Autor Wątek:  Grzjeki  (Przeczytany 2917 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Maniakus

  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Grzjeki
« dnia: 10 Kwietnia 2007, 23:09:12 »
Mam małe pytanie. Jak wyglądają w od środka takie grzejki jak ET21 czy inne, bo zawsze chciałem taką zobaczyć. Aha, w jaki sposób odbywa się grzanie takich wagonów??
Jestem dyslektykiem dysgrafikiem i dysortografikiem i jeśli zrobę błąd prosze o poprawe :D

Offline ET22_RULZ

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 592
  • User #13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 24
Re: Grzjeki
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Kwietnia 2007, 00:07:47 »
Cytat: "Maniakus"
Mam małe pytanie. Jak wyglądają w od środka takie grzejki jak ET21 czy inne, bo zawsze chciałem taką zobaczyć. Aha, w jaki sposób odbywa się grzanie takich wagonów??

Przykladem wnetrza grzejki jest wnetrze EP02-08. Czesci urzadzen grzewczych mozesz obejrzec na mojej stronie pod adresem: http://lokomotywownia.szwederowo.net/ep02.htm Dziala to tak, ze do gniazd ogrzewania podpina sie przewody, ktore ida do wagonow stojacych na stacji i po zalaczeniu ogrzewania w SUG i pociagu prad plynie przez pantografy SUG do grzejnikow w wagonach.
"Nudzą Jacka takie sprawy, ciągła praca, brak zabawy"
Pozdrawiam,
Bartosz "ET22_RULZ" Wojciechowski

Offline Maniakus

  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Grzjeki
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Kwietnia 2007, 14:35:37 »
Ale z tego co wiem EP02-08 zachowała się jako "lokomotywa" nie będąca grzejką. Grzejką była EP02-07 sprowadzona z zakopanego do chabówki i w chabówce przywrucono jej dawne kolory. Z tego co się orientuje to w EP02-07 chabówkowym zachował się tylko sam "pulpit" bez przełączników.
Jestem dyslektykiem dysgrafikiem i dysortografikiem i jeśli zrobę błąd prosze o poprawe :D

Offline ET22_RULZ

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 592
  • User #13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 24
Grzjeki