Autor Wątek:   Linia 61_v2  (Przeczytany 24348 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #30 dnia: 09 Listopada 2015, 12:26:56 »
Uklad torowy wyciagnijcie z pliku MAX ktory wam podeslalem i poprawcie tak zeby zgadzaly sie hektometry, odleglosci, luki, bo jak pamietam @Ra mial zastrzezenia ze gdzie niegdzie cos sie nie schodzi i nie pokrywa. Na chlopski rozum to na uklad torowy nalozcie plane w maxie z obrazem z google.map i zeskalowac to zeby sie to zgadzalo. O to mi chodzi.

Co do profilu pionowego to tez mozna pomyslec zeby go usprawnic.

No i robimy podsypki takie jak trzeba czy zostawiamy ''plaskacze'' ? Ja bym wolal zrobic porzadnie z texturami od @Benka.

Ja sobie juz przygotowuje gotowe szablony terenu z drzewami i otoczeniem tak zeby 1km otoczenia robic ponizej 10min.
« Ostatnia zmiana: 09 Listopada 2015, 12:30:19 wysłana przez bohunIC »

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 9703
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2292
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #31 dnia: 09 Listopada 2015, 12:39:07 »
Dajcie wytyczne, to bede mial motywacje trzaskac podsypki. Szablon i profil poprzeczny. Przydala by sie pomoc w teksturach, bo strasznie mnie to meczy i wyczerpuje wene.
Mój kanał youtube

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9079
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 602
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #32 dnia: 09 Listopada 2015, 18:36:44 »
No i o taki konkret mi chodziło. Nie no wystarczy już tych plaskaczy. Jestem za porządnymi. Tym bardziej, że idzie pomału nowe.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1294
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #33 dnia: 09 Listopada 2015, 19:25:10 »
Co idzie nowe sawi, bo chyba nie jestem w temacie?

  Dodano: 09 Listopada 2015, 19:25:26
Ja również mogę przy czymś pomóc.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9079
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 602
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #34 dnia: 10 Listopada 2015, 21:37:03 »
Nowe w sensie zaczynamy pomału wychodzić z pustyń.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #35 dnia: 10 Listopada 2015, 23:35:10 »
Ja również mogę przy czymś pomóc.

Prosze bardzo, potrzeba zrobic/przerobic kilkanascie modeli, przedewszystkim potrzeba dobrej jakosci textur.

Pierwsze odpalenie Maxa i zrobilem se szybki wiadukt drogowy w Hrbach Nowych, ale textury z katalogu EU07 sa slabej jakosci a chcialbym zeby to jakos wygladalo.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 3955
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 883
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #36 dnia: 10 Listopada 2015, 23:51:27 »
Kilka tekstur, które można wykorzystać z bazy textures.com. http://eu07.pl/userfiles/8463/foto-tex_wiadukt.7z   4.46 MB

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 9703
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2292
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #37 dnia: 11 Listopada 2015, 11:05:52 »
Stary, poniemiecki, opuszczony, kisnący w wątku ze zdjęciami infrastruktury. http://eu07.pl/userfiles/23180/foto-wiadukt_Wroclaw_Smolecka.7z
Maćku, korzystanie z textures.com na użytek maszyny łamie ich licencję tak formalnie. ;)
Mój kanał youtube

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 3955
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 883
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #38 dnia: 11 Listopada 2015, 21:31:02 »
Uu... faktycznie. Ostatnio zmienili adres, dizajn i jak widać licencję również...

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #39 dnia: 05 Grudnia 2015, 12:50:22 »
No cos czuje ze bedziemy musieli podgonic robote :)

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9079
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 602
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #40 dnia: 10 Grudnia 2015, 21:37:31 »
Bez wątpienia masz racje, ale to nie prędzej niż za jakieś dwa tygodnie jak się nieco w robocie uspokoi.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #41 dnia: 30 Grudnia 2015, 09:18:07 »
No i..?

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1686
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 108
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #42 dnia: 14 Stycznia 2016, 23:38:46 »
W sumie, to ja już sam nie wiem - ile jest wersji rozwojowych L61? Jeśli chodzi o układ torowy to chyba najlepsza jest wersja @Ra na bieżąco aktualizowana -http://rainsted.com/pl/Sceneria/Linia_61/Zmiany, do tego jest tam całkiem nieźle odwzorowana Częstochowa Osobowa wraz z budynkami dworca i przejściem nad torami.
@Sawi: czy wy również pracujecie nad tą samą wersją L61 czy robicie swoją wersję? Szczerze mówiąc już sam się gubię i nie wiem kto co robi. :)

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9079
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 602
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #43 dnia: 14 Stycznia 2016, 23:53:04 »
Fakt trochę tego już mamy. Seba pracuje na tej, którą nam podrzucił @bohun. Nie jest to ta sama wersja. Ja nadal się uczę jeśli chodzi o tworzenie scenerii w maxie. Zdecydowanie z tym jest więcej roboty.
« Ostatnia zmiana: 14 Stycznia 2016, 23:55:36 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1686
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 108
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #44 dnia: 14 Stycznia 2016, 23:53:28 »
Jest szansa na połączenie oby dwóch projektów?

