Autor Wątek:  Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!  (Przeczytany 64619 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Gadzina

  • Wiadomości: 49
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #60 dnia: 22 Lipca 2006, 02:00:17 »
No masz racje. Za słabo wyluzowałem skład poprostu. Dzięki serdeczne za pomoc :)
:)

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #61 dnia: 22 Lipca 2006, 10:28:21 »
oj Gadzina, Gadzina... podpadasz mi... ledwo co z hali wyjechaly a juz jakis leszek zapragnal wszystko porwac, zetrzec i w ogole ;)..ale dobra, czas mija a ja JESCZE nie wiem coby tu dzisiaj zapodac :/ ? ...hmm...... dobra dzisiaj spontan - kompletnie cesky film, co Wy na to, co Wy na to?

Dodano po 2 godzinach 30 minutach:

 film tak cesky ze navet kretek... a i tak nie wie oso chozi :>
table of content na dzisiaj comming soon :D

Dodano po 1 godzinach 11 minutach:

 texturepack dla wagonu 4L:

http://www.members.lycos.co.uk/et221167/wag/4Ltexturepack_1.rar

rendery EU04:

http://www.members.lycos.co.uk/et221167/lok/rend_eu04/

rendery EP02:

http://www.members.lycos.co.uk/et221167/lok/rend_ep02/


rendery EU40:

http://www.members.lycos.co.uk/et221167/lok/rend_eu40/

Dodano po 2 minutach:

 

.....obssssss.. tam chyba jakas srobka wypadla :/ :] .....

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #62 dnia: 22 Lipca 2006, 11:01:07 »
Cytat: "queuedEU"
Ooo Vamipir_EU, dodalem Cie do listy osob inteligentnych ;)...

Ehh... szkoda że dopiero teraz. :]

Cytat: "queuedEU"
przypomniij mi tylko co tam wypuszczalem poza masa modeli statycznych, czy to byl moze SA105+SA109? ale mniejsza.....:)

Hmm... szynobus przynajmniej jeden był na bank... był EU43 czy EU11 już nie pamiętam, :/ wagony osobowe z wnętrzem (takie ciemne malowanie a'la český E 741 i inne... jakaś salonka nawet była...

Cytat: "Mariusz1970"
ale przyznajcie, siedzi cicho na forum a tu nagle...

Q jest po prostu samoukiem. :}

Cytat: "queuedEU"
czas mija a ja JESCZE nie wiem coby tu dzisiaj zapodac

Jak to co? Pomniejsz wreszcie to wnętrze żeby się zmieściło do 1xxa i wstaw : O... Większość ludzi będzie happy. :]

Cytat: "queuedEU"
Cya.

Cu.

Edit:

Cytat: "queuedEU"
pozdro dla wszystkich widzacych wszedzie liczbe 424

... ja tam widzę wszędzie u Ciebie 404... :)

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #63 dnia: 22 Lipca 2006, 11:03:34 »
no....no....
fiu fiu..... ładniutkie.....

A propos  FPS:


Najtrudniejsza stacja, (pod względem FPS)  około 100 wagoników,


Kopalnia Dejawy, dwa składy nowych wagonów ( około 70) + starsze (20 szt)



Mijanka na trasie całkiem sporo wagoników :))

WIN.XP GF2MX400 WINFAST 64Mb/128Bit.  Sterownik 52.03 A2500XP

Najnowsze (?) chyba EXE 1_0_2_2  674kb

Po mimo niewielkiej ilości klatek symek nie ma zacięć, obraz jest płynny ale głównie to zasługa exeka. Spadek FPS dla nowego taboru to około 40%

ale gorąco.....
zasłużyłem chyba na loda,
pozdro.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #64 dnia: 22 Lipca 2006, 12:34:26 »
Chciałbym ogłosić że archiwum z wagonem Lgjs jest uszkodzone i ściąga 1,5 M a nie 1,6M
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #65 dnia: 22 Lipca 2006, 13:09:52 »
Cytat: "Patrykos"
Chciałbym ogłosić że archiwum z wagonem Lgjs jest uszkodzone i ściąga 1,5 M a nie 1,6M

A ja zapewniam Cię że nie jest uszkodzone! Ma 1 675 416 bajtów i tak trzeba to podawać.
Win rar daje taki komunikat ale wszystko jest ok.

