Autor Wątek:  Maszynista zasnął w pociągu  (Przeczytany 9810 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
hmm..
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Lipca 2007, 16:04:32 »
Witam.
Nie bardzo rozumiem ;) z czego on strzelał:P a konkretnie w jakim celu?(nawet przez chwile pomyślałem że to ujęcie będzie rodem z bonda;)),  a nawet jeśli zasnął to tego typu lokomotywa nie miała żadnego zabezpieczenia SHP,ca. Tak jak to mamy w Polskich lokach.
pozdro.
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Lipca 2007, 16:12:30 »
U amerykanów raczej nie ma takiego SHP :) Ale poco strzelali!? By go obudzić czy w hamulec? I jak ten gostek wskoczył na pędzący pociąg ;)

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #3 dnia: 31 Lipca 2007, 16:18:02 »
Cytat: "glowawojtas0"
U amerykanów raczej nie ma takiego SHP :) Ale poco strzelali!? By go obudzić czy w hamulec? I jak ten gostek wskoczył na pędzący pociąg ;)


By go obudzic raczej marne szanse przy poziomie hałasu samej lokomotywy, powyżej ramion strzelającego;), hamulców też raczej nie ma ;) więc tym bardziej mam mieszane uczucia co do jego intencji no i tu jest dośc kontrowersyjne pytanie po jakiego groma strzelał a zasadnicze pytanie czym, bo chyba nie kulami gumowymi takich na zadymiarzy:P na stadionach;). Za wyjaśnienie w jakim celu strzelał i czym serdeczne dzięki.;)
Pozdrawiam.
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline Tomcio

  • Wiadomości: 186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #4 dnia: 31 Lipca 2007, 17:41:20 »
W stanach maja duzo "brakow" w zabezpeczeniu sie przed takimi wypadkami.

Brak SHP (czuwak) Radio Stop, i system hamulcowy ktory napelnia uklad by zahamowac a nie tak jak u nas spadek cisnienia zatrzymuje pociag. W tym ostatnim wystarczy "dziura" za np 1 wagonem i sama lokomotywa nie zatrzyma kilometrowego skladu.

Co do strzelania to moze chcieli zastrzelic maszyniste by potem nie najadl sie wstydu tlumaczac sie z tego ;)
Poszukuje zdjęć Ep05-03, 22, 26 i Ep09-039 Eu/EP07 - 431 - 1046 najlepiej w rozdzielczości najlepiej minimum 1920/1080 im większe tym lepsze ;) Mogą być skany z dawnych lat. Potrzebne ze względów sentymentalnych. Nie będą rozpowszechniane. Z góry dziękuję

Offline El Mecánico

  • Wiadomości: 1067
  • Dawniej El Driver
    • Zobacz profil
    • Stowarzyszenie POLARIS - OPP
  • Otrzymane polubienia: 2
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #5 dnia: 31 Lipca 2007, 18:33:22 »
Wygląda, że koleś strzelał w zbiornik powietrza, lub z przedział silnika spalinowego (może pokazali mu gdzie jest prądnica główna:D). A strzelał specjalnymi pociskami stosowanymi do zatrzymywania piratów drogowych.
www.polaris.org.pl
www.ciemneniebo.pl
MaSzyna_LD w trakcie tworzenia...

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #6 dnia: 31 Lipca 2007, 20:46:33 »
W to co on strzelał to zbiornik paliwa :) a raczej  awaryjny wyłącznik dopływu paliwa (fuel safety shot off switch).
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #7 dnia: 31 Lipca 2007, 21:44:56 »
Cytat: "mechatronik"
W to co on strzelał to zbiornik paliwa :) a raczej  awaryjny wyłącznik dopływu paliwa (fuel safety shot off switch).


