Autor Wątek:  Quark-elektryfikacja cz.1  (Przeczytany 40390 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Quark-elektryfikacja cz.1
« dnia: 16 Stycznia 2007, 17:44:02 »
Dzięki Krzyśkowi626, który poprowadził druty Wielki Kac-Skwarki, mogę zaprezentować pierwszą część elektryfikacji (wiem, iż szykują się różne odmiany reaktywowanego Quarka i pewno lepsze).
W zaprezentowanej nowej misji mamy do wykonania zadanie:

Dojechać na żeberko, po przyjeździe i odczepieniu SU45 podczepić się i doprowadzić PE1301 do Koniewic. Tam po otrzymaniu Ms2 na wyjazdowym wypchać skład na żeberko, odczepić i manewrując przyczepić do innego pospiesznego, jechać do Skwarek przez Wielkiego Kaca (4min. postój). W Skwarkach odczepić skład i  po 4 min. manewry i powrót do macierzystej stacji do szopy.

Reszta misji bez zmian.
Dla prawidłowego działania misji należy:
1)Posiadać "specjalną" SU, w której nie ma błędu nie zjeżdżania SU do szopy. SU ta znajduje się w paczce defiler/Mariusz1970 lub, dla tych co nie maja podaję link do SU:

http://hyperupload.com/download/023b385168/su.rar.html

2)Aby otrzymać sygnał manewrowy w Koniewicach, trzeba podjechać składem na koniec peronu i odczekać 2 minuty
3)W Skwarkach po otrzymaniu zezwolenia na menewry (po wcześnejszym odczepieniu się od składu) jechać w okolice toru postojowego. Nie ma tam karzełkowych sygnalizatorów i trzeba obserwować zwrotnice, czy się przestawiły. Przestawiają się po 10 sekundach od momentu wjechania na tor prowadzący na tor postojowy.
4)Zmienić sobie tabor- gdyż mam niestandardowy.

Oto link do trasy:

http://www.eu07.pl/userfiles/Q_el_1.rar


Wielkie ukłony dla Krzyśka626 za trakcję.
Życzę przyjemnej jazdy.
« Ostatnia zmiana: 22 Września 2008, 20:58:00 wysłana przez Akvin »

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4386
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 329
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Stycznia 2007, 16:17:46 »
Mi wywala brak eventu. Zapomnialem w jakim incu powinny byc wpisy do tego, jednak wiem ze to ktores z sbl.

Event "392_s2f" does not exist
Event "342_s2f" does not exist

Pozatym co to za wpisy taboru? (eu07_new) i to samo tyczy sie et41. Proszę stosujcie wpisy do taboru publicznego i oficjalnego bo za chwilę będą jakieś pytania co to i skąd to wziaść.

W ostatniej cześci loga widac:

Track does not exist ""
Scene parse error near node

I symek sie wysypal.

Tyle moich uwag.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Tomek6996

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Stycznia 2007, 16:31:40 »
Czy ta(e) SU45 co sie odczepia nie mozna gdzies osobno umiescic na serwerze. Nie chce mi sie sciagac calej paczki gdzie ona jest bo jest mi ona niepotrzebna.

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Stycznia 2007, 17:09:42 »
Cytat: "Tomek6996"
Czy ta(e) SU45 co sie odczepia nie mozna gdzies osobno umiescic na serwerze. Nie chce mi sie sciagac calej paczki gdzie ona jest bo jest mi ona niepotrzebna.


Link do SU45 jest podany na początku wątku. Gdyby ktoś dalej nie mógł go znaleźć to kopiuję: http://hyperupload.com/download/023b385168/su.rar.html

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Stycznia 2007, 17:10:17 »
Proszę jeszcze raz pobrać trasę i SU, gdyż wprowadziłem małe poprawki, ale znaczące np. był problem SN61, który w pewnej mijance nie otrzymywał zezwolenia na odjazd, praktycznie likwidacja zależności czasowych, wjazd SN61 do Skwarek uzależniony jest czy jedziemy pośpiechem Koniewice-Skwarki czy nie, SU była źle zwymiarowana, na co zwrócił uwagę Andy.
Przepraszam za kłopot.

