Więc zacznijmy od screenów SM03.
1.Kabina - FPS
Dla tych co niedowidzą ilości FPS - 60,10 czyli u mnie symkowe prawie max.
2.Zewnątrz - FPS
FPS - 60,00 - czyli symkowe sporo.
Wagony można by było zrobić tak jak jest, ale wstawić okna do loków...chociaż może do ezt? Myślę że z FPSem nie było by tak bardzo źle.
Dobra dobra, tutaj zacznijmy od tego:
1. Prowadzisz tego loka, więc kabina jest domyślnie ładowana.
2. Jest to jedyna załadowana kabina w scenerii.
3. Kabina SM03 różni się nieco ilością trójkątów od kabiny np. nowej EU07
4. Wagony 'Tak jak jest' ? To znaczy jak? Siak tak czy tak?
5. Wstawić okna do loków? Ehe...
6. Do EZT? Kolejna część babrania.
7. Nie owszem - przy przerobionych teksturach - nie było by źle... Ba... nie byłoby różnicy... Jednak gdy już wstawimy do każdego EZT, każdego loka, każdego wagonu interior, tu już będzie duży problem. Sama tekstura nic nie zmienia - bez wnętrza po prostu będziemy mogli popatrzeć sobie na wylot przez model.
Dalej nie widzę sukcesu dla tego pomysłu. Nie chodzi o to, że jest to nie możliwe... Po prostu - na razie głównym celem było jak najwięcej FPS. Przez taką duperele, FPS spadnie Ci o 665,99%. I co? Nawet nie będziesz mógł odpalić loka... To też jest najmniejszy problem...
Samo zrobienie porządnej tekstury to godzin(a/y) pracy... Jeżeli tak bardzo chcesz, to teraz wszystkie tekstury wagonów pasażerskich, tekstury loków, tekstury kibli, poprzerabiaj tak, żeby to działało, a także miało ręce i nogi [chodzi o wygląd...].
No i jeszcze zapomniałbym... Edycja wszystkich modeli [w notatniku, bo kto maxa pozwoli niweczyć do takich pierdół?] wkładając tam interiore... No i jeszcze - nie wszystkie kabiny są dopasowane do modeli... Większość wystaje, lub przy większych odległościach rąbie się z modelem wagonu. Jeżeli naprawdę nudzi Ci się jazda symkiem i nie masz już czego wymyślać, to zabierz się za robienie swojej scenerii i modeli, lub idź po prostu na spacer lub na dworzec pofocić mi kuszetki/sypialne. Zrobisz większy użytek.