Autor Wątek:  Poradnik dla trasopisarzy  (Przeczytany 2526 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Darth Luk

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Poradnik dla trasopisarzy
« dnia: 27 Sierpnia 2007, 13:42:32 »
Zwróciłem uwagę że ostatnio dużo osób chciało by się wziąść za pisanie trasy, lecz nie wiedzą od czego zacząć, więc czy jest możliwe żeby napisać poradnik pt: "Jak utworzyć pierwszą trasę" gdzie bylo by opisane rzeczy takie jak skąd wziąść tory, semofry, itp i póżniej byłoby opisane kładzenie torów, wstawianie terenu, wstawianie semaforów, eventów, składów, kilku drzew i domków itp. gdzie na końcu powstaje pierwsza łatwa trasa (ok 5km torów z trzy rozjazdy, przejazd, dwie stacje, kilka semaforów, jeden skład) żeby można było poznać podstawy. Szukałem ale nieznalazłem takiego poradnika, a mógłby się sprzydać.
Zapraszam na Mgławicę Mocy http://mglawicamocy.pl

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Poradnik dla trasopisarzy
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Sierpnia 2007, 14:30:21 »
Poradnik miał byc zrobiony przez kolegę Q, ale nic nie wiadomo. Trzeba się do Niego zwrócic. Generalnie dużo na temat podstaw można znalesc na forum.

tutaj trochę (budowa terenu)
http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=4456

i wiele różnych (jak zbudowac zwrotnice)
+ tematy przyklejone

Sama budowa to nie jest od tak. Osobiście się przekonałem że to kawał zabierającej czasu roboty
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Poradnik dla trasopisarzy
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Sierpnia 2007, 15:05:13 »
Tutorial @Jarasa. Nie jedyny, trzeba tylko poszukać.
http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=2451
Zauważyłem że zwykle pytają ci, co nie chce im się poszukać czego kolwiek na forum. Więc jeśli nawet poradnik będzie, pytania będą. Budowa scenerii nie jest łatwa, nie jeden się o tym przekonał. Sam o tym coś wiem.
Moja opcja o której dawno już wspominałem, to edytor scenerii. Do wykorzystania podstawowe modele i tekstury i nieskomplikowany program do wstawiania tego w przestrzeni 3D.
Tyle że nikt tego nie zrobi.