Teraz odpowiedzi:
1)Epek:
a)Nic nie robiłem z semkami, nie ma tam nowych semków, jest tak jak w Quarku-MCz. Jeżeli nie poradzisz sobie, to będziemy walczyć dalej. Sciągnij może Symka z download.
b)co do błędu Track does not exist ""
Scene parse error near node
prawdopodobnie ma to związek z punktem 1a, coś u Ciebie jest skaszanione.
Ja tylko w quarku dokleiłem trakcję i zmieniłem eventy. Nic mniej nic więcej.
Czy Ty na pewno odpalałeś Quarka ? :), gdyż eventy eventy s2f znajdują się w katalogu MZD, a Quark nie odnosi się do tego katalogu.
c)wpisy taboru- jak to wpisy normalna rzecz. Jeden ma drugi nie. Napisałem dostosować do taboru, który ktoś posiada. Nikt nikogo nie zmusza do pobrania trasy. Pobierze, dostosuje sobie (nie widzę problemu), nie pobierze nie będzie musiał dostosowywać.
Ilekroć sam dostosowywałem trasy (prawie zawsze) do swojego taboru.
2)Tomcio, link do tej SU jet w pierwszym poście.

Pozdrawiam

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4386
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 329
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #5 dnia: 18 Stycznia 2007, 19:01:58 »
Ok mariusz zauwazylem ze problem pojawil sie gdy uruchomic chcialem przeszkadzajki, ktore ty usunoles tzn zaremowales. ale mniejsza z tym bo to drobiazg. gratuluje misji z eu07-424. własnie ją ukonczylem i przyznam ze brakowalo takiej dluzszej jazdy. a blad s2f pojawia mi sie tylko na quarku, tym starym tez. pamietam ze nalezalo dokleic event s2f do jakiegos inca z sbl tylko nie pamietam ktorego :)

Juz znalazłem to sbl3.inc

dokleilem

event (p1)_s2f multiple 1 none (p1)_sem_ligh0 (p1)_sem_ligh2 (p1)_sem_info_vmax  endevent

i po problemie.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #6 dnia: 18 Stycznia 2007, 19:46:59 »
Epek intryguje mnie te eventy  od SBLi, gdzie w quarku i w ktorym miejscu jest odniesienie do tego. Ja naprawde tego nie widzę. Pokaż mi proszę gdzie?
Ja w wyżej wymieniony pliku nie mam tego eventu. Po prostu masz inny inc.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4386
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 329
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #7 dnia: 18 Stycznia 2007, 19:51:46 »
Zebym ja wiedzial.... naprawde eventy to zmora dla mnie i nie tykam sie tego. jednak problem zalatwil powyzszy event z innego sbl-a doklejony do sbl3.inc
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #8 dnia: 18 Stycznia 2007, 19:59:11 »
Wiesz co logiczną odpowiedzią jak mnie się wydaje, jest to, iż ilekroć w dowolnej trasie jest użyty ten dokaładnie semek, to u Ciebie zawsze pojawi się ten problem.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #9 dnia: 18 Stycznia 2007, 20:29:36 »
Problem
Event "392_s2f" does not exist
Event "342_s2f" does not exist

rozwiązuje paczka Defilera/Mariusza
Proszę się nie gniewać ale taka jest prawda. Miałem taki sam problem po doinstalowaniu jednej z tras i nadpisaniu pewnych plików. Jak wspomniał Mariusz trzeba z tym bardzo ostrożnie.
Jednak nie to skłoniło mnie do napisania postu;
Istnieje możliwość wprowadzenia poprawek do powieszonej trakcji. Jednak takich które są rażące. Jeśli są uwagi na ten temat to bardzo proszę.

Offline pudel

  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #10 dnia: 18 Stycznia 2007, 22:06:20 »
u mnie wszystko dziala jak nalezy
dla leniuchów i tych ktorzy nie umieja zmieniac taboru badz nie chca wklejam zmodyfikowany plik scn - wystarczy wgrac do paczki mariusza i defilera i jeździć :)
http://hyperupload.com/download/0269806a94/Quark_Mce_moje.scn.html

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #11 dnia: 18 Stycznia 2007, 22:31:21 »
Dopiero teraz miałem okazję przejechać się na szlaku Wielki Kac - Skwarki pod siecią. Naprawdę super, świetna robota.
Znalazłem jednak 2 błędy:
- przy wjeździe pośpiesznym do Wielkiego Kaca semafor wjazdowy wskazuje sygnał S13, powtarzacz zaś Sp1 (powinien wskazywać Sp4),
- przy wyjeździe z Wielkiego Kaca do Skwarek na sieci wciąż wisi wskaźnik We4a, czyli de facto nie możemy dojechać do Skwarek ;)

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #12 dnia: 19 Stycznia 2007, 00:18:25 »
Co racja to racja, ale ze mnie taki kolejorz jak z koziej d. trąba, ale wybaczcie, takimi detalami nie będe się zajmował.
Wybaczycie?

