Autor Wątek:  Skrypty do 3ds max  (Przeczytany 269003 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #120 dnia: 07 Stycznia 2011, 11:43:52 »
ISDR mi kiedyś pisał, że te z Twojego podpisu są nieaktualne. ;)
A sprawdziłeś mój podpis? No chyba, że ISDR ma skrypty jeszcze w jakimś innym miejscu niż to w podpisie...
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline ISDR

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 275
  • IZIR
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #121 dnia: 07 Stycznia 2011, 17:02:55 »
Cytuj
No chyba, że ISDR ma skrypty jeszcze w jakimś innym miejscu niż to w podpisie...
Innych nie ma.  @gfirlejczyk ma rację.

Offline Pendolino

  • Wiadomości: 222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #122 dnia: 24 Stycznia 2011, 20:51:47 »
Mam problem ze skryptami, wywala mi ten sam błąd co w gmaxie:

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #123 dnia: 24 Stycznia 2011, 21:02:59 »
A masz plik?
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Pendolino

  • Wiadomości: 222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #124 dnia: 24 Stycznia 2011, 21:09:59 »
Ściągnąłem wszystkie skrypty:

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #125 dnia: 24 Stycznia 2011, 21:14:39 »
A gdzie masz dll'e, bat'y z paczki? Updatescripts.exe? Wygląda na źle wypakowaną paczkę.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Pendolino

  • Wiadomości: 222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #126 dnia: 24 Stycznia 2011, 21:16:24 »
Może źle wypakowałem, spróbuję jeszcze raz, pobierałem z podpisu gfirlejczyka
Po wybraniu All wyświetlają się wszystkie składniki paczki, problem dalej występuje.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #127 dnia: 24 Stycznia 2011, 21:19:44 »
Ustawiona poprawnie ścieżka w ini? Aktualizowałeś skrypt? Odpalasz przez main.ms?
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Pendolino

  • Wiadomości: 222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #128 dnia: 24 Stycznia 2011, 21:39:16 »
Jeżeli trzeba to pobiorę aktualizację, odpalam przez main.ms, niestety nie wiem jak sprawdzić wpis w .ini dopiero zaczynam z 3ds max.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #129 dnia: 24 Stycznia 2011, 21:47:31 »
Aktualizacje pobierz (o ile są). Ini otworzysz w tym samym, w czym otwierasz eu07.ini (czyli zapewne notatnik). DirEU to katalog główny maszyny. CHK to katalog z ch-kami wybranego pojazdu. Ale to dla skryptów nie ma większego znaczenia jeżeli chodzi o błąd który Tobie się pojawia.
Jeszcze jedno - podaj ścieżkę do katalogu, w którym masz skrypty. Nie musisz. Skrypty muszą być w katalogu scripts/eu07 (zwróć uwagę na ścieżkę, w jakiej szukany jest "brakujący" plik). U Ciebie są bezpośrednio w scripts jeżeli dobrze widzę.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Pendolino

  • Wiadomości: 222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #130 dnia: 24 Stycznia 2011, 21:55:43 »
Nie mogę znaleźć .ini 3ds max'a, ścieżka: C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 9\Scripts, aktualizacje pobrałem.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #131 dnia: 24 Stycznia 2011, 21:57:15 »
Nie musisz. Skrypty muszą być w katalogu scripts/eu07 (zwróć uwagę na ścieżkę, w jakiej szukany jest "brakujący" plik). U Ciebie są bezpośrednio w scripts jeżeli dobrze widzę.


   « Dodano: 24 Stycznia 2011, 21:58:07 »
Nie mogę znaleźć .ini 3ds max'a, ścieżka: C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 9\Scripts, aktualizacje pobrałem.
Ini skryptów, po co Ci ini 3dsa? I tak jak pisałem, to nie ma związku z błędem, moja pomyłka, przepraszam. O ścieżce skryptów czytaj wyżej.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Pendolino

  • Wiadomości: 222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #132 dnia: 24 Stycznia 2011, 22:01:18 »
Już zrozumiałem o co chodzi. Dziękuję za pomoc i cierpliwość.
Działa? Quark
Już działa.
« Ostatnia zmiana: 24 Stycznia 2011, 22:01:49 wysłana przez Quark-t »

Offline pave64

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #133 dnia: 03 Lutego 2011, 22:34:37 »
Czy ktoś może wrzucić działający link do tych skryptów? Z góry dzięki ;).

