Autor Wątek:  Trasa Szczecin - Stargard Szczeciński  (Przeczytany 96356 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ty2

  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #60 dnia: 03 Sierpnia 2006, 10:32:51 »
Bujo, a na co i gdzie zmieniłeś? z góry dziękuję

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #61 dnia: 16 Sierpnia 2006, 18:53:24 »
[link nieaktualny] - nowa wersja
Do jazdy -  Szczecin Zdroje (SE) - Reglalica - Dziewoklicz - Wstowo - Wzgórze Hetma?skie - Szczecin Turzyn (SU).
Do popatrzenia -  Wstowo-G?ówny-zachodnia glowica rozjazdowa na porcie.
Prowadzimy byczka z parafii szczeci?skiej z jakims towarem franowo-police :}
milego

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #62 dnia: 16 Sierpnia 2006, 19:45:01 »
ip/szczecin/szcz_004.t3d <- brakuje tego pliku i wywala przez to symka...

Offline wujekmaslak

  • Wiadomości: 54
  • Wujek Samo Dobro
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #63 dnia: 16 Sierpnia 2006, 19:46:53 »
Żeby nie było że to tylko problem jednego użytkownika - ja też mam to samo.
Żeby Polska w siłę rosła trzeba wodza a nie osła

Offline zbych

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #64 dnia: 16 Sierpnia 2006, 19:50:38 »
Witam..
Ja przy uruchomieniu niestety mam coś takiego:

Loading - texture: textures\0.bmp
Failed
Model: ip/szczecin/szcz_004.t3d Does not exist
Scene parse error near node
brak tego w paczce?
Pozdrawiam...
Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat, ale... w piekle tylu znajomych...
Do Miłego..ZBYCH.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #65 dnia: 16 Sierpnia 2006, 20:07:30 »
@zbych... ja to samo napisałem 2 posty wyżej...

Offline zbych

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #66 dnia: 16 Sierpnia 2006, 20:13:37 »
Przepraszam..nie wiem co jest na forum z postami jak ja pisalem to nie bylo zadnych odpowidzi po poscie @Mateu???
Pozdrawiam..
Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat, ale... w piekle tylu znajomych...
Do Miłego..ZBYCH.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #67 dnia: 16 Sierpnia 2006, 20:16:47 »
No to zwracam honor... A powie mi ktoś, dlaczego tak często mimo iż są nowe posty wyświetla mi że właśnie nowych brak? To nie jest wina przeglądarki ani ustawień, bo na innych forach mam wszystko OK.

Offline Driver24

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 258
  • inż. Maszynista PKP IC
    • Zobacz profil
    • http://www.beladeda.cba.pl/palac_kultury.m3u
  • Otrzymane polubienia: 4
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #68 dnia: 16 Sierpnia 2006, 20:18:38 »
w szczecin.scn trzeba znaleźc przez szukaj plik "sg_peronowy.inc" i usunąc całą linijke. Musiałem pozmieniac jeszcze wpisy od loków.

Super sie zapowiada! świetna robota!
Partia "Ruch poparcia Twarożka" ;) wcześniej Stowarzyszenie Wąchaczy Kota

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #69 dnia: 16 Sierpnia 2006, 20:22:45 »
Driver niestety to nie pomogło ... dalej wysypuje linijkę
Loading - texture: textures\0.bmp
Failed
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline zbych

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #70 dnia: 16 Sierpnia 2006, 20:23:09 »
CoS nie tak???

Mam ten sam problem ,od poniedzialku aby sprawdzac czy są nowe posty musze sprawdzac po datach!
Pozdrawiam
Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat, ale... w piekle tylu znajomych...
Do Miłego..ZBYCH.

Offline Driver24

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 258
  • inż. Maszynista PKP IC
    • Zobacz profil
    • http://www.beladeda.cba.pl/palac_kultury.m3u
  • Otrzymane polubienia: 4
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #71 dnia: 16 Sierpnia 2006, 20:32:02 »
u mnie jest tak:

Loading - texture: textures\0.bmp
Failed
Loading - text model: models\slawkow/turzyn_su.t3d
Loading - texture: textures\slawkow/nast_su.tga
OK

ta tekstura nie ma żadnego wplywu na przebieg ładowania sie trasy... u mnie  idzie dalej...
to weź skopiuj sobie jakis plik z katalogu textures np: b05m.bmp, skopiuj go, zamień na 0.bmp i zobacz co bedzie dalej...
Pozdrawiam
Partia "Ruch poparcia Twarożka" ;) wcześniej Stowarzyszenie Wąchaczy Kota

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #72 dnia: 16 Sierpnia 2006, 20:32:12 »
Patrykos: symek nie wysypuje się, gdy brakuje mu tekstury - a wg tego co napisałeś tak jest...