PS
Jak Wy kolejarze możecie zapamiętać te wszystkie sygnały, znaki, przepisy. Kodeks jakiś np. karny, to mały pikuś :)

Dodano po 1 godzinach 16 minutach:

 A jednak:)
Co do wskaźnika We4a, to w pliku quarkmc281.scm należy zaremować:

include tr/IzoKoniec17.inc -50.4999 5.8 -1132.0 180.283 We end

Co do Sp1 to już mi naprawdę darujcie.

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #13 dnia: 19 Stycznia 2007, 18:18:42 »
Zjazd do szopy na Sz jest troche dziwny - Ms2 byłby lepszy.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #14 dnia: 19 Stycznia 2007, 19:39:39 »
No właśnie się tak zastanawiałem, który byłby lepszy, bo niby manewry, a długa jednak jazda, która kończy się zjechaniem do szopy. Manewry co prawda były, ale ok. 25 km wcześniej, póżniej długa jazda z prędkością max. W Skwarkach mech dostaje S2. Miałem MS, ale zmieniłem na Sz, a nie znam się tak bardzo na przepisach. Zastosowany semek tylko w zasadzie pozwala na MS lub Sz.
W sumie z punktu widzenia logiki, to pasuje mi bardziej Sz.

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #15 dnia: 19 Stycznia 2007, 19:57:13 »
Cytat: "Mariusz1970"
No właśnie się tak zastanawiałem, który byłby lepszy, bo niby manewry, a długa jednak jazda, która kończy się zjechaniem do szopy. Manewry co prawda były, ale ok. 25 km wcześniej, póżniej długa jazda z prędkością max. W Skwarkach mech dostaje S2. Miałem MS, ale zmieniłem na Sz, a nie znam się tak bardzo na przepisach. Zastosowany semek tylko w zasadzie pozwala na MS lub Sz.
W sumie z punktu widzenia logiki, to pasuje mi bardziej Sz.


Dla przykładu - na Krakowie Płaszowiedo przyległej szopy jezdzi sie na Ms2. I tutaj tez jazda odbywa sie w obrebie stacji - tak jak suka zjezdza na Ms2 tak i nasz lok powinien.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #16 dnia: 19 Stycznia 2007, 20:49:46 »
No możliwe. Na tym semku dostępne są takie sygnały:
s1,s2,s10,ms2,sz1

Jest na to co napisałeś jakiś przepis?
Bo WK jak EU zjeżdża do szopy, tam już nie ma manewrów, tylko jazda na wprost, która kończy się zjechaniem do szopy. Manewry owszem były, ale w Skwarkach.
Jeżeli Cię dobrze zrozumiełem, to w Skwarkach po rzeczywistych manewrach otrzymujemy S2 i sobie jadymy te 25 km, i w WK nie robiąc tam manewrów (droga prosto prowadzi do szopy i nawet nie zatrzymujemy się tam) powinien być ms2 tak?
Jeżeli lok nie jechałby do szopy, gdzieś dalej, przejeżdżałby WK, to wtedy co?
Bo z punktu widzenia logiki właśnie wydaje mi się, że w tym akurat przypadku WK nie powinno być Ms2, gdyż nie ma dla mnie różnicy pomiędzy sytuacjami tylko przejazdu przez WK i jechaniu gdzieś dalej, a drogą która wprost prowadzi do szopy. Zgadzam się, iż SU jest w podobnej sytuacji i dostaje MS2, ale jak wspominałem nie znam się na przepisach i nie potrafię sobie tego logicznie uzasadnić, chyba, że istenije przepis, który mówi, iż jadąc do/z szopy musi być zawsze ms2
Dla tych, których to razi prosżę o zmianę eventu:

event cd_po_manewrach_do_WK_szopa2 multiple 0.0 none
duza4end_sz1
zwrmd02+
zwrmd01-
duza18-
duza10-
cd_po_manewrach_do_WK_szopa3
endevent


na:

event cd_po_manewrach_do_WK_szopa2 multiple 0.0 none
duza4end_ms2
zwrmd02+
zwrmd01-
duza18-
duza10-
cd_po_manewrach_do_WK_szopa3
endevent

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #17 dnia: 19 Stycznia 2007, 21:00:31 »
Cytat: "Mariusz1970"
No możliwe. Na tym semku dostępne są takie sygnały:
s1,s2,s10,ms2,sz1