Witam.
Ok niech będzie tu rozumiem;) ale wytłumacz mi czym on strzelał cóż to był za magiczny pocisk? jakiego używa się do unieruchamiania pociągów. ;).
Pozdrawiam.
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline Darth Luk

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #8 dnia: 31 Lipca 2007, 22:03:51 »
a oni nie strzelali do maszynisty? 0:46 "shut the kill" (niewiem jak się pisze po angielsku strzał ale tak zrozumiałem) śmiertelny strzał?
Zapraszam na Mgławicę Mocy http://mglawicamocy.pl

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #9 dnia: 31 Lipca 2007, 22:20:01 »
Cytat: "Tomcio"
W stanach maja

system hamulcowy ktory napelnia uklad by zahamowac a nie tak jak u nas spadek cisnienia zatrzymuje pociag. W tym ostatnim wystarczy "dziura" za np 1 wagonem i sama lokomotywa nie zatrzyma kilometrowego skladu.

Już raz tą plotkę dementowałem. Skąd u ciebie takie info. W USA mają dokładnie taki sam system hamowania jak u nas!!

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #10 dnia: 31 Lipca 2007, 22:23:24 »
Cytat: "grzegorz kk"
Cytat: "mechatronik"
W to co on strzelał to zbiornik paliwa :) a raczej  awaryjny wyłącznik dopływu paliwa (fuel safety shot off switch).


Witam.
Ok niech będzie tu rozumiem;) ale wytłumacz mi czym on strzelał cóż to był za magiczny pocisk? jakiego używa się do unieruchamiania pociągów. ;).
Pozdrawiam.


Być może był to pocisk do obezwładniania (woreczek ze śrutem) jak taki pocisk leci to rozkłada się i uderza z dużą siłą (być może ale pewien nie jetem). Z ostrej to on raczej nie walił ;).

A co do niby śmiertelnego strzału to nie o to chodziło :) rzeczywiście padło takie sformułowanie ale w innym kontekście. Chodziło o to że dowodzący tym sierżantem by zmotywować swojego przełożonego wydał rozkaz strzelaj by zabić a tak naprawdę chodziło o to by trafił :). Zresztą po co by mieli mecha zabijać skoro spał? coś by im to dało? ;)
0:37 -0:40 -mówi właśnie o awaryjnym wyłączniku dopływu paliwa.

Cytuj
Tomcio napisał:
W stanach maja

system hamulcowy ktory napelnia uklad by zahamowac a nie tak jak u nas spadek cisnienia zatrzymuje pociag. W tym ostatnim wystarczy "dziura" za np 1 wagonem i sama lokomotywa nie zatrzyma kilometrowego skladu.

Już raz tą plotkę dementowałem. Skąd u ciebie takie info. W USA mają dokładnie taki sam system hamowania jak u nas!!


Być może pamięta to z filmu "pociąg śmierci do Denver"... bo tam taka sytuacja była -uszkodzony przewód główny a pociąg nie mógł się zatrzymać...
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline El Mecánico

  • Wiadomości: 1067
  • Dawniej El Driver
    • Zobacz profil
    • Stowarzyszenie POLARIS - OPP
  • Otrzymane polubienia: 2
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #11 dnia: 31 Lipca 2007, 22:24:47 »
Co do ammo, to mogło to być coś takiego jak ma nasza policja do zatrzymywania samochodów. Kopie w ramię jak diabli, ale pocisk wchodzi w silnik samochodu jak w masełko:D
Chociaż, do przestrzelenia rury paliwowej powinien wystarczyć zwykły śrut stalowy.
www.polaris.org.pl
www.ciemneniebo.pl
MaSzyna_LD w trakcie tworzenia...

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #12 dnia: 31 Lipca 2007, 22:35:42 »
Cytat: "mechatronik"
0:37 -0:40 -mówi właśnie o awaryjnym wyłączniku dopływu paliwa.

Odcinając dopływ paliwa (a w tym przypadku widać było że chciał rozwalić przewód doprowadzający paliwo do silnika) nie zatrzyma się pędzącego pociągu. Trzeba go zahamować!!

Widać jakie amerykanie mają pojęcie...

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #13 dnia: 31 Lipca 2007, 22:41:27 »
Cytat: "El Driver"
Co do ammo, to mogło to być coś takiego jak ma nasza policja do zatrzymywania samochodów.