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #73 dnia: 16 Sierpnia 2006, 20:51:45 »
Zabijecie mnie ....
Model: ip/szczecin/szcz_004.t3d Does not exist
Scene parse error near node

Tylko to brakuje... zrobiłem to co driver powiedział ale niestety nie zafungowało !
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #74 dnia: 16 Sierpnia 2006, 20:58:36 »
Sławcio nie dorzucil modelow q. Zaraz to poprawimy. Ten sam katalog co ostatnio.

Offline Interesant

  • Wiadomości: 376
    • Zobacz profil
    • Drogowe Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
  • Otrzymane polubienia: 2
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #75 dnia: 16 Sierpnia 2006, 21:21:53 »
Interesant.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #76 dnia: 16 Sierpnia 2006, 21:55:42 »
Cytat: "Interesant"
Witam. teraz co innego wywala.
http://img527.imageshack.us/my.php?image=errorra0.jpg

Sciagnij poprzednia paczke.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #77 dnia: 16 Sierpnia 2006, 22:15:27 »
Powiedz dlaczego po kilkanastu (kilkadziesiąt) sekundach wywala z gry ?
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Kipek von Chojna

  • Wiadomości: 139
  • Kiperancki Kipek
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #78 dnia: 17 Sierpnia 2006, 02:30:38 »
U mnie wszystko jest w jak najlepszym porządku ;) Poza tym, że musiałem lekko pozmieniać składy :)

No Sławciu widzę, że szalejesz z Mateu ;) Paskudy wredne ;p No to uderzamy na Dąbie... Jak pójdzie dobrze to może nawet za jakiś czas pociągniemy traskę w stronę Stargardu i dalej ;) ? Po ukończeniu Nadodrzanki of koz... ;) Przy okazji: lepiej kombinuj te kasety żbyś mógł całą trasę nagrać. Jak dla mnie to 5/5 :)

Koniec pochwał, teraz czas na opieprz;) dla Sakoriusa
1. Połącz wkońcu SG z Gumieńcami przy rozgałęzieniu koło Wstowa.
2. Nie jestem pewny czy na wiadukcie między SG a SPC są słupy betonowe...
3. Nie podoba mi się jeden słup na międzytorzu chyba przed wjazdem na most na Regalicy od strony Dąbia...
4. Rozważ możliwość, o której rozmawialiśmy, żeby zaraz za semaforem dać zdarzenie zmieniające światło na czerwone.
5. Nastawnia na Turzynie jest bardzo ładna :) Aczkolwiek (to sobie na pralke przyklej ;) ) z tyłu jakaś taka nieposkładana...
6. Drobna sugestia dotycząca muru na SG daj jedną teksturę i będzie spokój...
7. Peron 3 na SG wydaje mi się nieskończony chociaż mniemam, że to wersja rozwojowa ;) - zauważ że nie jest jednolity (chodzi o teksturę) a po drugie: obniża się podobnie jak 4. i jest połączony z nim (podobnie jak z 2. i 1. ) przejściem/przejazdem w poziomie torów.

Plany chyba przepadły bo nie mam kontaktu z tym łosiem... :/ Ale nie stanowi to problemu chyba... Będę miał nowe ;) Pracuj stary, pracuj... W nagrodę obiecuję Ci, że pośmigasz drezyną ;p :)... po torach tramwajowych :).
:)

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #79 dnia: 17 Sierpnia 2006, 11:15:31 »
:>

Uetam, nie lepiej pierw zrobic porzadnie i dopiero wypuscic?

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #80 dnia: 17 Sierpnia 2006, 11:41:13 »
Cytat: "queuedEU"
:>

Uetam, nie lepiej pierw zrobic porzadnie i dopiero wypuscic?

