Pamiętam jeszcze dawno, jak w symulatorze na jedynej scenerii która w nim była po ściągnięciu (QUARK) zasiadałem za sterami ET41 Ruszałem na czerwonym i pędziłem prosto na żeberko, gdzie na jego końcu pociąg majestatycznie się wykolejał i z kabiny maszynisty można było podziwiać wywrócony skład. W obecnym symku nie da się wykoleić w taki sposób bo zaraz wywali "Null Track'a", co jedynie można sie rozpędzić i wykoleić na zakręcie :(. Czy jest możliwość aby zamiast "null track" i gaszeniu symka można było się znowu wykoleić na KOŃCU TORU ??
I takie drugie pytanie O. T.
Prubuję zrobić sobię trasę do symulatora. Wychodzi mi fajnie, umiem stawiać trakcję (druty) z materiału Miedź i Aluminium ale nie umiem stawiać słupów, które to tą sieć trakcyjną podtrzymują. Co prawda udało mi się ustawić 2 słupy funkcją "Make zig zag" ale pojawiły mi się one tylko na krawędzi dwóch odcinków drutu (na ich łączeniu nie :( ) a wbrew nazwie "make zig zag" nierobi mi ładnego zygzakowania sieci a całą ją po prostu ciągnie skosem przez co w końcu wypada mi z obszaru toru. Wpadłem co prawda na pomysł ręcznego ustawiania słupów tak samo jak stawiam na mapie budynki, ale stwierdziłem, że byłoby to żmudne i wymagające dużo czasu i cierpliwości zajęcie. A więc czy ktoś zna dobry sposób albo wytłumaczy jak korzystać z funkcji "(...)zig zag) ?