Autor Wątek:  2 pytanka  (Przeczytany 17161 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Bany....

  • Gość
2 pytanka
« dnia: 14 Listopada 2006, 14:52:35 »
Witam
Jestem tu początkującym urzytkownikiem i już mam pierwsze pytania...
Ten login jest mojego kolegi, który zrezygnował już z udziału w tym forum, wiec pozwoliłem sobie z niego skorzystać, aby nie tworzyć nowych i nie za śmiecać forum.
Trochę poczytałem już na forum...
1) Nie wiem np jak połączyć dwa elektrowozy np. Epo9 i Ep08 lub Et22 z Et22.
Znalazłem jedynie wpis:
node -1 0 EU07-485 dynamic PKP\EU07 eu07-485 303e-m 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 EU07-424 dynamic PKP\EU07 eu07-424 303e-m 0.0 connected 3 0 enddynamic
Próbowałem na jego podstawie połączyć inne loki, ale jakoś nie wychodzi...
2) Możecie mi powiedzieć, która z tras jest w nocy tzn na której jedzie się po zmroku, albo czy można sprawić, aby dana trasa była w nocy (np SDR18 lub inna) poprzez zmianę wpisu w scenerii?? Z dotychczasowych tras, które posiadam, czyli "Nieoficjalna Paczka Mariusza 1970" nie znalazłem tam żadnej trasy "nocnej". Chciałbym aby rówineż światła loka działały i dawały efekt światła na trasie.
Za wszystkie odp wielkie dzięki...

Dodano po 2 minutach:

 2) Na trasie Bochnia jest półmrok, ale nie noc.

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
2 pytanka
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Listopada 2006, 15:10:16 »
Cytat: "Bany...."
Witam

Czesc.
Cytat: "Bany...."
Jestem tu początkującym urzytkownikiem i już mam pierwsze pytania...

Ok, wiec postaram sie jakos Tobie pomoc
Cytat: "Bany...."
Ten login jest mojego kolegi, który zrezygnował już z udziału w tym forum, wiec pozwoliłem sobie z niego skorzystać, aby nie tworzyć nowych i nie za śmiecać forum.

Raczej bys nie zasmiecal, im wiecej uzytkownikow tym lepiej, nie liczac kont spamerskich.
Cytat: "Bany...."
Trochę poczytałem już na forum...

Bardzo dobrze, czasami mozna sie czegos nauczyc;)

Cytat: "Bany...."
1) Nie wiem np jak połączyć dwa elektrowozy np. Epo9 i Ep08 lub Et22 z Et22.
Znalazłem jedynie wpis:
node -1 0 EU07-485 dynamic PKP\EU07 eu07-485 303e-m 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 EU07-424 dynamic PKP\EU07 eu07-424 303e-m 0.0 connected 3 0 enddynamic
Próbowałem na jego podstawie połączyć inne loki, ale jakoś nie wychodzi...


Dwa elektrowozy tego samego typu ( przykladowo 303E ) mozna polaczyc za pomoca ukrotnienia ( sprzeg ustawiony na 23 ).
303E, 303E-N, 303E-M to ciagle 303E - wiec mozna polaczyc 303E-N z 303E-M itd...

Jezeli chcialbys polaczyc dwa elektrowozy typu ET22 czy inne, ktore nie posiadaja sprzegu wielokrotniego, wtedy ustawiasz sobie sprzeg na 19.

Przykladowy wpis powinien wygladac nastepujaco:
node -1 0 ET22-001 dynamic PKP\ET22 ET22-001.bmp 201E 0.0 headdriver 19 0 enddynamic
node -1 0 ET22-517 dynamic PKP\ET22 ET22-517.bmp 201E 0.0 nobody 3 0 enddynamic

Mozesz swobodnie przechodzic z jednego do drugiego loka.
Na koniec jeszcze wyjasnie o co chodzi z tymi numerkami ( jako sprzeg ).

1 - sruba
2 - hamulce
4 - ukrotnienie
16 - mostek przejsciowy ( z loka do loka itp )

1+2 to standardowy sprzeg, czyli 3
1+2+4+16 to ukrotnienie - np. ET40, ET41 czy dwa te same typy EU07 ( np. 303E ) czyli 23
1+2+16 czyli 19, to sprzeg dla trakcji podwojnej - np. dwa ET22.

Cytat: "Bany...."
2) Możecie mi powiedzieć, która z tras jest w nocy tzn na której jedzie się po zmroku,

Linia546 ET22_1 byla nad ranem i jechalo sie po ciemku.

