No możliwe. Na tym semku dostępne są takie sygnały:
s1,s2,s10,ms2,sz1
Jest na to co napisałeś jakiś przepis?
Bo WK jak EU zjeżdża do szopy, tam już nie ma manewrów, tylko jazda na wprost, która kończy się zjechaniem do szopy. Manewry owszem były, ale w Skwarkach.
Jeżeli Cię dobrze zrozumiełem, to w Skwarkach po rzeczywistych manewrach otrzymujemy S2 i sobie jadymy te 25 km, i w WK nie robiąc tam manewrów (droga prosto prowadzi do szopy i nawet nie zatrzymujemy się tam) powinien być ms2 tak?
Jeżeli lok nie jechałby do szopy, gdzieś dalej, przejeżdżałby WK, to wtedy co?
Bo z punktu widzenia logiki właśnie wydaje mi się, że w tym akurat przypadku WK nie powinno być Ms2, gdyż nie ma dla mnie różnicy pomiędzy sytuacjami tylko przejazdu przez WK i jechaniu gdzieś dalej, a drogą która wprost prowadzi do szopy. Zgadzam się, iż SU jest w podobnej sytuacji i dostaje MS2, ale jak wspominałem nie znam się na przepisach i nie potrafię sobie tego logicznie uzasadnić, chyba, że istenije przepis, który mówi, iż jadąc do/z szopy musi być zawsze ms2
Dla tych, których to razi prosżę o zmianę eventu:
event cd_po_manewrach_do_WK_szopa2 multiple 0.0 none
duza4end_sz1
zwrmd02+
zwrmd01-
duza18-
duza10-
cd_po_manewrach_do_WK_szopa3
endevent
na:
event cd_po_manewrach_do_WK_szopa2 multiple 0.0 none
duza4end_ms2
zwrmd02+
zwrmd01-
duza18-
duza10-
cd_po_manewrach_do_WK_szopa3
endevent