0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Trzy pierwsze sztuki dla FPL (EU03, EU04 i EU??) są od piątku w rotterdamskim porcie.
Cytat: "ZT-POZNAN"Trzy pierwsze sztuki dla FPL (EU03, EU04 i EU??) są od piątku w rotterdamskim porcie.Czemu EU? Class66 jest spalinowe. Pewnie nie zmienia oznaczen.
Z Kanady już wyszły z takim oznaczeniem. Sugerując się tym co napisałeś śmiem twierdzić że EU nie jako Elektryczna Uniwersalna, a bardziej jako Europejska. Do Naszych zachodnich sąsiadów np trafi EU07 i EU08.
Feeeee ;/ ale brzydkie ;/ wiadomo czym bedzie sie specjalizowala firma? acha, i gdzie bedzie stacjonowała?
A sa w planach jakies elektrowozy? Czy narazie tylko to co widac?
Cytat: "maciek_1988"A sa w planach jakies elektrowozy? Czy narazie tylko to co widac?Jak prywaciarz rozlicza się z energii elektrycznej?Olej zatankuje na swojej stacji paliw. A jak jest z elektrykami?Mnie się podobają te loki. jeśli dobrze zauważyłem to mają całkiem fajną sylwetkę i boczne malowanie (zielone). O ile takie pozostanie.Wiadomo coś o wagonach?
Brzydkie, owszem, ale jaki to sprzęt!Jeszcze troszkę i będą u nas jedździły pociągi a'la Alaska! :)
Cytat: "maciek_1988"A sa w planach jakies elektrowozy? Czy narazie tylko to co widac?Jak prywaciarz rozlicza się z energii elektrycznej?Olej zatankuje na swojej stacji paliw. /quote]A czy inni prywaciarze posiadają same spalinowozy? Bo wydaje mi się, że nie... Nie wnikam w to jak sie rozliczaja tylko pytam sie czy sa w planach angielskiego przewoznika elektrowozy w przyszlosci. Moze ktos wie? Prosze o odpowiedz osoby ktore maja cos w tym temacie do powiedzenia a nie szukajacych sporow.
Jak prywaciarz rozlicza się z energii elektrycznej?Olej zatankuje na swojej stacji paliw.
Ale tylko czoło ;p a inne to ... eghm nieładna jest burta.
Cytat: "Krzysiek626"Jak prywaciarz rozlicza się z energii elektrycznej?Olej zatankuje na swojej stacji paliw. Jaki?Kazdy wiekszy! Przeciez CTL, PCC, PTKiGK, LOTOS smiga na elektrykach!A "olej" czesciej tankuja w trasie niz na "swojej stacji paliw".Płaca wg stawek liczonych przez PLK. A PLK liczy sobie dla okreslonego brutta zuzycie energi i wystawaia koncowy rachunek. Potem juz osobno rozlicza się z energetyka.
Tak się przyglądam tej lokomotywie, i widzę pewne podobieństwo w sylwetce do SU46 :)
pytam sie czy sa w planach angielskiego przewoznika elektrowozy w przyszlosci.