Jak zobaczyłem tego gościa ze spluwą w ręku to od razu na myśl mi przyszło;) że to jest rodem z filmu za "szybcy za wściekli";) jak na początku filmu Policjant unieruchomił samochód  elektromagnes coś na zasadzie shotguna nie wiem jak to się dokładnie nazywa;) ale sytuacje podobne, tylko że tam to było na drodze a tu pirata chciał zatrzymac na torach;). A swoją drogą Ameryka taki rozwinięty kraj i żadnych zabezpieczeń to nawet Polska przegania amerykanów (chociaż w tym);)
Pozdrawiam.
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #14 dnia: 31 Lipca 2007, 22:59:29 »
Po co zabezpieczenia? W razie zagrożenia można pociąg zastrzelić. :/
Co za prymitywny kraj. Istotnie Polska stoi wyżej od Amerykanów.

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #15 dnia: 31 Lipca 2007, 23:17:54 »
bo to jest tak daj amerykańcom broń. Że za dużo filmów o zabijaniu (chyba same filmy takiego gatunku) to strzelają do pociągu.

ale na poważnie. Jak dla mnie to miało byc otwarcie zbiornika z paliwem ale i tak by to nic nie dało bo te lokomotywy to by z długi czas traciły benzynę (jak to może miec podajże 8500 amerykańskich galonów nie wiem ile to w litrach, ale pewnie dużo).

strzelac do maszynisty głupi plan. Jak mówicie w celu obudzenia to nawet mogło pomóc.

Niestety niby tyle kasy i wysoko techniczny kraj, a takie zabezpieczenia na kolei (właściwie żadnych).
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #16 dnia: 31 Lipca 2007, 23:25:43 »
Cytat: "JONIN_EZT"
bo to jest tak daj amerykańcom broń. Że za dużo filmów o zabijaniu (chyba same filmy takiego gatunku) to strzelają do pociągu.).


Witam.
A tak odbiegając od tematu to nie widziałem filmów amerykańskich gdzie by nie wystrzelali 2000 sztuk amunicji i jednego trafili szczęśliwym rykoszetem;).Dlatego staram się nie oglądac tego typu filmów.I potem Dziwic się czemu amerykanie strzelają do pociągu. Wiedziałem że Ameryka jednak to bardzo dziwny kraj ogólnie naród amerykański;), w głowach im się przewraca od tego całego dobrobytu,ale i Ameryce się w końcu skończy;) bynajmniej takie moje zdanie.
Pozdrawiam.
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline Darth Luk

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #17 dnia: 31 Lipca 2007, 23:42:42 »
Cytat: "mechatronik"

Być może pamięta to z filmu "pociąg śmierci do Denver"... bo tam taka sytuacja była -uszkodzony przewód główny a pociąg nie mógł się zatrzymać...

Ja pamiętam, a podobną katastrofe widziałem na Reality TV pół roku temu, gdzie pociąg się wykoleił za jakimś kanioniem, gdzie na końcu prostej był ostry zakręt. Wypadł z torów bo nie mógł zahamować przez uszkodzony przewód, więc ja bym się zastanowił czy nie mają innego systemu hamowania.
Zapraszam na Mgławicę Mocy http://mglawicamocy.pl

Offline Tomcio

  • Wiadomości: 186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #18 dnia: 01 Sierpnia 2007, 00:00:43 »
Cytat: "hejnal"
Już raz tą plotkę dementowałem. Skąd u ciebie takie info. W USA mają dokładnie taki sam system hamowania jak u nas!!

