⇕
Symulator Pojazdów Szynowych MaSzyna
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona Główna Forum
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Publikacje
(Moderatorzy:
MaciejM
,
SKP
,
MR6
) »
Amatorskie update bdhpumn-a
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Amatorskie update bdhpumn-a (Przeczytany 3692 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
EP08_015
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 4339
Otrzymane polubienia: 312
Amatorskie update bdhpumn-a
«
dnia:
09 Lipca 2006, 15:53:58 »
W bardzo nudną i gorącą niedziele postanowiłem wprowadzić endsignale do wagonu bdhpumn. Niestety wyszło jak wyszło. Nie bardzo wiem jak dokładnie wypośrodkować te freespoty. Narazie są jak są. O to screniki:
http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/Download/bdhpumnendsignal.jpg
http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/Download/bdhpumn_endsignal.jpg
Paczka >
http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/Download/Bdhpumn.zip
Jak zwykle koncowki mozemy zalaczyc za pomoca klawiszy "T/t" lub wpisem w scenerii.
Endsignale zostaly przeniesione z wagonu 111A.
Pozdrowionka.
Zapisane
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015
EU06_
Gość
Amatorskie update bdhpumn-a
«
Odpowiedź #1 dnia:
09 Lipca 2006, 19:40:25 »
powiedz mi skąd ściągnąć światła do loków i podświetlane kabinki?
Dodano po 1 minutach:
Widze na screenie
Opcja "Szukaj" dostępna na forum nie gryzie. Radzę zacząć ją stosować.
Oli_EU
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Publikacje
(Moderatorzy:
MaciejM
,
SKP
,
MR6
) »
Amatorskie update bdhpumn-a