Jest na to co napisałeś jakiś przepis?
Bo WK jak EU zjeżdża do szopy, tam już nie ma manewrów, tylko jazda na wprost, która kończy się zjechaniem do szopy. Manewry owszem były, ale w Skwarkach.
Jeżeli Cię dobrze zrozumiełem, to w Skwarkach po rzeczywistych manewrach otrzymujemy S2 i sobie jadymy te 25 km, i w WK nie robiąc tam manewrów (droga prosto prowadzi do szopy i nawet nie zatrzymujemy się tam) powinien być ms2 tak?
Jeżeli lok nie jechałby do szopy, gdzieś dalej, przejeżdżałby WK, to wtedy co?

To wtedy w razie niemozliwosci podania innego sygnalu nastawnia moglaby wypuscic na szlak na sygnale Sz. Ale tutaj nie wyjezdzamy poza stacje, a pociag (a wlasciwie lokomotywa luzem) konczy bieg w Wielkim Kacku i manewrami zjezdza do szopy

Cytat: "Mariusz1970"
Bo z punktu widzenia logiki właśnie wydaje mi się, że w tym akurat przypadku WK nie powinno być Ms2, gdyż nie ma dla mnie różnicy pomiędzy sytuacjami tylko przejazdu przez WK i jechaniu gdzieś dalej, a drogą która wprost prowadzi do szopy. Zgadzam się, iż SU jest w podobnej sytuacji i dostaje MS2, ale jak wspominałem nie znam się na przepisach i nie potrafię sobie tego logicznie uzasadnić, chyba, że istenije przepis, który mówi, iż jadąc do/z szopy musi być zawsze ms2


Ale manewry w Skwarkach czy gdziekolwiek indziej nie maja nic do tego. Powinno być tak - w Skwarkach po namewrach dostajemy zielone i wyruszamy w droge powrotna luzem. Wjazd do WK powinien odbywac sie na dwoch pomaranczowych. Wjezdzamy w peron i dostajemy biale na wyjazdowym i karzelku pod mostem. Zjezdzamy do szopy, loka gasimy i z papierami do dyspozytora ;-) Do szopy jak najbardziej na sygnale manewrowym - na Sz to pociag mozna na szlak wyprawic, a to sa manewry w obrebie stacji WK
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #18 dnia: 19 Stycznia 2007, 21:08:05 »
Rozumiem, jedziemy do szopy, to po S13, na semkach powinno być ms2 (pomimo, iż de facto manewrów tam nie wykonujemy). Przyjmuje do wiadomości i zapamiętuje (wkuwan na pamięć, gdyż jazda manerwoa kojarzy mi się z manewrami, a tu tych brak. W SU, to można za manerwy przyjąć odczepienie od składu, a tu jest tylko przejazd). Trzeba byłoby, zastoanowić się co to znaczy jazda manerowa, bo być może ta EU robi te manewry nie robiąc ich.

Dzięki.

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #19 dnia: 19 Stycznia 2007, 21:13:06 »
"Manewrami nazywają się wszelkie ruchy taboru kolejowego oraz związane z nimi czynności wykonywane na torach kolejowych, z wyjątkiem wjazdu, wyjazdu i przejazdu pociągów."

Nasza jazda jest ruchem, podczas ktorego ani nie wjezdzamy na stacje, anie z niej nie wyjezdzamy ani przez nia nie przejezdzamy. (oczywiscie mowie o ruchu od ommentu wjechania lokomotywa na tor stacyjny przy peronie)
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #20 dnia: 19 Stycznia 2007, 21:23:43 »
Głupie pytanie, a co to jest stacja?
Szopa według mnie znajduje się już po za stacją (to wtedy przez stację przejeżdżam), albo jeżeli wyobrazimy sobie, iż szopa jest bardziej oddalona od stacji (w moim rozumieniu) to wtedy np. Sz, a jak na terenie stacji (w moim rozumieniu) to ms2.

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #21 dnia: 19 Stycznia 2007, 21:36:02 »
Cytat: "Mariusz1970"
Głupie pytanie, a co to jest stacja?


