« Odpowiedź #1581 dnia: 19 Czerwca 2015, 22:08:20 »
Choć jako ciekawostkę mogę dodać, że PLK'a zaczyna myśleć nad wprowadzeniem sygnału R-S ogólnego, bez względu na to na jakim kanale będzie ustawiony RTF…
Systemy radiołączności pociągowej z Radioniki oferują takie możliwości. Nie wiem czy to zrobiono ale LCS POA w Poznaniu miała mieć już dawno (jakieś dwa lata wstecz) zmianę oprogramowania celem nadania ewentualnego sygnału ALARM na kilku kanałach R1, R3 i jeszcze jakimś :)
ale w praktyce jeszcze się z tym nie spotkałem, żeby ktoś przechodził na ósemkę.
No ŁAŁ. Ja natomiast nie spotkałem się z przypadkiem gdzie było inaczej. Odebrałem sygnałów ALARM już kilkanaście, a nadałem jeden (oby pierwszy i ostatni) i jakoś za każdym razem problemu nie było. No może za wyjątkiem gdzie na "8" wchrzaniało się depo pobliskiej szopy i ciężko było się dogadać z dyżurnym.
btw Od jakiegoś czasu widzę, że na forum wywołujecie sztuczne problemy bez ich odzwierciedlenia w rzeczywistości… Cud, że ta kolej jeszcze funkcjonuje skoro (podobno) każdy robi co chce.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76