Tak, jak znajdę odpowiedni algorytm, chociaż to trudne zadanie, żeby np. sam dopasowywał tekstury do plików *.chk.
Mutopompce chodziło może o to, aby program poszukiwał wszystkich modeli, jaki ma zainstalowany user, a tekstury do danego modelu, to już odrębna sprawa.
Myślę, że można sobie poradzić tworząc małą bazę danych, która to w prosty sposób może być modyfikowana przez danego usera.
Mogą w niej znajdować się takie dane, jak:
Nazwa modelu, chk, tekstura lub powtarzane modele i następnymi teksturami.
Ta nazwijmy to baza byłaby w zewnetrznym pliku, najlepiej w formacie txt, dla łatwgo jej modyfikowania.
Wtedy dużo odpadnie Tobie w poszukiwaniu alogrytmów, a tylko praktycznie pozostanie czytać zawartość pliku.
No i marzenie, aby interface był graficzny, czyli ekran podzielony byłby na 3 części:
1)Widziałbym miniaturki składów obecnie w scn
2)Widziałbym miniaturki składów, które zastępuje w pkt. 1
3)Widziałbym miniaturki zainstalowanych modeli i na zasadzie "przeciągnij i upuść" przechodziłoby to do pkt.2
Wiem, to dość kłopotliwe, ale byłoby fajne.