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9079
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 602
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #45 dnia: 15 Stycznia 2016, 00:06:14 »
To zależy do jakiej mapy dostosowuje @Ra.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1294
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #46 dnia: 15 Stycznia 2016, 11:05:17 »
Z tego co mi wiadomo @Ra dostosowuje L61 do stanu z przed modernizacji, a bohun robi wersję po modernizacyjną czyli obecną gdzie kursuje tam pendolino. 

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #47 dnia: 16 Stycznia 2016, 18:36:17 »
Najchetniej bym chcial dostac w rece uklad torowy od @Ra i wtedy szybko przekonwertowac nowy teren i modele. Generalnie to czekam na paczke z siecia trakcyjna, ktorej jeszcze nie mam z jakiegos powodu.

Pomoc by sie przydala chociazby przy poprawianiu modeli, te co sa to masakra, maja juz ponad 5lat i jakosciowo wzbieraja na wymioty.

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 9703
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2292
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #48 dnia: 16 Stycznia 2016, 18:54:10 »
Wymiary+zdjęcia i mogę domki porobić.
Układ torowy Ra jest dostępny tylko cały czas ulega zmianie w miarę poprawy kolejnych odcinków.
Mój kanał youtube

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1294
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #49 dnia: 16 Stycznia 2016, 20:13:32 »
A chyba układ torowy przed modernizacją i po niej znacznie się nie zmienił, tylko szlakowa jest większa.

Offline Felix

  • Wiadomości: 36
  • Odkrywca szlakow
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #50 dnia: 16 Stycznia 2016, 22:10:24 »
Układ torowy prawie na każdej stacji uległ poprawkom. Widać na filmach  z kabiny na YT. Pisać konkretniej ?
Jeszcze trochę i  odcinek Lbc-CzO  u kolegi Ra będzie pasować 100% do mapy.
« Ostatnia zmiana: 16 Stycznia 2016, 22:13:38 wysłana przez Felix »

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #51 dnia: 16 Stycznia 2016, 23:23:08 »
I wlasnie na takim ukladzie torowym jest sens zrobienia nowego terenu+modele+nowa siec.

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1294
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #52 dnia: 16 Stycznia 2016, 23:59:24 »
Bohun, a myślałeś żeby skontaktować się z @Ra i może połączenie sił.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9079
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 602
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #53 dnia: 26 Stycznia 2016, 18:44:52 »
To ja już w końcu sam nie wiem jaki ma mieć ta sceneria ten układ torowy. Najpierw niby coś zostaje ustalone po czym za jakiś czas koncepcja @Ra. Zdecydujmy się wreszcie, bo tak to dalej będzie to stało ehhh.
« Ostatnia zmiana: 27 Stycznia 2016, 09:39:25 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline ST44-003

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2871
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 222
Odp: Linia 61_v2
« Odpowiedź #54 dnia: 27 Stycznia 2016, 09:20:19 »
Dwie wersje też nikomu nie zaszkodzą. Można pokusić się o wersję przed i po modernizacji. Jedna i druga opcja daje okazję na stworzenie fajnych warunków do jazdy, szczególnie jeśli wreszcie wprowadzi się porządny profil pionowy.
Najrozsądniejszym rozwiązaniem jest po prostu zrobienie listy co kto ma, potem złączyć to w całość wywalając duble i na końcu zabrać się do dopasowania klocków do siebie. I trzecia rzecz, wartałoby się rzeczywiście z @Re pogodzić, bo bez sensu robić to w dwóch osobnych frakcjach, jak można (wreszcie!) połączyć siły i stworzyć coś razem szybciej. Rzućcie okiem do tematu z Kaliską ile @pozdze ją tworzy i ile jest przy tym pracy przy dostosowaniu do nowych standardów symka. Współpraca pozwoli tego uniknąć.
Ostatnia rzecz nad którą trzeba pomyśleć (jako osobny "quest"), to otoczenie i jego stopień odwzorowania. Odcinek Stradom - Gnaszyn jest solidnie zabudowany, u nas to po prostu pustynia. Ale i to jest do rozwiązania.
« Ostatnia zmiana: 27 Stycznia 2016, 09:39:45 wysłana przez Sawi »