Offline tusik

  • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #66 dnia: 22 Lipca 2006, 13:18:32 »
Witam wszystkich!
   Bardzo zmartwily mnie zarzuty skierowane pod adresem mojego przyjaciela QueuedaEU. Powiem krotko.... Mialem ogromna przyjemnosc ogladac proces tworczy w 'ZT Wloclawek - moment, kiedy to nowe wagony wyjezdzaly z Queuedowych hal by ujrzec MaSZynowe scenerie. Malo tego! W maju/czerwcu 2005 roku dostalem wiekszosc publikowanego obecnie taboru celem testow. Wtedy jeszcze wozki byly plaskie, teksturowane, ale mi to nie przeszkadzalo.... wagony i tak sa piekne. Przez rok czasu - systematycznie kontaktowalem sie z QeueudemEU a tematem naszych rozmow byly m.in. WAGONY. Przedstawialem mu swoje spostrzezenia, zauwazone bugi etc. oraz sugerowalem co moznaby jeszcze zrobic. Od roku NIE WYOBRAZAM sobie jakiejkolwiek scenerii bez Queuedowgo taboru. Mam nawet EU11 w Jelitkowie na torze postojowym.. heh, a na wezlowych stacjach stoja sklady ratunkowe itp.(w tym wspomniany dzwig, nad ktorym autor przesiedzial wiele nocy i dni) . Lubie tez popatrzec z loka na stojaca sobie "gdzies w krzakach" drezynke WM15... mniejsza....
Fakt faktem - czesc tekstur pochodzi z MSTS i innych zrodel. Ale modele sa w 100% Queuedowe. Ten tabor powstal w wyniku setek godzin (jak nie wiecej..) ciezkiej pracy QueuedaEU. Wiem osobiscie ile nocek mu to zajelo. I jestem _bardzo_ wdzieczny za to co otrzymalem w wyniku tej pracy. Gratuluje Ci QueuedEU! I zycze dalszych sukcesow w pracy tworczej!!! :)
Osobiscie poprosilem QueuedaEU o wagony Fads/Falns i przekazalem swoje 'wytyczne' - jesli mozna tak powiedziec. Czekam niecierpliwie ale jestem przekonany ze proces tworczy juz trwa. W tym przypadku bedzie to dla mnie ogromny prezent...  stad chyba wynika tajemnica autora wzgledem mojej osoby :P hehe. Czekam, czekam QueuedzieEU.. caly czas. :)
Obecnie nie wiem jaki jest postep prac. Nie wnikam w to... ale skoro rok temu bylo tyle wagonow... to ile teraz ich stoi na 'queuedowym zakladzie?'. Za rok pewnie znowu nastapi przelom i moze wtedy przyzwyczaicie sie do specyficznej natury.... QueuedaEU. Jako ciekowostke powiem Wam o istniejacyh modelach osobowych wagonow rosyjskich ktore za jakis czas pewnie tez ujrza swiatlo dzienne. Nieliczylbym jednak na wagony kolei amerykanskich bo... dosc znaczaco przekraczaja one skrajnie ;p i nikt ich nie dopusci do MaSZynowego ruchu....;p ale zaufajcie... dosc zabawnie wyglada kochana EU07 z taborem USA na haku........ :D.
Pozdrawiam! :)

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #67 dnia: 22 Lipca 2006, 13:32:36 »
EU04... szczena opada....
Chcialbym ujrzeć byka, w tak mistrzowskim wykonaniu:)
Pozdro