Cytat: "Bany...."
albo czy można sprawić, aby dana trasa była w nocy (np SDR18 lub inna) poprzez zmianę wpisu w scenerii??

Oczywiscie, da sie tak zrobic i to w bardzo prosty sposob.
- otwierasz plik scenerii ( *.SCN ) za pomoca notatnika.
- szukasz ( jest to zaraz na samym poczatku ) wpisu podobnego do tego:

atmo 0.6 0.7 0.8 300 1600 0.6 0.7 0.8 endatmo  //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)
light -500 500 200  0.3 0.33 0.35  0.70 0.65 0.6  0.75 0.74 0.70 endlight //pozycja, kolory RGB skladowych ADS swiatla dziennego

najlepiej go zaremowac, czyli wylaczyc poprzez wstawienie dwoch ukosnikow // przed kazda linijka, zeby to wygladalo tak:

//atmo 0.6 0.7 0.8 300 1600 0.6 0.7 0.8 endatmo  //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)
//light -500 500 200  0.3 0.33 0.35  0.70 0.65 0.6  0.75 0.74 0.70 endlight //pozycja, kolory RGB skladowych ADS swiatla dziennego

Teraz, zaraz pod tym wpisem wstaw sobie ten:

atmo 0.03 0.04 0.08 0 1200 0.0 0.0 0.0 endatmo
light -500 500 200 0.05 0.05 0.05 0.00 0.00 0.0 0.00 0.00 0.00 endlight


lub ten:

atmo 0.0 0.0 0.0 0 1200 0.0 0.0 0.0 endatmo
light -500 500 200 0.03 0.05 0.04 0.00 0.0 0.0 0.00 0.00 0.00 endlight

Najlepiej jeszcze zaremuj wpis ( przykladowo ):

time xx:xx xx:xx xx:xx

zeby wygladalo to tak:

//time xx:xx xx:xx xx:xx

 
Cytat: "Bany...."
Z dotychczasowych tras, które posiadam, czyli "Nieoficjalna Paczka Mariusza 1970" nie znalazłem tam żadnej trasy "nocnej".

Zgadza sie, zrobilismy to specjalnie, poniewaz nie ma sensownych swiatel w Maszynie.
 
Cytat: "Bany...."
Chciałbym aby rówineż światła loka działały i dawały efekt światła na trasie.

Tak jak napisalem wyzej, nie ma czegos takiego w maszynie, sa tylko takie pseudoswiatla, ale wyglada to IMO tragicznie. [/quote]

Cytat: "Bany...."
Za wszystkie odp wielkie dzięki...

Nie ma sprawy.
Pozdr

Dodano po 2 minutach:

 2) Na trasie Bochnia jest półmrok, ale nie noc.[/quote]

Offline pocztkujący

  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
2 pytanka
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Listopada 2006, 19:27:04 »
Witam
Mam takie pytanka - troche podobne
1)Dlaczego nie można umieścić, więcej wagonów niz 50 (symek nie chce się włączyć) i dlaczego ET22 podczas jazdy przy wiekszych prędkościach tak bardzo "rzuca" po kabinie, można to jakoś zmienić??
2) Jak stworze nowy skład to jak mogę go umieścić w tym miejscu gdzie są wszystkie składy, gdzie sięj e wybiera??
Chce zrobić coś takiego: aby przed pośpiesznym (na obojetnej trasie) jechał np EN57. I jak zmienić kolor swiatła na senaforze, by ten EN57 zjechał na bocznice, a za jakies 5 min mógł jechać dalej(tzn prosto) pospiech??
Z góry wielkie dzięki...i sory za kopot
Pzdr[/quote]

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
2 pytanka
« Odpowiedź #3 dnia: 15 Listopada 2006, 19:41:58 »
Cytat: "pocztkujący"
Witam
Mam takie pytanka - troche podobne
1)Dlaczego nie można umieścić, więcej wagonów niz 50 (symek nie chce się włączyć) i dlaczego ET22 podczas jazdy przy wiekszych prędkościach tak bardzo "rzuca" po kabinie, można to jakoś zmienić??

Widziales w rzeczywistosci 50-wagonowe pociagi ?
Cytat: "pocztkujący"
2) Jak stworze nowy skład to jak mogę go umieścić w tym miejscu gdzie są wszystkie składy, gdzie sięj e wybiera??