Hmm nie sadze zeby stacja Discovery robila ludzi w balona co do systemow hamowania. Wielokrotnie "puszczane" tam filmy dokumentalne z wypadkow ciagle mowia o takim wlasnie dzialaniu ukladu hamulcowego.
Poszukuje zdjęć Ep05-03, 22, 26 i Ep09-039 Eu/EP07 - 431 - 1046 najlepiej w rozdzielczości najlepiej minimum 1920/1080 im większe tym lepsze ;) Mogą być skany z dawnych lat. Potrzebne ze względów sentymentalnych. Nie będą rozpowszechniane. Z góry dziękuję

Offline kruger

  • Wiadomości: 362
  • Maszynista metra
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #19 dnia: 01 Sierpnia 2007, 07:34:54 »
Badz co badz to amerykanin wymyslil system hamulcowy stosowany do dzis, wiec glupota by bylo przechodzenie na zawodny system napelniania przewodu celem hamowania ;) W 'PŚdD" chodzilo o sensacje po prostu, glupio by wygladalo gdyby po przerwaniu przewodu pociag sie za chwile zatrzymal, sam film by mial 10 min :D Co do Discovery, to wydawac mnie sie, ze po prostu sprezara nie nadazala z pompowaniem, i od czestego hamowania moglo sie pokonczyc powietrze w zbiornikach w wagonach.

Offline Łodź Kaliska

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #20 dnia: 01 Sierpnia 2007, 10:09:13 »
Wiele na temat hamulców można wyczytać zadając odpowiednie pytania w googlach. Można tam znaleźć dokumenty z parametrami kolei nie tylko USA, także Kanady i Australii. Oczywiście  po angielsku.
Trzeba też pamiętać że w USA jest wielu przewoźników. Ich tabor wcale (przypuszczenie) nie musi spełniać takich norm jak w europie.
Fikcja filmowa pewnie też odbiega od rzeczywistych warunków.
Uważam jednak, że złośliwy maszynista (porywacz) ma możliwość pojechać składem - brutto lub osobowy - i nie będziemy mogli zatrzymać takiego składu.
Widziałem też film, na którym mech chcąc wykonać jakieś czynności postawił ciężki przedmiot na podłodze dociskając do niej dźwignię czujnika. Ten czujnik maszynista w trakcie normalnej eksploatacji musi naciskać stopą by jazda była możliwa.

Offline prof_klos

  • Wiadomości: 618
  • Już nigdy nie będzie takiego lata...
    • Zobacz profil
    • http://www.prof-klos.yoyo.pl
  • Otrzymane polubienia: 4
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #21 dnia: 01 Sierpnia 2007, 12:06:31 »
Te metody z czujnikiem są nadal praktykowane - np w tramwajach :>
Z MaSzyną od 2003!

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #22 dnia: 01 Sierpnia 2007, 12:43:53 »
Schemat układu hamulcowego pociągu w USA
http://www.railway-technical.com/air-block-ep.gif
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #23 dnia: 02 Sierpnia 2007, 11:50:42 »
Cytat: "Tomcio"
Hmm nie sadze zeby stacja Discovery robila ludzi w balona co do systemow hamowania. Wielokrotnie "puszczane" tam filmy dokumentalne z wypadkow ciagle mowia o takim wlasnie dzialaniu ukladu hamulcowego.

Koło Żywca był wypadek EN57 zakończony szczęśliwie. Oficjalna informacja, która obiegła całą Polskę przez media była tak że to hamulce się zepsuły. Tylko nieliczni w tedy wiedzieli że hamulce były sprawne a wina była klocków kompozytowych, które pokryły się grubą warstwą lodu. Od tego wypadku się już ich nie stosuje.

Jeśli chodzi o hamulce w amerykańskich pociągach to prawdopodobnie stosują tam jeszcze system hamulców luzujących bezstopniowo, który w Europie jest już praktycznie wycofany. Wadą tego systemu jest to że przy częstym hamowaniu i luzowaniu wykonywanym na przemian, w krótkim czasie bez długiej przerwy na napełnienie PG obniża się ciśnienie, przy którym uruchamiają sie hamulce a także zaczyna brakować ciśnienia dla cylindrów hamulcowych. Po pewnym czasie może się okazać że hamulce nie działają albo działają bardzo słabo. Ten system potocznie nazywany był "hamulce wyczerpane" ale działał tak samo jak obecny to jest żeby zahamować trzeba było upuścić powietrze z PG.

Dodano po 11 minutach:

 
Cytat: "mechatronik"
Być może pamięta to z filmu "pociąg śmierci do Denver"... bo tam taka sytuacja była -uszkodzony przewód główny a pociąg nie mógł się zatrzymać...