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #68 dnia: 22 Lipca 2006, 13:44:22 »
Był taki moment że zwątpiłem., pisałem już o tym. Bo ileż to razy obiecywano i chwalono się modelami trasami i innymi cudami? Ileż to tras zaczęto (?) i nie skończono. Po obejrzeniu stronki Q przyznaję że zacząłem szukać po necie. Za nim co kolwiek znalazłem ukazał się pierwszy wagon. A teraz jestem pełen podziwu. Za to że autor postanowił podzielić się z nami swoją pracą. Że nie kisi ją w czeluściach swojego dysku. Także za dyskrecję, bo to ona jest gównym powodem niedowierzeń i wątpliwości a także zaskoczenia. Odniosłem też nieodparte wrażenie że nie wszystkim może się podobać ukazywanie tych modeli. I to też jestem w stanie zrozumieć. Napiszę jeszcze tak: zgoda i wspólne działanie daje wiele, ale dobrze jest też sobie nie przeszkadzać.

A teraz jedyny dyskomfort, to moja niewiedza która nie pozwala na robienie czegoś podobnego. Także po to aby się z Wami podzielić.

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #69 dnia: 22 Lipca 2006, 14:04:58 »
Ciekawe czy ta EU11 to wersja która kiedys była na starym ftp-ie Q czy już poprawiona. Tak samo z Pociągiem Ratunkowym (zwłaszcza EDK80).

A ja tak zapytam jak z lokami? Co z SM30?

PS. Jak dla mnie to obecne modele lgjs i 4L nie różnią się od tych starych.
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline zbych

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #70 dnia: 22 Lipca 2006, 18:11:37 »
Cytat: "Krzysiek626"
Cytat: "Patrykos"
Chciałbym ogłosić że archiwum z wagonem Lgjs jest uszkodzone i ściąga 1,5 M a nie 1,6M

A ja zapewniam Cię że nie jest uszkodzone! Ma 1 675 416 bajtów i tak trzeba to podawać.
Win rar daje taki komunikat ale wszystko jest ok.

To jest nie do konca prawda>>
W poczce brakuje jednego pliku:
...Load_gray.bmp.  i dlatego RAR pokazuje bład!
ale nie przeszkadza to w uruchomieniu reszty...
Pozdrawiam..
Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat, ale... w piekle tylu znajomych...
Do Miłego..ZBYCH.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #71 dnia: 22 Lipca 2006, 21:47:47 »
Prawda, brakuje po wypakowaniu jednej tekstury tego wagonu. Nie sprawdziłem do końca wszystkiego:(

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #72 dnia: 22 Lipca 2006, 23:11:14 »
Siemanko Heretycy!
Dzisiejszy dzien to kompletnie cesky film, i pewnie wielu z Was nie bedzie wiedzialo oso chozi...
No coz, sam do konca tego nie wiem, ale bardzo wierze w to ze o dobra zabawe, czy tak? :>







http://www.members.lycos.co.uk/et221167/wag/

I tym oto skromnym, queuedowym akcentem wypuszam kolejny tabor z wloclawskiego ZT... Sa to:

a: wagon roboczy typu Daa
b: otwarta wersja wagonu Shimms
c: platforma Rs


ps. prosze o mniej narzekania - jezeli brakuje jakiejs textury to prawdopodobnie dlatego ze nie zdecydowalem sie na jej udostepnienie, a ze przykladowy node poszedl to inna bajka :)

Dodano po 1 minutach:

 
poprawka: Rs bedzie pozniej .....

Dodano po 1 minutach:

 uwaga: Daa-k - wozki beda niebawem oteksturowane

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #73 dnia: 23 Lipca 2006, 00:14:50 »
Tak wygląda w scenerii:



Teraz jako dekoracja.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #74 dnia: 23 Lipca 2006, 00:57:45 »
no... jak w bajce, tylko gdzie sa krzaki, ktore by zaslonily te paskudne wozki? :/ .....

Dodano po 10 minutach:

 prosze o zwrocenie uwagi na to ze moznateksturowo dac koncowki z tylu lub przodu... teraz.. zaraz... zaszczyt bede mial zlecic osobie kompetentnej misje, ktora polegac bedzie na:

znalezieniu w necie zdjec na teksture, oraz schematu badz modelu wagonu
przedstawionego na nich. Model oczywiscie w formacie .s, co bedzie sprawdzianem moich umiejetnosci.....

