0 150.0 150.0 <-- skladowe koloru w formacie rgbDiffuse: 150.0 150.0 150.0 <-- skladowe koloru w formacie rgbspecular: 229.5 229.5 229.5 <-- skladowe koloru w formacie rgbselfillum: false <-- czy samoswiecace?wire: falsewiresize: 1.0opacity: 100.0map: ip/kepno/reklam_stasio_niepozyczaj.tga <-- bitmapamaxdistance: 1000 <-- maksymalny dystans z jakiego obiekt bedzie widocznymindistance: 0 <-- minimalnytransform: 1.0 0.0 0.0 0.0 0.0 1.0 0.0 0.0 0.0 0.0 1.0 0.0 0.0 0.0 0.0 1.0 <- polozenie xyz obiektu, czwarty parametr (1.0) statyczny (co to)?NumVerts: 36 <- liczba wierzcholkow w obiekcie2 <- FaceSmoothGroup-0.75 -0.75 0.0 0.9995 0.000499785 <- wspolrzedne wierzcholkow xyz -0.75 0.75 0.0 0.9995 0.9995 0.75 0.75 0.0 0.000499576 0.9995 | | | | || | | | |______ TVert TVFace zy (0 0 gdy nie ma bitmapy)| | | || | | |__________________ TVert TVFace zx (0 0 gdy nie ma bitmapy)| | || | |________________________ pozycja wierzcholka z| || |_____________________________ pozycja wierzcholka y||__________________________________ pozycja wierzcholka x2 0.75 0.75 0.0 0.000499576 0.9995 0.75 -0.75 0.0 0.000499785 0.000499576 -0.75 -0.75 0.0 0.9995 0.000499785 4 -0.75 -0.75 1.5 0.000499576 0.000499785 0.75 -0.75 1.5 0.9995 0.000499576 0.75 0.75 1.5 0.9995 0.9995
wire: falsewiresize: 1.0opacity: 100.02 <- FaceSmoothGroup
.3DS file format exerciser v1.2.Written by Javier Arevalo, AKA Jare/Iguana.
wyexportować tego 3ds-a do *.max
Jak mi wytłumaczysz, gdzie w .T3D znajdują się pivoty, to zrobię. W pliku .3DS kromka od pivotów ma 8 liczb czterobajtowych. Na ostatnie trzy daję trzy liczby (float) z ostatniego wiersza Transform (nie mam pojęcia, czy to jest dobrze). Co jest w pozostałych pięciu?Może by posty dotyczące eksportu 3DS przenieść do wątkuhttp://eu07.pl/forum/index.php/topic,7115.0.html?Przeniosłem.Akvin