EU07-457. Oceń obecny wygląd kabiny, i czy mógł się podzielić zdjęciami odłączników z pierwszej serii ET40 ??
Generalnie obecny wygląd jest o niebo lepszy. Nie mogę tylko dobrze wyczuć usytuowania prędkościomierza. Wydaje mi się, że w oryginale jest on bardziej przesunięty w prawo, ale to może być tylko takie wrażenie. Dobrze by było odwzorować też mechanizm wycieraczek, coś takiego jak jest tu:
http://www.et40.freehost.pl/ET40/foto/0033kab.jpgCo do zdjęć odłączników uszyniaczy to musiałbym w środę złapać jakiś niski numer. Co do dźwięków - nie ma problemu, tylko nie mam na czym nagrać (czyli w sumie jest problem...). Jeśli chodzi o dźwięki, to jak na tę serię przystało nie może się obejść bez charakterystycznego "szycia" (co niektórzy na pewno wiedzą o czym piszę ;) ).
Aha, gwoli ścisłości - ET40 nie ma przetwornicy. Z pulpitu załączasz wentylatory silników trakcyjnych, a te wyjące - jakże charakterystyczne dla ET40 - wentylatory to wentylatory oporów rozruchowych (załączają się automatycznie na pierwszej pozycji jezdnej - czyli na drugim ząbku nastawnika).
A może chcesz zdjęcia oryginalnych tabliczek z serią i numerem lokomotywy takie, jakie są w kabinach (przynajmniej w co poniektórych)?