Witam
co powinno nas obchodzic przy dawaniu texturki na loka + dodatkowo wpis
(na przykładzie EN57-795)
node -1 0 en57-795ra dynamic PKP\en57 en57-795ra 6ba 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
- node (nie wiem co to dokładnie ale chyba wykrywanie modelu)
- -1 (widocznośc)
- 0 (tez dokońca nie wiem co z tym ale zawsze 0 spotykałem)
- en57-795ra (nazwa członu wagonu lokomotywy [!muszą byc różne!]
- dynamic (początek liniki dynamic [tez się nic nie zmienia]
- PKP\en57 (współrzędne naszego modelu [...\dynamic\pkp\...]
- en57-795ra (texturka bmp {istnieje możliwośc dania tga, z tym że trzeba napisac po nazwie texturki .tga}
- 6ba (nazwa danego .chk [Też w folderze z danym taborem] trzeba tylko pamiętac by dobrac dobry)
- 0.0 (tego też nie znam ale zwykle jest 0.0)
- headdriver (rodzaj używania danego taboru [headdriver - my lub AI ; reardriver - my lub AI (w tym że w kabinie B) ; connected - połączenie (tutaj jest zależnośc pomiędzy exe podajże od 624kb! i w dół jest NOBODY dla nowszych CONNECTED (dodatkowo uruchamia ukrotnienie exe od 624 w górę) ; i NOBODY tzw trup czyli pojazd jest jedynie ozdobą (nieruchomy ,wyłączony)
- 23 (rodzaj ukrotnienia dla EZT zostawic 23, dla ukrotnienia pomiędzy lokomotywami 7 (może byc 23 jeżeli chcemy przechodzic pomiędzy lokomotywami) 3 zwykłe połączenie ; 0 brak połączenia
- 0 (jaki ładunek [widziałem parę rodzajów np Passengers itp] zostawic 0
- enddynamic (zakończenie wpisu)
pozdrawiam, w razie dopisania co i jak to poprawcie proszę.
Myślę że pomoże to w dodawaniu wpisów