niektorzy siedzia 7 dni po 12h i nie narzekaja.
Na chwile obecna nie ma i zapewnie mozesz na dluzszy okres zapomniec.
Wgniecenia (nawet najprostrze) nie sa łatwie do zaimplementowania same w sobie. Najprosciej i najmniej doklanie byloby opracowanie mozliwosci dynamicznych zmian tekstor i przeladowanie odpowiednich fragmentow po zderzeniu. Zmienilo by to efekt wizulany jedynie (i jedynie z zewnatrz) + dzialalo by to z odpowiedniego kątu - w rzeczywistocsi ksztalto modelu by sie musial zmienic.
zreszta - nie ma sensu; narazie sa bardziej wazne sprawy do zrobienia (o ile wogule ktos pracuje nad nowszymi wersjami, bo rozne ploty chodza...)
@AIR -> pawelpiotr19 nie mowil ze maszyna jest gra, slowo gra jest uzyte w stosunku do LFS. A pozaztym toi ze jest symulatorem to na pewnym etapie wgniecienia, i kontrola kolizji (fizycznych) powinny byc dodane (zmienione, poprawione). <-imo