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #75 dnia: 23 Lipca 2006, 01:03:42 »
Cytat: "queuedEU"
prosze o zwrocenie uwagi na to ze moznateksturowo dac koncowki z tylu lub przodu...


Szkoda, ze nie mozna ich zakladac/zdejmowac klawiszami T/t, tj. w modelach EP01 czy EP02.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #76 dnia: 23 Lipca 2006, 01:10:56 »
Osoby wylosowane w wyniku uruchomienia komory losujacej ;) to...

kolega defiler i Mariusz1970

Zadanie - znalezc gdziekolwiek zdjecia boku jakiegos wagonu, najlepiej jakiegos dziwnego malo spotykanego oraz schemat i/lub model...
Jezeli nie bedzie schamatu/modelu wystarczy srednica kola, to tyle.
A teraz panowie... do dziela!

Dodano po 2 minutach:

 Co do koncowek zdejmowanych klawiszami - byc moze kiedys przystosuje je do tej opcji, narazie sie nie wglebialem w szczegoly jak nazywac obiekty czy ew. co dodac do mmd - kompletnie ie wiem jak to dzial :) ....

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #77 dnia: 23 Lipca 2006, 01:12:14 »
Odpowiedz na PW ;) Mam tego wiecej :P

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #78 dnia: 23 Lipca 2006, 06:45:30 »
re

Dodano po 7 minutach:

 Dzis wielkie spawanie, efektem ktorego bedzie cysterna typu Zaes.
Plan to jak najwierniejsze odwzorowanie pojzadu nalezacego
do Zakladow Chemicznych 'RUDNIKI' S.A  (3351 788 0 697-2[P])

3...2...1... START!

Dodano po 28 minutach:

 ...czy najnowsze exe supprtuje textury 2048x2048? =)

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #79 dnia: 23 Lipca 2006, 08:45:58 »
taki cytat:


eu43 napisał:
Chyba nie macie racji ;P

Tekstura musi być wielokrotnością 8 pikseli. Sprawdź, czy jak powiększysz teksturę do tej rozdzielczuści, to czy wyskokść i szerokość tekstury dzieli się przez najlepiej 16.
Tekstura, tak jak powiedziałem, musi mieć wyskość i szerokość: 8, 16, 32, 64 itd...


..... 24 nie jest wielokrotnością 8? Jest

I nie tekstura, a każdy bok tekstury.

I nie wielokrotnością, a potęgą, nie ośmiu, a dwu.

Może wymienię kilka z nich: 8, 16, 32, 64, 128, 256, 512, 1024, 2048.

Wymiary na pewno są dobre.

A co do tekstur, jeśli zapisujesz w .tga, to we wpisie musisz dać rozszerzenie, inaczej symulator nie będzie czytał (np. dla ET22-xxx.tga we wpisie do scenerii w miejscu gdzie dajesz wpis dla tekstury musisz dać ET22-xxx.tga.

Tyle znalazłem.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #80 dnia: 23 Lipca 2006, 09:47:25 »
Znów uszkodzone archiwum z Shimms ...uszkodzony plik z wózkiem ...
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #81 dnia: 23 Lipca 2006, 10:12:38 »
Cytat: "Patrykos"
Znów uszkodzone archiwum z Shimms ...uszkodzony plik z wózkiem ...