Wlasnie q, np ten peron na Sg o ktorym mowiles ze go zrobisz w pare h wraz z innymi budynkami? Jak Ty wypuszczasz swoje exe co 5h to nikt sie nie czepia :P
Kipek: Do stargardu mozemy ciagnac bo bedzie sfilmowane wszystiucko :P

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #81 dnia: 17 Sierpnia 2006, 13:00:06 »
No wiesz exe to inna sprawa, bo tu chodzi o debug, a na trasie to conajwyzej eventy mozna debugowac, ktorych i tak narazie i tak pewniene ma ;D

Dodano po 3 minutach:

 AAAAa tak btw. niedlugo wracam do Was ;). a za modele bardzo przepraszam ze tak wyszlo nie mniej zaczalem je robic tak jak Ty to widzisz, czyli jak najmniej poly. Widzisz te exe nie daje mi spokoju,
wiec wiesz jak jest. Mam nadzieje ze to rozumiesz i pamietaj...
co sie odwlwcze to nie uciecze ;)

Pozdro wielkie

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #82 dnia: 17 Sierpnia 2006, 16:40:55 »
Cytat: "queuedEU"
No wiesz exe to inna sprawa, bo tu chodzi o debug, a na trasie to conajwyzej eventy mozna debugowac, ktorych i tak narazie i tak pewniene ma ;D

Dodano po 3 minutach:

 AAAAa tak btw. niedlugo wracam do Was ;). a za modele bardzo przepraszam ze tak wyszlo nie mniej zaczalem je robic tak jak Ty to widzisz, czyli jak najmniej poly. Widzisz te exe nie daje mi spokoju,
wiec wiesz jak jest. Mam nadzieje ze to rozumiesz i pamietaj...
co sie odwlwcze to nie uciecze ;)

Pozdro wielkie

Mi tam sie nie spieszy, ma po prostu byc ladnie :P
Modeli bedzie jeszcze w .... i troche do roboty wiec sie wykazesz ;p

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #83 dnia: 17 Sierpnia 2006, 21:45:20 »
rotfled

Dodano po 5 minutach:

 Taaa.... Jassssne bo juz czytam forum m.o.t.o.r.a.  ;]

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #84 dnia: 17 Sierpnia 2006, 22:24:21 »
Cytat: "queuedEU"
rotfled

Dodano po 5 minutach:

 Taaa.... Jassssne bo juz czytam forum m.o.t.o.r.a.  ;]

Nie ten temat :P

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #85 dnia: 18 Sierpnia 2006, 02:14:13 »
ależzkadżęęęęę ;)

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #86 dnia: 18 Sierpnia 2006, 02:38:14 »
Cytat: "queuedEU"
ależzkadżęęęęę ;)

Oj q, wlazlbys na irca. Nudzi mi sie samemu, a tusik wyjechal do Łeby :)

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #87 dnia: 18 Sierpnia 2006, 07:52:58 »
Mateu takie sprawy to chyba na Pw :))

Jak tam postępy prac ? trasa się ładnie szykuje :P
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #88 dnia: 18 Sierpnia 2006, 08:17:04 »
Cytat: "Patrykos"
Mateu takie sprawy to chyba na Pw :))

Jak tam postępy prac ? trasa się ładnie szykuje :P

Dzis idziemy focic. O ile utrzymam sie na nogach :)

Offline Kipek von Chojna

  • Wiadomości: 139
  • Kiperancki Kipek
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« Odpowiedź #89 dnia: 18 Sierpnia 2006, 20:11:59 »
Cytat: "Mateu"
Cytat: "Patrykos"
Mateu takie sprawy to chyba na Pw :))

Jak tam postępy prac ? trasa się ładnie szykuje :P

Dzis idziemy focic. O ile utrzymam sie na nogach :)


No sie udało ;) Dzielnie przeszedł Mateu odcinek od SPj przez SE do SDB ;) Nie  jest a raczej nie było tak tragicznie ;) Ja i Sakorius byliśmy jeszcze dalej bo aż do SDA doszliśmy. Bardzo ładna nastawnia :) swoją drogą i przyjaźnie nastawiony do MK dyżurny. Usilnie przekonywał nas (po tym gdy powiedzieliśmy do czego nam zdjęcia) że on "gra w symulator ATV" <-- jest takie coś? Bo ja tylko o ATS słyszałem. No mniejsza o to... Pieniądze na opatrunki do obtartych stóp, oraz na leki przeciwko chorobom odkleszczowym, proszę przesyłać na moje konto ;p.


Cytat dnia:
- Ja: "No i co powiedzieli panu SOKiści?"
- Dyżurny na jednej z nastawni: "A idźcie w cholere...."

Kwiatki dnia:
 

 
:)