Autor Wątek:  Reflektory na ET22  (Przeczytany 5693 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Converter

  • Gość
Reflektory na ET22
« dnia: 06 Maja 2006, 13:51:43 »
Czy ktoś wie, co jest nie tak z modelem w Byku???
Jak chcę jechać ET22 w przeciwną stronę, przechodzę do kabiny B to nie mogę zapalić reflektorów czoła pociągu - ciągle palą się reflektory końca, ani zgaśić, ani zapalić innych. Kto się zna na modelach to proszę taką osobę o poprawienie buga lub wyjaśnienie, co jest nie tak.Czy inni też mają taki problem???

BOReK

  • Gość
Reflektory na ET22
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Maja 2006, 19:35:30 »
No ja niby mam to samo, ale mi to wisi - ważne, ze skład się toczy i kółka stukają :]. Ty chcesz pojeździć czy screeny zrzucać? :P

Offline Szymon

  • Wiadomości: 186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Reflektory na ET22
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Maja 2006, 20:33:36 »
Cytat: "BOReK"
No ja niby mam to samo, ale mi to wisi - ważne, ze skład się toczy i kółka stukają :]. Ty chcesz pojeździć czy screeny zrzucać? :P


Ale co tu maja screeny do rzeczy!! Chłopak ma racje,bo MaSzyna to przede wszyskim symulator i dla wielu to ma znaczenie czy swiatła są dobrze czy źle:)

A co do problemu to u mnie jest wszystko w porządku ,jedyne co moge powiedziec to to,ze gram na unoffie 160704 i bez żadnych nowych exeków ,bo one maja kilka bugów w sobie(a najwięcej ten z Devs),dlatego jeśli masz nowego exeka z Devs-ów,to najlepiej wyrzuc tą wersje MaSzyny i zainstaluj od nowa,a nawet jeśli nie masz żadnego "nieoficjalnego" exeka to również to morzesz zrobic ,nie zaszkodzi  to.
Postęp prac nad trasą------>80%-prace skoncentrowane na lokomotywie 401Da,więcej czytaj w dziale "Tabor"
--------------------------------------------------
Jesli uważasz ze ci pomogłem ,to możesz odwdzięczyć mi się za to plusikiem:)

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 276
Reflektory na ET22
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Maja 2006, 20:44:02 »
Z tego co zauważyłem takie rzeczy robią się gdy przed przejściem do drugiej kabiny nie zgasi się świateł. Czyli jestem w kabine A zapalam IUY, chcę przejść do B robię iuy (zgaszam), przechodzę do B IUY i jest wszystko ok.

Kiedyś miałem problem ze światłami na ET22, ale to była ewidentnie wina modelu (chyba kiedyś nadpiasł się zły model z jakieś scenerii lub cholera wie). Tam jakoś numery HeadLamp w t3d były namieszane czy coś. Dochodziłem do tego parę godzin, gdyż zupełnie nie orientowałem się gdzie to jest zapisane w modelu i porównywałem z t3d EU i innych modeli i szukałem podobieństw i różnic. Taki sam efet miałem, jaki był opisany powyżej. Wtedy miałem exe 220604.
Reasumując:
Masz coś nie tak w t3d tego modelu, lub nie wyłączasz świateł przed przejściem do drugiej kabiny.

Nowe exe akurat moim zdaniem tu jest ok.


Pozdrawiam
Mariusz

andrev1989

  • Gość
Reflektory na ET22
« Odpowiedź #4 dnia: 07 Maja 2006, 20:47:31 »
A ja, skoro jest już rowinięty temat reflektorów to nabąknę o tym, że AI bardzo często, nie wiem czy zawsze ma u mnie włączne przednie (podczas jazdy z wagonami) i tylne światła białe, to mnie dopiero denerwuje.

Offline Szymon

  • Wiadomości: 186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Reflektory na ET22
« Odpowiedź #5 dnia: 07 Maja 2006, 21:12:17 »
Dlatego ,wydaje mi się że najlepszym wyjściem byłoby zainstalowanie od nowa MaSzyny:)
Postęp prac nad trasą------>80%-prace skoncentrowane na lokomotywie 401Da,więcej czytaj w dziale "Tabor"
--------------------------------------------------
Jesli uważasz ze ci pomogłem ,to możesz odwdzięczyć mi się za to plusikiem:)

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 276
Reflektory na ET22
« Odpowiedź #6 dnia: 07 Maja 2006, 21:52:30 »
Mnie się wydaje że nie, gdyż od nowa kompletować trasy, modele, zmieniać wpisy itp. Zresztą np. ja nie wiem skąd miałem ten zły t3d dla ET22 i jeśli załóżymy, że jest w któreś scenerii zly t3d, to jeżeli się nadpisze to nic się nie zmieni. Nauczony tym doświadczeniem teraz jak dogrywam dodatek to nie pozwalam zastępować plików i robię kopię MaSzyny. Prościej zmienić t3d tego modelu np. Ściągnąć oficjalną wersję MaSzyny z jakimś unoffem, gdzie będzie ET22 zapisać w inne miejsce na dysku i poźniej przekopiować t3d (zakładając, że ściągnięty jest ok. oczywiście).