Mnie się ściągnęło dobrze, zassaj powtórnie. Tak wygląda katalog:

arhiwum ma 498 301 bajtów

tak wygląda wózek tego wagonu:



Za gorąco, zapomniałem dołożyć cały wagonik. Oto on:


Można podpiąć i jechać.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #82 dnia: 23 Lipca 2006, 11:04:15 »
Dzięki Krzysiu ... działa ...
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #83 dnia: 23 Lipca 2006, 14:25:34 »
Znowu sie czepiacie czegos co nie aktualne... Jest na wozku 25TN teksture? - Jest. No wiec o co chodzi? :)

Dodano po 11 minutach:

 

Cytuj
A co do tekstur, jeśli zapisujesz w .tga, to we wpisie musisz dać rozszerzenie, inaczej symulator nie będzie czytał (np. dla ET22-xxx.tga we wpisie do scenerii w miejscu gdzie dajesz wpis dla tekstury musisz dać ET22-xxx.tga.



Zieeeeeffff... W zasadzie od przed wczoraj jak dla mniemoze byc nawet .jpg i rozmiar dowolny np 507x1004, ale mniejszaaaa.....

Byc moze niebawem oficjalnie ;]

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #84 dnia: 23 Lipca 2006, 14:58:09 »
Nikt się nie czepia.....pytał to odpisałem. Tekstura była nikt nie pisał że nie ma.

Zapachniało ..... wyciekiem.
To dobrze że można inaczej. Ale uważaj na owady.......

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #85 dnia: 23 Lipca 2006, 20:00:17 »
Witam. Dzis nie przewisuje zadnej paczki, niemniej jednak dane Wam bedzie przez kilka dni obserwowac proces powstawania cysterny Zaes.
Mam nadzieje ze 'tutorial' sie spodoba ;)

http://www.members.lycos.co.uk/et221167/wag/screens/zaes/

Dodano po 11 minutach:

 Rendery... ktore ziscilem przed Waszymi wylizanymi monitorami :> ....
zostaly wykonane okolo po czterech godzinach prac.
Najtrudniejszym elementem bylo wyprofilowanie zbiornika...
Po zakonczeniu pomostu, spawanie powinno nabrac wiekszego tempa
by znowu zwolnic na mapowaniu textur. przewidziany czas zakonczeina hmm 12 godzin roboczych...


pozdro 424

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #86 dnia: 23 Lipca 2006, 22:51:58 »
ja nie lize monitora ;) szkoda go brudzić ;) ale to co ty robisz to przechodzi ludzkie pojęcie. Mam niektóre twoje dzieła juz od bardzo dawna i powiem ze nadal mi sie podobaja. Fajnie jak beda jakieś loki. Wiem ze robiles EU11 ale była troche nie wykonczona poprawiales ja? czy nadal taka jest jak byla circa rok temu?
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #87 dnia: 23 Lipca 2006, 23:42:30 »
Nom - nadal jest w stanie jak wczesniej... to bylo porwanie sie z asfem na 3000 ton ;).... ale... kieduedys o ile ktos nie bedzie pierwszy.. mooooze dokoncze..

ps. Zaes - 30%

amator

  • Gość
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #88 dnia: 24 Lipca 2006, 13:04:43 »
Mógłby ktoś wrzucić te wagoniki na rapidshare? Bo z lycosa nie idzie u mnie jak sćiągnąć. Byłbym baaardzo wdzięczny ;)

Offline zbych

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #89 dnia: 24 Lipca 2006, 13:25:37 »
Cytat: "amator"
Mógłby ktoś wrzucić te wagoniki na rapidshare? Bo z lycosa nie idzie u mnie jak sćiągnąć. Byłbym baaardzo wdzięczny ;)


Sposob na sciąganie plików m.in. z..lycosa szczególnie jezeli ktos uzywa OPERY lub innych niz IE>>

Klikamy na link gdy sie otworzy zaznaczamy adres pliku ten na >czerwono<, (np.http://members.lycos.co.uk/et221167/wag/shmms.rar ) klikamy kopiuj.
Nastepnie otwieramy program ściągający,polecam DAP-8 i w oknie + dadaj/nowy adres URL...wklejamy wczesniej  zaznaczony,klikamy uruchom i juz nam ściąga,tym sposobem wszystkie pliki ze wszystkich serwerow!!!
Pozdrawiam..
Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat, ale... w piekle tylu znajomych...
Do Miłego..ZBYCH.