Stacja to posterunek zapowiadawczy, w obrębie którego oprócz toru głównego zasadniczego, znajduje się co najmniej jeden tor główny dodatkowy, a pociągi mogą rozpoczynać i kończyć jazdę, krzyżować się i wyprzedzać, jak również zmieniać skład i kierunek jazdy.
Granicę stacji stanowią semafory wjazdowe na tę stację. Na semaforze powinno być Ms2. Poza tym jadąc na Sz nie masz utwierdzonej drogi przebiegu, czyli w każdej chwili można pod jadącym taborem przełożyć zwrotnicę.
Inny przykład a propos manewrów: "za manewry należy również uważać prszestawianie z jednego toru na inny pociągu stojącego na stacji, wprowadzanie go na właściwe miejsce (cofanie, podciąganie) po uprzednim zatrzymaniu się na torze, na któy został przyjęty." Czyli przestawienie składu nawet o 10 m to już są manewry.
Granicą pomiedzy szopą a stacją (to tak odnośnie kolejnego pytania) jest punkt kontrolny.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #22 dnia: 19 Stycznia 2007, 21:47:17 »
Cytuj

Granicę stacji stanowią semafory wjazdowe na tę stację.


No to jeżeli granicą jest ten właśnie semek, na którym twierdzicie, iż powinno być tam ms2, to szopa jest już po za granicą stacji, co oznaczałoby, że przez stację przejżdżam, a na sygnale Sz można obesrować zwrotnice i jeszcze dogadywać się przez radio.
Jeżeli przejeżdżam, to dlaczego nie Sz.
Dobra, nie będę uczył ojca dzieci robić, wierzę iż na pewno tak jest, jak piszecie.
Serdeczne dzięki.

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #23 dnia: 19 Stycznia 2007, 21:50:36 »
Cytat: "Mariusz1970"
No to jeżeli granicą jest ten właśnie semek, na którym twierdzicie, iż powinno być tam ms2, to szopa jest już po za granicą stacji[...]


Ten jest wyjazdowy, a granicę stanowią semafory wjazdowe.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #24 dnia: 19 Stycznia 2007, 21:59:27 »
CKM ze nie sory, juz chyba wiem wjazdowy to ten przy wjeździe którego do WK od stront Skwarek dostaje się S13.
Natomiast jeżeli coś jest wyjazdowy, to w przeciwnym kierunku będzie wjazdowy, tak wskazuje logika.
Jezu, do czego w tej dyskusji jeszcze dojdzie :)

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #25 dnia: 19 Stycznia 2007, 22:16:21 »
Cytat: "Mariusz1970"
CKM ze nie sory, juz chyba wiem wjazdowy to ten przy wjeździe którego do WK od stront Skwarek dostaje się S13.
Natomiast jeżeli coś jest wyjazdowy, to w przeciwnym kierunku będzie wjazdowy, tak wskazuje logika.


Zgadza się :) Wjazdowy od strony Skwarek to ten, na którym dostajesz S13, a wjazdowe od strony Koniewic są w okolicach szopy (przed wiaduktem).

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #26 dnia: 19 Stycznia 2007, 22:20:58 »
Dzięki koledzy, miałem na tym semku ms2, ale ki diabeł mnie podkusił i zacząłem rozmyślać i dałem Sz.
Chociaż i tak dla mnie dziwna sprawa, że coś może być wyjazdowym, a w przeciwnym kierunku nie będzie wjazdowym.

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #27 dnia: 19 Stycznia 2007, 22:26:06 »
Cytat: "Mariusz1970"
Chociaż i tak dla mnie dziwna sprawa, że coś może być wyjazdowym, a w przeciwnym kierunku nie będzie wjazdowym.


Nie będzie wjazdowym, gdyż są to 2 oddzielne semafory. Jesteśmy z tego samego miasta. Przypatrz się na wjazdowe od strony Leśnej czy Maksymilianowa - są mniej więcej w połowie tej rampy, a wyjazdowe ze stacji masz na peronach.

Offline Doktor M

  • Wiadomości: 83
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #28 dnia: 19 Stycznia 2007, 22:27:56 »
A ja dla odmiany mam nieco inny problem z trasą:
przy ładowaniu trasy pojawia mi się komunikat

Event1 "zmien_na_s1_wk_dla_et" does not exist.

Wersja symka - paczka Mariusza.

A poza tym, modernizacja Quarka świetna.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Quark-elektryfikacja cz.1
« Odpowiedź #29 dnia: 19 Stycznia 2007, 22:32:37 »
Event
Event1 "zmien_na_s1_wk_dla_et" does not exist.
był w starym pliku quark281.scm, pewnie pobrałeś nowy scn, a pozostal u Ciebie z niewiadomo jakich przyczyn stary scm. Trzeba nadpisać te 2 pliki. Pobierz aktualizację jeszcze raz.