W pliku scenerii *.SCN
Jezeli chcesz zrobic wlasny sklad to podmieniasz juz istniejacy na swoj.
Cytat: "pocztkujący"
Chce zrobić coś takiego: aby przed pośpiesznym (na obojetnej trasie) jechał np EN57. I jak zmienić kolor swiatła na senaforze, by ten EN57 zjechał na bocznice, a za jakies 5 min mógł jechać dalej(tzn prosto) pospiech??

Najpierw zapoznaj sie z podstawami MaSzyny... to o czym piszesz wymaga umiejetnosci tworzenia eventow.

Pzdr

Offline pocztkujący

  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
2 pytanka
« Odpowiedź #4 dnia: 15 Listopada 2006, 20:30:11 »
Aha

Oki to o eventach się jeszcze trochę poducze, natomiast wzbudzenie do jazdy stojacego na peronie pociagu równiez wymaga eventów??
Na trasie SDR18 odblokowwałem wszystkis sklady (poprzez usunięcie //) i jadąc EP08 na tym samym peronie stoi EN57...jak spowodować, zeby EN57 pierwszy ruszył, a zarz dopiero zanim ja??
Pzdr

Dodano po 12 minutach:

 O eventach wiem tyle co zdołałem przeczytać na tej stronie
 http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=2451.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
2 pytanka
« Odpowiedź #5 dnia: 15 Listopada 2006, 21:03:38 »
Cytat: "pocztkujący"
Aha

Oki to o eventach się jeszcze trochę poducze, natomiast wzbudzenie do jazdy stojacego na peronie pociagu równiez wymaga eventów??
Na trasie SDR18 odblokowwałem wszystkis sklady (poprzez usunięcie //) i jadąc EP08 na tym samym peronie stoi EN57...jak spowodować, zeby EN57 pierwszy ruszył, a zarz dopiero zanim ja??
Pzdr
.


Nie ma takiej możliwości. To nie realne w rzeczywistości, to raz. Po za tym jeżeli odblokujesz jeden skład to drugi trzeba zablokować, masz wybór ale nie możesz mieć wszystkiego.
Gdyby jednak się uprzeć zrobić to co chcesz to trzeba pisać eventy czyli zdarzenia sterujące ruchem składów.  Ale to nie jest łatwe a trasa sdr 18 ma wyczerpane te możliwości.
To tyle wyjaśnień. A sam pomysł jest delikatnie mówiąc nie trafiony.

Offline Tomek6996

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
2 pytanka
« Odpowiedź #6 dnia: 16 Listopada 2006, 07:33:49 »
W katalogu  ET22   (...dynamic\pkp\et22)  znajdz pliki z rozszerzeniem *.mmd. Otworz je notatnikiem (edycja czy F4 zalezy kto co uzywa) i znajdz takie wpisy:

//bujanie kamery:
//          SpringK, Dampf, X,  Y,   Z,      Max,   Roll, Pitch
mechspring: 100      0.01 0.37 0.33 0.035 0.2  0.01   0.015
// wyzerowac 3,4,5 parametr aby nie trzeslo
// wyzerowac ostatnie dwa parametry aby kamera sie nie kiwala

ja profilaktycznie wyzerowalem wszystko i nie buja


//bujanie kamery:
//          SpringK, Dampf, X,  Y,  Z, Max, Roll, Pitch
mechspring: 050      0.00 0.0 0.0 0.00 0.0  0.00   0.00
// wyzerowac 3,4,5 parametr aby nie trzeslo
// wyzerowac ostatnie dwa parametry aby kamera sie nie kiwala

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6164
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 870
2 pytanka
« Odpowiedź #7 dnia: 16 Listopada 2006, 15:15:59 »
Cytat: "defiler"
Widziales w rzeczywistosci 50-wagonowe pociagi ?
No cóż, a 56 też się pod to zalicza? Kiedyś taki widziałem, więc takie muszą jeździć (bynajmniej kiedyś); to był byczek z pustymi węglarkami i platformami.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
2 pytanka
« Odpowiedź #8 dnia: 16 Listopada 2006, 15:18:03 »
Nie wiem co Wy macie z tym bujaniem... Na bykach tak to juz jest, ze bardzo buja. Symulator po prostu to odzwierciedla. Po co to zmieniac ?

Dodano po 1 minutach:

 
Cytat: "youBy"
No cóż, a 56 też się pod to zalicza? Kiedyś taki widziałem, więc takie muszą jeździć (bynajmniej kiedyś); to był byczek z pustymi węglarkami i platformami.


Ciezko mi w to jakos uwierzyc :-)
Ja jeszcze nigdy nie spotakalem sie z taka iloscia wagonow :O

Bany....

