Autor Wątek:  Problem nie chce sie uruchomić  (Przeczytany 5113 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bartek7777

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problem nie chce sie uruchomić
« dnia: 31 Lipca 2007, 13:43:53 »
sumulator nie chce sie uruchomic na forum czytałem o tym i tam pisze ze mam za nowe sterowniki pisze ze mam pobrać exe czy tam paczke całosciowa ale nie wiem gdzie ona jest ktos dal link i tam pisze ze sa jakies EU07 part 1 itp nie wiem ktore mam wziąść przed formatem eu07 chodziło mi super a teraz nie chce sie właczyc a nie umiem znalezc starszego sterownika

PEKAPE

  • Gość
Problem nie chce sie uruchomić
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Lipca 2007, 14:01:26 »
Witam

Masz tu link do paczki:

http://mamut.mysza.eu.org/~krzysiek626/

Są tam cztery pliki EU07part1-4,Sciągnij to ropakuj do nowego folderu i ciesz sę symkiem.

pozdrawiam

Offline Bartek7777

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problem nie chce sie uruchomić
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Lipca 2007, 14:40:32 »
mam wszystkie pobrać te party i wypakowac czu nie

Offline Wojcio1991

  • Wiadomości: 136
  • Pozdrowienia z E20!!!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problem nie chce sie uruchomić
« Odpowiedź #3 dnia: 31 Lipca 2007, 15:31:37 »
Wszystkie party. I wypakowac do jednego folderu potem.

A nowe exe masz tutaj http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=5133
Zapraszam na stronę łowickich miłośników kolei
http://www.kolejowy-lowicz.eu/

Offline Bartek7777

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
pomoc
« Odpowiedź #4 dnia: 31 Lipca 2007, 19:42:31 »
a czy bedzie mi działać jak mam karte graficzną nividia geforce 2 mx 100/200?????

Dodano po 6 minutach:

 teraz nie ma bledu ale to zielone co sie ładowało juz sie nie  ładuje nic poprostu teksu nie ma

Dodano po 31 sekundach:

 co trzeba zrobić

Dodano po 8 minutach:

 dobra juz se poradzilem i juz mi sie ładuje ale dalej nic staje w tym samyym momecie a wyglada to tak:

Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
GeForce2 MX/AGP/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
1.5.7
Supported Extensions:
GL_ARB_imaging GL_ARB_multitexture GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_register_combiners GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_rectangle GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);   
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK

Dodano po 10 minutach:

 prosze pomózcie szukam juz 2 dni jak rozwiazac ten problem a tak bym chciał se pojeżdzić na symku

Dodano po 1 godzinach 49 minutach:

 pooooooooooooooooommmmmmooooooccyyyyyy czy ktos wreszcie p[owie mi co mam zrobic moja wersja sterownikow do mojej karty(nividia geforce 2 mx100/200 a wersja sterownika to 93.71 i czy napewno to problem z tym sterownikiem jak tak to bardzo prosze wrecz błagam na kolanach o podanie linku do starszej wersji sterownika s którą symulator by chodził bbbłłłaaaaggggggggaaaaaaam pomożcie

Proszę zapoznać się z Regulaminem.
Akvin

Offline Tomek6996

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: Problem nie chce sie uruchomić
« Odpowiedź #5 dnia: 01 Sierpnia 2007, 09:58:06 »
Cytat: "Bartek7777"
sumulator nie chce sie uruchomic na forum czytałem o tym i tam pisze ze mam za nowe sterowniki


Nie wiem czy to do konca prawda z tymi sterownikami. Ja u siebie ostatnio zaistalowalem nowe stery do G-Force 5200 o numerze 162,18 i nie ma zadnych problemow. Symek dalej chodzi jak ta lala.

Offline Bartek7777

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
pomoc
« Odpowiedź #6 dnia: 01 Sierpnia 2007, 10:07:40 »
to kto może niech mi pomoze uporac sie z tym problemem

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: pomoc
« Odpowiedź #7 dnia: 01 Sierpnia 2007, 10:09:39 »
Cytat: "Bartek7777"

Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
GeForce2 MX/AGP/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
1.5.7
Supported Extensions:
GL_ARB_imaging GL_ARB_multitexture GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_register_combiners GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_rectangle GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);   
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK

Jak Ci wywala w tym miejscu, to prawdopodobnie nie masz zainstalowanej karty dźwiękowej.

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline Bartek7777

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
pomoc
« Odpowiedź #8 dnia: 01 Sierpnia 2007, 10:37:14 »
mam zainstalowanom przynajmniej mi sie tak wydaje sterowniki przynajmniej mam a jak nie mam to moze powiesz mi jak to zrobic????

Przecież tego nie da się czytać! Naucz się pisać po polsku i czekaj cierpliwie na pomoc, a nie pisz co pół godziny nowego posta o podobnej treści!
Profeta

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Problem nie chce sie uruchomić
« Odpowiedź #9 dnia: 02 Sierpnia 2007, 14:59:17 »
Jak się na logo.bmp zatrzymuje to chodzi o sterowniki do karty graficznej. Zmień sterowniki na starsze. A jakie? Cóż, u każdego jest inaczej.

Poczytaj to:

http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=2906

Offline Bartek7777

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
pomoc
« Odpowiedź #10 dnia: 02 Sierpnia 2007, 17:04:16 »
Dla tych co maja ten sam problem trzeba otworzyć start.exe  opcje i przełaczyć głebie kolorów na 32 u mnie działa u was tes powinno.

Zamykam.
Akvin