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #134 dnia: 03 Lutego 2011, 22:39:41 »
W podpisie @ISDR-a jest działający link, w podpisie @gfirlejczyk-a również jest działający link.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #135 dnia: 27 Lutego 2011, 15:10:54 »
Witam. Przy próbie wstawienia w 3ds max rozjazdu krzyżowego za pomocą skryptów, pojawia mi się błąd: "Unknown property: "name" in undefined". Jak temu zaradzić?

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #136 dnia: 27 Lutego 2011, 17:05:10 »
Chyba wpisać nazwę rozjazdu, ale sprawdzę jak będę miał dostep do maxa.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #137 dnia: 22 Maja 2011, 17:59:35 »
Witam. Nie wiedzieć czemu, w dalszym ciągu mam problemy ze wstawieniem rozjazdu krzyżowego w 3ds max. Jak to rozwiązać?

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #138 dnia: 22 Maja 2011, 18:16:43 »
Opisz dokładnie jak wstawiasz rozjazd.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #139 dnia: 22 Maja 2011, 18:25:42 »
W skryptach otwieram zakładkę "ZWROTNICE", następnie przechodzę do zakładki "K 34 R 150", klikam na nią, przechodzę na pole maksa, klikam aby wstawić rozjazd i pojawia się ów błąd. Zaznaczam, że dzieje się tak niezależnie od tego, czy rozjazd próbuję wstawić do istniejącego już odcinka toru, czy nie.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #140 dnia: 22 Maja 2011, 18:54:48 »
Podaj jaką masz ścieżkę do pliku Anglik02.max.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #141 dnia: 22 Maja 2011, 19:08:52 »
Obawiam się, że nie posiadam tego pliku, a przynajmniej nie mogę go nigdzie zlokalizować.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #142 dnia: 22 Maja 2011, 19:48:41 »
łap
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #143 dnia: 22 Maja 2011, 19:56:39 »
No i problem rozwiązany. Dzięki.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #144 dnia: 22 Maja 2011, 23:50:06 »
To zapytam zanim znów się pojawi problem –  pobrałeś skrypty z linka w podpisie @ISDR lub @gfirlejczyka i wypakowałeś poprawnie (z zachowaniem struktury katalogowej) do ..(3ds)\Scripts\eu07?
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #145 dnia: 23 Maja 2011, 09:02:25 »
Oczywiście, że tak. Nie mam 3ds max od wczoraj, więc takie rzeczy nie są mi nieznane. Ewidentną przyczyną był brak pliku Anglik02.max w katalogu skryptów.

W języku polskim nie stosujemy podwójnych zaprzeczeń.
Krzysiek626


Fakt, dzięki Krzysiek.
« Ostatnia zmiana: 23 Maja 2011, 09:11:35 wysłana przez mk1992 »

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #146 dnia: 23 Maja 2011, 12:27:07 »
Dlatego pytam, bo plik ten jest w paczce ze skryptami.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #147 dnia: 05 Czerwca 2011, 21:30:11 »
Jest błąd w którejś z aktualizacji skryptów. Wcześniej powiedzmy, jeżeli mieliśmy model w models/drzewa/drzewo.t3d i teksturę w textures/drzewa/drzewo.tga (chodzi, że oba pliki znajdują się w podkatalogach), to się eksportowało tak:

Map: drzewo.tga

Natomiast teraz się eksportuje razem z podkatalogiem, w związku z czym w stanie obecnym tekstura się nie wczytuje i trzeba ręcznie kasować ten podkatalog:

Map: drzewa\drzewo.tga

Przy większej ilości plików jest to nieco irytujące.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5631
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 566
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #148 dnia: 20 Listopada 2011, 17:24:04 »
Na najnowszych skryptach (aktualizowane) nie chce uruchomić się main.ms.
-- Error occurred during fileIn in <File:C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 9\Scripts\eu07\main.ms>
>> MAXScript FileIn Exception: -- Runtime error: fileIn: can't open file - "C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 9\scripts\EU07\CreateSound.ms" <<

Działają po wywaleniu z main.ms linii odnoszących się do CreateSound.ms, ale potem z kolei nie chce działać export T3D.
« Ostatnia zmiana: 20 Listopada 2011, 17:31:13 wysłana przez szogun »
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #149 dnia: 27 Listopada 2011, 11:31:28 »
Można poprawić skrypty? Sadzę zieleń i wpisy z drzewkami nie generują # przed nazwą tekstury przez co nie widać krzewów. Nie tylko tak jest z krzewami.

Np. plants/tree3, powinno być plants/#tree3