Autor Wątek:  node triangles  (Przeczytany 2734 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kelcon

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
node triangles
« dnia: 26 Maja 2007, 21:32:32 »
Mam prośbę o pomoc. Chciałbym utwórzyć i oteksturować (trawą) trójkąt o wierzchołkach (x1,y1,z1), (x2,y2,z2) i (x3,y3,z3). Byłbym wdzięczny za generyczną postać wpisu do scn, do którego mógłbym podstawiać wspołrzędne.

Z góry dzięki za pomoc! :)

Skoro prosisz o pomoc to wątek powinieneś umieścić w dziale Pomoc. Przenoszę.

Andrzej.

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1247
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 27
node triangles
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Maja 2007, 11:31:42 »
CO za filozofia? Gdy masz go w programie do grafiki 3d texturujesz chyba jak każdy inny! Potem ewentualnie poprawiasz mapowanie by textura nie zwężała się na jednym z wierzchołków.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
node triangles
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Maja 2007, 11:55:57 »
A może @klecon chce to robić w notatniku?

Zamykam.
Akvin