Ok, 2 godzinki na odpalenie zeszły, głównie przez cholernego edka. I tu prawdopodobne rozwiązanie problemu, który był tu zgłaszany, ale posty zostały usunięte:
zamienić
trainset ME2147 osobowy_start 0.0 80.0
node -1 0 ED72-020ra dynamic PKP\ED72 ED72-020ra 6ba 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sa dynamic PKP\ED72 ED72-020sa 6bs 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sb dynamic PKP\ED72 ED72-020sb 6bsb 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020rb dynamic PKP\ED72 ED72-020rb 6bb 0.0 connected 23 0 enddynamic
endtrainset
na
trainset ME2147 osobowy_start 0.0 80.0
node -1 0 ED72-020ra dynamic PKP\ED72 ED72-020ra 6ba1 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sa dynamic PKP\ED72 ED72-020sa 6bs1 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sb dynamic PKP\ED72 ED72-020sb 6bsb1 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020rb dynamic PKP\ED72 ED72-020rb 6bb1 0.0 connected 23 0 enddynamic
endtrainset
w scenery/drawinowo/sc3_sklady.inc
Co do trasy: no fajnie fajnie, 100 na bok to jest to :D Ponadto ładnie zagospodarowane otoczenie, świetnie pokazany klimat magistrali.
ALE (a jakże :P)
Sprawa 1: ten klimat psują dwa p.o. przed Drawinowem, na których tor w kierunku Drawinowa właśnie, odbija lekko w prawo. To chyba nie jest najszczęśliwsze rozwiązanie przy V szlakowej 160km/h?
Sprawa 2: brutta prowadzone przez AI pogubiły wagony w Grabówku - wahadło węglowe kilka eaosów a mieszaniec chyba tylko gagsa.
Sprawa 3: brak przechyłek, ale to wybaczamy póki epoka przechyla się nie w tą stronę co trzeba (może ktoś kompetentny by sobie o tym przypomniał!? :P)
Irytują też szczegóły typu nie zapalające się za którymś razem lewe światło w epoce, złe osygnalizowanie czoła fiata podczas manewrów i odhamowany, przyprowadzony przez niego skład - ale to już mojej strony odbiegnięcie od tematu bo wiem, że to nie zależy od autora trasy (chyba raczej :-) ).