Autor Wątek:  Modelowanie obiektów 3D  (Przeczytany 2457 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Żabek

  • Wiadomości: 546
  • Gdzie jest guzik rezygnacji?
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Modelowanie obiektów 3D
« dnia: 12 Maja 2007, 22:12:31 »
Witam!

Mam mały problem. Utworzyłem model w 3ds max i teraz nie bardzo potrafie wyekspotrować to do t3d. W maxie wszystko jest śliczne ładne a w symulatorze - bezładna kupa boxów. Kiedyś na stronie głównej był tutorial odnośnie w/w ale teraz go już nie ma...
Może ktoś jest wstanie pomóc mi poradzić sobie z tym problemem?
Proszę o PW :D

Z góry dzięki i pozdrawiam
Damian
The Frog

Offline Driver24

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 258
  • inż. Maszynista PKP IC
    • Zobacz profil
    • http://www.beladeda.cba.pl/palac_kultury.m3u
  • Otrzymane polubienia: 4
Modelowanie obiektów 3D
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Maja 2007, 23:24:52 »
Wydaje mi sie ze musisz te wszystkie obiekty połączyc ze sobą poprzez connect.
W 3dsmax: menu customize->graph editor, następnie saved schematic vievs
no i tam połączyc ze sobą te bloczki.
Pozdrawiam
Partia "Ruch poparcia Twarożka" ;) wcześniej Stowarzyszenie Wąchaczy Kota

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 313
Modelowanie obiektów 3D
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Maja 2007, 08:54:30 »
Jednym słowem ustaw chierarchie w modelu. Jeden obiekt główny i reszte podepnij do tego jednego.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Żabek

  • Wiadomości: 546
  • Gdzie jest guzik rezygnacji?
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Modelowanie obiektów 3D
« Odpowiedź #3 dnia: 13 Maja 2007, 10:42:37 »
Dzięki wielkie, udało się :)
A swoją drogą - tutorial ze strony głównej nadal by się przydał...
The Frog