  • Gość
2 pytanka
« Odpowiedź #9 dnia: 18 Listopada 2006, 21:07:41 »
Ja również widziałem 54 wagony w rzeczywstości....a jednak to możliwe.
Jak można rozwiącac ten problem ze swiatłami, bo rzeczywiście jest masakra jak powiedział defiler. Ale na jednym z obrazków widzałem poprawne światła u Dżyszla...podaje linka:
http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=508.
Za odp z góry wielkie dzięki....
pzdr

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3927
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 287
2 pytanka
« Odpowiedź #10 dnia: 18 Listopada 2006, 21:22:39 »
Dla ludzi, którzy mają problem ze światłami- jezeli macie przed lokiem białą nieprzezroczystą smugę, to brakuje wam w katalogu, gdzie jest dany model pliku light.tga lub light10.tga. Po skopiowaniu tych plików do odpowiednich folderów światła będą ok. Nie będzie to co prawda szczyt hi-fi, ale już powinno to zadowolić.

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
2 pytanka
« Odpowiedź #11 dnia: 18 Listopada 2006, 23:10:20 »
Cytat: "Bany...."
Ja również widziałem 54 wagony w rzeczywstości....a jednak to możliwe.
Jak można rozwiącac ten problem ze swiatłami, bo rzeczywiście jest masakra jak powiedział defiler. Ale na jednym z obrazków widzałem poprawne światła u Dżyszla...
Za odp z góry wielkie dzięki....
pzdr
Już CI odpowiadam co do tych świateł. Było sobie kiedyś takie cuś jak Nebula. Był to pomysł na poprawe graficzno/wydajnościową symka, lecz upadł z powodów technicznych. Ten screen pochodzi własnie z tego. Popatrz jeszcze na datę tego "posta"...

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
2 pytanka
« Odpowiedź #12 dnia: 20 Listopada 2006, 18:45:02 »
Cytat: "Mariusz1970"
Dla ludzi, którzy mają problem ze światłami- jezeli macie przed lokiem białą nieprzezroczystą smugę, to brakuje wam w katalogu, gdzie jest dany model pliku light.tga lub light10.tga. Po skopiowaniu tych plików do odpowiednich folderów światła będą ok. Nie będzie to co prawda szczyt hi-fi, ale już powinno to zadowolić.


Ja uwazam, ze i tak jest kaszana :-)

Offline pocztkujący

  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
2 pytanka
« Odpowiedź #13 dnia: 02 Grudnia 2006, 15:09:50 »
Zgadza sie defiler.

Pisze ponieważ mam kolejne pytanko. Jak zmienia sie prędkość loka kierowanego przez komputer. Np gdy podczepie ET22 do wagonów od  pośpiecha - i ustawie by kierowała nim komputer - a sam jadę  innym to widzę, że ten lok - ET22 - nie jedzie szybciej niż 40km/h...jak to zmienić??
I jak sprawić aby światło na senoforze paliło się np czerwone a za 2min zielone...<<-wszystko to odnosi się do trasy SDR18

Pzdr

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
2 pytanka
« Odpowiedź #14 dnia: 04 Grudnia 2006, 15:32:19 »
To zależy:

Od sygnału semafora - musisz eventy do toru dorobić, jeśli skład nie reaguje. Jeśli to nie pomoże, to radzę pokombinować z rozkładem jazdy. Jeśli w definicji całgo składu nazwę dałeś none, to składzik powinien jechać 100 km/h. Sam nie wiem jak ten rozkład trzeba zrobić. Najlepiej skopiować jakiś rozkład z innej scenerii (plik .txt który ma nazwę jak w scenerii nazwa składu [prócz none]), zmienić nazwę i w środku zmienić prędkość na odpowiadającą oczekiwaniom. Która to liczba/y to już dojdziesz :-)

Bany....

  • Gość
2 pytanka
« Odpowiedź #15 dnia: 12 Grudnia 2006, 23:06:47 »
Nie wiem, czy był taki temat lub tez podobny był już pouszany na forum....ale chodzi mi mianowicie o stworzenie na podstawie symulatora gry, w której grać wcielałby się nie w maszyniestę lecz w kontrolera ruchu kolejowego tzn pracownika w nastawni...??

Offline Akvin

  • Wiadomości: 1006
  • We Will Rock You
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta
  • Otrzymane polubienia: 2
2 pytanka
« Odpowiedź #16 dnia: 12 Grudnia 2006, 23:22:17 »
Coś takiego istniało jako sceneria o nazwie ND: "Sceneria do sterowania ruchem z nastawni dysponujacej malej stacji na dieslowskiej linii jednotorowej."
Pozdrawiam
All you have to do is save the world...

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
2 pytanka
« Odpowiedź #17 dnia: 12 Grudnia 2006, 23:23:31 »
Cytat: "Bany...."
Nie wiem, czy był taki temat lub tez podobny był już pouszany na forum....ale chodzi mi mianowicie o stworzenie na podstawie symulatora gry, w której grać wcielałby się nie w maszyniestę lecz w kontrolera ruchu kolejowego tzn pracownika w nastawni...??


W dziale download na stronie głównej MaSzyny możesz znaleźć scenerię o nazwie ND. W tej scenerii siedzisz w nastawni i kierujesz ruchem pociągów.

Offline pocztkujący

  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
2 pytanka
« Odpowiedź #18 dnia: 13 Grudnia 2006, 18:35:36 »
Krzysiek626  napisał:
W dziale download na stronie głównej MaSzyny możesz znaleźć scenerię o nazwie ND. W tej scenerii siedzisz w nastawni i kierujesz ruchem pociągów.

Zgadza się, ale jak to uruchomić? Umieściłem ten plik w pliku maszyna i jak móc zagrać? Już nauczyłem się kombinacji klawiszowej, a także przeczytałem plik scenery/nd/nd_info.rtf.[/code]

Dodano po 2 minutach:

 Mam paczkę: "Nieoficjalny pakiet ( modyfikacja paczki Mariusza1970 )"

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
2 pytanka
« Odpowiedź #19 dnia: 13 Grudnia 2006, 18:40:13 »
Cytat: "pocztkujący"

Zgadza się, ale jak to uruchomić? Umieściłem ten plik w pliku maszyna i jak móc zagrać? Już nauczyłem się kombinacji klawiszowej, a także przeczytałem plik scenery/nd/nd_info.rtf.


a co to za plik "maszyna" ?

Offline pocztkujący

  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
2 pytanka
« Odpowiedź #20 dnia: 13 Grudnia 2006, 18:44:24 »
jest to głóny plik....
Taki sam mam problem po ściągnięciu nowej trasy, nie wiem jakiego wpisu użyć by móc grać na śiągniętej przez soiebie trasy

Dodano po 2 minutach:

 Więc jak sprawić aby móc zagrać w:
Cytuj
"Sceneria do sterowania ruchem z nastawni dysponujacej malej stacji na dieslowskiej linii jednotorowej."

[/quote]

Offline Akvin

  • Wiadomości: 1006
  • We Will Rock You
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta
  • Otrzymane polubienia: 2
2 pytanka
« Odpowiedź #21 dnia: 13 Grudnia 2006, 19:14:17 »
1.Ściągasz scenerię w postaci pliku nd.rar
2.Rozpakowujesz to jakimś programem typu WinRAR, WinZip, itp. w    efekcie otrzymujesz folder o nazwie "maszyna".
3. Otwierasz go, zaznaczasz całą zawartość i kopiujesz.
4. Wchodzisz do głównego katalogu gry i dajesz "wklej".
5. W razie wystąpienia pytań, nadpisujesz zawartość.
Pozdrawiam
All you have to do is save the world...

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3927
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 287
2 pytanka
« Odpowiedź #22 dnia: 13 Grudnia 2006, 19:27:42 »
No właśnie czy nadpisywać?
Oto jest pytanie.
Ja osobiście nie radzę. Przekonałem się o tym już niejednokrotnie.

Offline pocztkujący

  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
2 pytanka
« Odpowiedź #23 dnia: 13 Grudnia 2006, 19:48:36 »
Udało mi sie rozpakowac plik, ale nie mogę grać. W miejscu gdzie wybiera sie składy pojawia sie ND rano i południe. W ND rano nie ma składu do prowadzenia i klikajac  na uruchom symulator pojawia sie błąd i nie można grać. Gdy robie tak z ND południe sytuacja się pojawia. Oczywiście załączam to w trybie ghostview. Klikając ND południe pojawia mi sie skład możlliwy do prowadzenia i mogę normalnie jechać, ale przecież to nie o to chodzi. Nie chce prowadzić jakiegoś składu tylko wcielić sie w kontrolera ruchu. Za kłopoty przepraszam.

Bany....

