Hmm... Skrypt jest bardzo dobry. Nareszcie działa pochylenie (slope) na łuku. Tego było mi trzeba. Przyłączam się do propozycji
Wasyla:
- dodać wstawianie anglika,
- drzewka "jednoprzyciskowe" również mogłyby być,
- gdzieś wsiorbało pojedyncze słupy, bo u mnie zigzag nie działa, poszczególne odcinki sieci, są od siebie odsunięte (przy zygzakowaniu), jakoś tak dziwnie to wygląda, ale być może się czepiam...
Jako, że nie potrafię rozgryźć co z czym się je, ktoś może zrobiłby te małe zmiany?
Wasyl znasz się na tym?
Co jeszcze. Hmm... Nie działa mi delanuay... Coś sie krzaczy mimo że zamknięta linia terenu...
Z drogą podobny wałek jak u
EU7_304.
Niedługo wrócę z czymś tam.. ;p
No to jak obiecałem tak, wróciłem.
http://rapidshare.com/files/47154869/Kipek.rar.htmlTaki szkielet, mojej zabawy z kilkoma błędami co będę poprawiał. Trasa na razie fikcyjna, choć bazuje na realnej. Za 2. tygodnie będę wszystko dopiero odwzorowywał dokładnie (jak nagram trasę kamerą). Specjalna trasa tylko dla spalinówek. Proponuję uruchomić skład pospieszny, Ctrl+1 i autopilota, chyba, że ktoś chce sam się przejechać. Nie ma jeszcze terenu oraz nie są skończne stacje. Tory urywają się dosyć nagle, dlatego radzę uważać ;). Do następnej stacji węzłowej brakuje ok 10 km. Na razie tyle.
Skrypt o którym mowa w temacie + sugerowane zmiany i można działać cuda. Pozdrawiam.