Filmy amerykańskie produkują ludzie, którzy o kolei nie mają pojęcia. Np. był  taki film z Van Damem (nie pamiętam tytułu), którego akcja toczyła się w europie a pociąg był prowadzony przez 060Da (ST43) i w sytuacji gdzie wagony się pourywały pociąg zamiast hamować pojechał dalej. Najśmieszniejszy był opis prowadzenia tej lokomotywy :D. Inny amerykański film z akcją w Europie to Mision Imposible, w którym jest scena jak agenci biegają po dachu jadącego 300 km/h TGV i jakoś nie było tam sieci trakcyjnej. Jeszcze inny film (bardzo fajny) Runaway Train gdzie ludzie żeby wyłączyć silniki lokomotyw jadących na ukrotnieniu rozwalali sprzęgi ukrotnienia a wystarczyło otworzyć klapy od silnika i i zamknąć pompy wtryskowe co zajmuje parę sekund roboty.

Nie wierzcie ani amerykańskim filmom ani dziennikarzom, którzy mówią że "podwozie też było złe" :/

Offline Interesant

  • Wiadomości: 376
    • Zobacz profil
    • Drogowe Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
  • Otrzymane polubienia: 2
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #24 dnia: 02 Sierpnia 2007, 12:50:30 »
Witam.
Cytat: "hejnal"
(...)Jeszcze inny film (bardzo fajny) Runaway Train gdzie ludzie żeby wyłączyć silniki lokomotyw jadących na ukrotnieniu rozwalali sprzęgi ukrotnienia a wystarczyło otworzyć klapy od silnika i i zamknąć pompy wtryskowe co zajmuje parę sekund roboty.
(...)

Co Ty chcesz ?? W Amerykańskich filmach nie może być za dużo prawdy, bo jak się ktoś wkurzy to wykorzysta.
Dobrze że na potrzeby filmu pamiętali o tym :)

U nas "Kryminalni" - któryś odcinek pościg tramwajem poprzedzający tramwaj na Moście gdańskim.
Noc, Wiadomo zimno Podjeżdża Wolskie 105Na z otwartymi drzwiami od kabiny (pierwszy absurd) i u dekorowaniem na linię 6 (teoretycznie to nie absurd linia jeździ po tej trasie, ale w połączeniu z wolską sto-piątką już jest drugi absurd) bez tabliczki brygadowej i rozkładu (trzeci absurd). Co śmieszniejsze po "wymianie pasażerów " zaraz trzymał się ogona ~ 5m za nim (Czwarty absurd).
Oraz inny odcinek "kryminalnych" - Ganiali się po dworcu centralnym.
Uciekający i goniący dostali się do Bdu?? w składzie gdzie występowało kilkanaście wagonów prowadzonym przez siódemkę, a po niby wyjeździe z tunelu skład kilku wagonowy prowadziła stonka po odcinku niezelektryfikowanym (prawdopodobnie okolice muzeum kolejnictwa).

w filmach mamy do czynienia z różnymi kwiatkami.
Interesant.

Offline MuNiO

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #25 dnia: 02 Sierpnia 2007, 16:15:56 »
Cytat: "hejnal"

 Jeszcze inny film (bardzo fajny) Runaway Train gdzie ludzie żeby wyłączyć silniki lokomotyw jadących na ukrotnieniu rozwalali sprzęgi ukrotnienia a wystarczyło otworzyć klapy od silnika i i zamknąć pompy wtryskowe co zajmuje parę sekund roboty.



Zwykly skazaniec i zwykla manewrowa nie musza o tym wiedziec. Dla nich prosciej bylo rozlaczyc kable

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Maszynista zasnął w pociągu
« Odpowiedź #26 dnia: 03 Sierpnia 2007, 19:22:05 »
Cytat: "MuNiO"
zwykla manewrowa nie musza o tym wiedziec.

To nie była manewrowa tylko pani pomocnik maszynisty a pomocnik maszynisty musi o tym wiedzieć!!