BOReK

  • Gość
Reflektory na ET22
« Odpowiedź #7 dnia: 07 Maja 2006, 22:00:07 »
No dobra, trochę się rozbestwiłem :P. Ale dopóki te światła są tylko dla ozdoby, to mi to wisi... nie no, w zasadzie to czasami też jak jedzie skład i światła się nie świecą na czole, to wygląda to dziwnie :P. Ale co tam - pociąg ma jechać, a nie świecić, to nie jest choinka :D. Dobrze, że w ogóle te światła są.

Offline Szymon

  • Wiadomości: 186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Reflektory na ET22
« Odpowiedź #8 dnia: 08 Maja 2006, 13:14:15 »
Cytat: "BOReK"
No dobra, trochę się rozbestwiłem :P. Ale dopóki te światła są tylko dla ozdoby, to mi to wisi... nie no, w zasadzie to czasami też jak jedzie skład i światła się nie świecą na czole, to wygląda to dziwnie :P. Ale co tam - pociąg ma jechać, a nie świecić, to nie jest choinka :D. Dobrze, że w ogóle te światła są.


No..ale te światła po coś są ,gdyby kazdy dochodził do takiego wniosku co Ty ,to tych swiateł by nie było,bo zapewne nikt nie robi nic ,co nie jest potrzebne:)
Postęp prac nad trasą------>80%-prace skoncentrowane na lokomotywie 401Da,więcej czytaj w dziale "Tabor"
--------------------------------------------------
Jesli uważasz ze ci pomogłem ,to możesz odwdzięczyć mi się za to plusikiem:)

Converter

  • Gość
Reflektory na ET22
« Odpowiedź #9 dnia: 15 Maja 2006, 18:18:08 »
Światła wyłączam, mam nowy exe i coś nie tak w modelu. Ja się na tym nie znam...:(
Ale jak realizm to realizm, jeszcze jakby było podświetlenie przyrządów (zapalane, nie stałe) i oświetlanie trasy zależne od reflektorów to by było SUPER (SUPER chyba będzie w Nebuli), chyba spalinówy będą smrodzić ;)
Ale powrócmy do tematu, czy ktoś by mógł sprawdzić ten model, kto się zna i naprawić problem?!Jakiś twórca lokomotyw, prawdziwy modelarz z wprawą w 3dsmaxie i aktywnością. Bo trochę jest głupio, jak jedzie się z czerwonymi na czole lokomotywy...nierealistycznie i w ogóle...

andrev1989

  • Gość
Reflektory na ET22
« Odpowiedź #10 dnia: 15 Maja 2006, 19:48:44 »
Cytat: "gracz"
oświetlanie trasy


To już jest w jednej z niedawno opublikowanych paczek całościowych, na sceneriach nocnych i ze złą pogodą, tak że widać efekt świecących sie reflektorów. Powinien zaintersować Cię ten topic:
http://eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=3843&postdays=0&postorder=asc&start=120

Offline kacwro

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Reflektory na ET22
« Odpowiedź #11 dnia: 21 Maja 2006, 12:47:48 »
Jak włączyć światła ?
Forum "Komunikacja miejska w Białymstoku"
http://www.autobialystok.fora.pl
Zapraszam!

Offline Poscikk

  • Wiadomości: 668
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Reflektory na ET22
« Odpowiedź #12 dnia: 21 Maja 2006, 12:50:35 »
Cytat: "kacwro"
Jak włączyć światła ?

Człowieku to Ty do tej pory nie jezdzisz na swiatlach?
Ale przejdzmy do rzeczy. Naciskasz shift+uyi i masz wlaczone. A jak chcesz wylaczyc to uiy i juz.

Za sterami 138 godzin 28 minut :)

andrev1989

  • Gość
Reflektory na ET22
« Odpowiedź #13 dnia: 21 Maja 2006, 12:57:48 »
Cytat: "kacwro"
Jak włączyć światła ?


Zacznijmy od tego, jakie masz exe. W najstarszym światła są cały czas włączone, na dodatku (Pathu) jednym klawiszem, a na najnowszym exe IUY, aby włączyć końcówki to, gdy mamy włączone światła przednie dwa razy klikamy na te same klawisze bez SHIFTA, a gdy nie mamy włączonych świateł przednich to raz się naciska: iuy.[/url]