Autor Wątek:  Widoki z losowanymi teksturami  (Przeczytany 7665 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 337
Widoki z losowanymi teksturami
« dnia: 18 Grudnia 2007, 18:52:01 »
Chciałbym się tu pochwalić moim niewielkim wkładem w rozwój Symka. Nie zrobiłem żadnych modeli, ani tekstur, ale za to wprowadziłem trochę twórczego chaosu w scenerie. To za sprawą mojego programu, który losuje tekstury. Oto przykład:



Nie jest to może szczyt możliwości, bo ten zestaw tekstur pochodzi z 2004 roku i pewnie są nowe modele z większą ilością tekstur.

Ps. Póki co przygotowanie programu do losowania tekstur wymaga trochę pracy (trzeba zrobić listy tekstur i przypisać im modele). Efekty również są komiczne w przypadku lokomotyw dwuczłonowych i EZT (każdy człon dostaje inną teksturę) i nie ma jeszcze pilnowania niepowtarzalności lokomotyw. Ale myślę, że niedługo uda się to usprawnić i ulepszyć.

Oto mieszanka, jaką uzyskał @kolejarz LHS:



Jeśli komuś się uda uzyskać jakieś ciekawe kombinacje, to proszę się dopisać w tym wątku. :)
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Widoki z losowanymi teksturami
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Grudnia 2007, 19:08:55 »
Patrz Bhp:

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Widoki z losowanymi teksturami
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Grudnia 2007, 19:17:22 »
Ten program bierze tekstury losowo-losowo, czy losowo-po kolei ?

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 337
Odp: Widoki z losowanymi teksturami
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Grudnia 2007, 19:31:45 »
Przy każdym dynamic jest wykonywane losowanie liczby z przedziału 1..ilość_tekstur. (Dokładniej jest to funkcja pseudolosowa.) Dopiero przymierzam się do zrobienia np. listy lokomotyw, gdzie wykorzystane tekstury byłyby zaznaczane, aby w miarę możliwości (ilości) się nie powtarzały.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni