Niestety, słabo... Po kolei:
107: bok to bok mojej 010 (notabene przeróbka bez zgody, ale cóż) tyle, że z innym numerkiem - totalna chałtura. Nie radzę robić czegoś takiego, to pójście maksymalnie na łatwiznę, a co więcej tekstura nie jest teksturą danej lokomotywy.
329: przykro mi to mówić, ale bok jest do niczego. Przezeń i cała tekstura
379: bok cały w słońcu. Widać cienie, nierównomierne oświetlenie itp. Złe...
537 i 539 - bo jeden i ten sam, w dodatku widoczne cienie, nierównomierne oświetlenie, słońce... czoła prawie takie same, nie licząc okien i numerów. Przez to marnie to wygląda...
015: inne czoło, inny bok. To jest porażka. Kompletny brak realizmu. A ziarno na boku... jest okropne.
331: wygląda chyba najlepiej z wszystkich. Bok w miarę dobry, czoło wygląda na repaint, nie fototeksturę.
353: bok strasznie marny... jakby z mocno skompresowanego jpega. Za to czoło prezentuje się nieźle. Ale w miejscu zgaszonego reflektora jest przyciemniony. To źle.
451: Bok jest ładny, zdjęcie dobre, natomiast czoło to chyba paintowa robota, niestety kolory (odcień, zabrudzenie) czoła i boku w ogóle do siebie nie pasują.
470: bok strasznie marny, za mocna kompresja, jakieś takie nijakie, na czole widać za to nieumiejętnie wymazane odblaski reflektorów - żółte plamy.
W większości, a może i każdej, nie ruszana była, prócz zmianą odcienia, czołownica. W ogóle, mało szczegółów różni te tekstury. A szkoda. Wydaje mi się ponadto, że do małej części z nich posłużyły zdjęcia na tekstury, do większości zostały użyte zdjęcia z internetu. A szkoda, bo to stanowi ujmę dla tych tekstur - zdjęcia te są w większości marne. Myślę, że najpierw należy mieć porządne zdjęcia. Potem jakoś pójdzie. A mam nadzieję, że pójdzie jak najlepiej i że następny pack, jeśli powstanie, będzie o wiele lepszej jakości.
PS Nie pomyśl sobie, że mój krytyczny opis tekstur to jakaś złośliwość. Pewnie chciałeś usłyszeć opinię, a ja tylko wskazałem błędy, na których mam nadzieję, czegoś się nauczysz.
Pozdrawiam serdecznie - moje pierwsze tekstury wcale nie były lepsze.