taki cytat:
eu43 napisał:
Chyba nie macie racji ;P
Tekstura musi być wielokrotnością 8 pikseli. Sprawdź, czy jak powiększysz teksturę do tej rozdzielczuści, to czy wyskokść i szerokość tekstury dzieli się przez najlepiej 16.
Tekstura, tak jak powiedziałem, musi mieć wyskość i szerokość: 8, 16, 32, 64 itd...
..... 24 nie jest wielokrotnością 8? Jest
I nie tekstura, a każdy bok tekstury.
I nie wielokrotnością, a potęgą, nie ośmiu, a dwu.
Może wymienię kilka z nich: 8, 16, 32, 64, 128, 256, 512, 1024, 2048.
Wymiary na pewno są dobre.
A co do tekstur, jeśli zapisujesz w .tga, to we wpisie musisz dać rozszerzenie, inaczej symulator nie będzie czytał (np. dla ET22-xxx.tga we wpisie do scenerii w miejscu gdzie dajesz wpis dla tekstury musisz dać ET22-xxx.tga.
Tyle znalazłem.