Mi w eszelon brakowało jakieś tarczy ostrzegawczej (bodajże ts2zpi-off.inc), zrobiłem sobie kopię z innej (ts2zpi-sk.inc). Co prawda nadal wywalało brak eventu wil_tof_off, ale jedynie tego. Musiałem sobie pozamieniać składy (lokomotywy przede wszystkim) i ściągnąć kabinę SU45.
Z tego co się zorientowałem, wjeżdża się do Wilisia od strony Macierzewa, następnie oblatuje skład, dalej na bocznicę przy terenie wojskowym i zostawia się wagony za bramą. Jazda ET22 się zupełnie nie udała. :)
Po odczepieniu SU45 i pojechaniu w stronę Jarkawek miałem problem z przełożeniem przebiegu. Coś zakombinowałem (mam ręczne przestawnie zwrotnic) i jakoś udało mi się przejechać na drugą stronę składu. Dalej po drodze jest taka dziwna zwrotnica kierująca na nieistniejący tor - pokazuje mylne sygnały. Po wjechaniu na bocznicę miałem cały czas S1, więc po paru minutach czekania wjechałem w bramę na S1. Trzeba uważać, żeby za głęboko nie wjechać, bo wagony wpadną na nulltrack (nie sprawdzałem). Wagony można ustawić równo z bramą i jest dobrze. Po odczepieniu wagonów zobaczyłem Ms2 i pojechałem na bocznicę, ale Ms2 zmieniło się na Ms1 i zamknęła wykolejnica. Dobrze, że nie był to ten ambitny model wykolejnicy (z dwiema niewidocznymi zwrotnicami), przejechałem po niej. :) Potem wróciłem pod semafor do Wilisia i chyba to już koniec.
A, i prosiłbym, aby docelowo nie robić plików .scn po 1MB (czy 2MB), tylko dać to do pliku .scm, a w .scn pozostawić atmo, light, sky, camera, FirstInit i składy.