  • Gość
2 pytanka
« Odpowiedź #24 dnia: 13 Grudnia 2006, 19:52:11 »
Mariusz1970 napisał:
Cytuj
No właśnie czy nadpisywać?
Oto jest pytanie.
Ja osobiście nie radzę. Przekonałem się o tym już niejednokrotnie.


Zgadzam się z Tobą...ja również sie o tym przekonałem i nie polecam, ale to tylko moje zdanie

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3927
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 287
2 pytanka
« Odpowiedź #25 dnia: 13 Grudnia 2006, 19:53:11 »
Zdaje się, że ta scn działa tylko na starszym eu07.exe, ale pewny nie jestem.

Bany....

  • Gość
2 pytanka
« Odpowiedź #26 dnia: 13 Grudnia 2006, 20:20:47 »
Cytuj
Sceneria do sterowania ruchem z nastawni dysponujacej malej stacji na dieslowskiej linii jednotorowej.Scenerie uruchamiamy w trybie ghostview.Do gry potrzebny jest stoper:-) lub chociaz zegarek na pasku zadan jak na zdjeciu obok.Koniecznie prosze sie zapoznac z plikiem scenery/nd/nd_info.txt oraz rozkladem jazdy pociagow dotyczacym scenerii scenery/nd/SRJP.xml.

Tam jest cos takiego napisane.....zwróć uwagę na Do gry potrzebny jest stoper:-) lub chociaz zegarek na pasku zadan jak na zdjeciu obok.
Zastosuj sie do tej wskazówki może to coś pomoże (nie wiem ja o stoperu nie słyszałem) :))
Pzdr

Dodano po 20 minutach:

 Właśnie pobrałem plik ND. Znajduję sie tam plik ND_info, którego otwieramy w w Micsrosoft Word. Jest tam napisane:
Cytuj
Sceneria chodzi tylko na wersji 220204 !!!!!!.W wersji z patchem czerwcowym lokomotywy nie reaguja na wskazania semaforow , niekiedy znowu zatrzymuja sie w srodku pola na odcinku toru z ktorego na dodatek nie ma zadnych odczytow event.
Paczka zawiera niezbedne pliki potrzebne do wlasiwego funkcjonowania scenerii w wersji 220204 oprocz katalogu " dynamic/pkp/1xxa "  !!!!!!!!  Ktorego trzeba sobie samemu skopiowac z traski "Transylwania".Nie umieszczalem go w paczce zewzgledu na pokazny rozmiar 10MB .

Musisz więc pobrać traskę transylwania, której niestety nie udało mi pobrać

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
2 pytanka
« Odpowiedź #27 dnia: 14 Grudnia 2006, 17:16:36 »
Z tym stoperem to akurat mało istotne. Jak ściągnąłeś sobie paczkę całościową to też nie musisz się martwić o tabor.

Żeby to uruchomić jak już kolega Mariusz powiedział muszisz ściągnąć sobie stare eu07.exe z działającym ghostview.

Bany....

  • Gość
2 pytanka
« Odpowiedź #28 dnia: 20 Grudnia 2006, 18:58:36 »
Cytuj
paczka zawiera niezbedne pliki potrzebne do wlasiwego funkcjonowania scenerii w wersji 220204 oprocz katalogu " dynamic/pkp/1xxa "  !!!!!!!!  Ktorego trzeba sobie samemu skopiowac z traski "Transylwania".


No właśnie potrzebuje tego pliku...znajduję się on w dziale download, ale niestety nie mozna go ściągnąć, gdyż pojawia się błąd. W nowym exe niestety nie ma tej traski.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
2 pytanka
« Odpowiedź #29 dnia: 20 Grudnia 2006, 19:07:07 »
Cytat: "Bany...."
Cytuj
paczka zawiera niezbedne pliki potrzebne do wlasiwego funkcjonowania scenerii w wersji 220204 oprocz katalogu " dynamic/pkp/1xxa "  !!!!!!!!  Ktorego trzeba sobie samemu skopiowac z traski "Transylwania".


No właśnie potrzebuje tego pliku...znajduję się on w dziale download, ale niestety nie mozna go ściągnąć, gdyż pojawia się błąd. W nowym exe niestety nie ma tej traski.

Pokręciłeś wszystko. Paczka to jedno a exe to inna historia. Exeka można pobrać z paczki znajdującej się w dziale download. Natomiast katalog 1xxa ..... no  może wystawię na serwer ale na razie nie mam dostępu do kompa na którym to jest.

Next day:
 Wagony 1xxa są tu:
http://mamut.mysza.eu.org/~krzysiek626/1xxa.rar