Autor Wątek:  Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine  (Przeczytany 146775 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline gamoń

  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #60 dnia: 09 Lipca 2008, 22:20:22 »
Ja również na ostatnich wersjach Wine miałem problemy z Maszyną, z tego co zauważyłem z komunikatów jakimi sypał Wine debugger są jakieś problemy z Alsą - konkretnie z dzwiękami modulowanymi w sposób ciągły (wywalało praktycznie za każdym razem gdy obok ruszała np siódemka). Dźwięk w Wine mam raczej dobrze skonfigurowany, tymczasowym lekiem na te problemy było wyłączenie dźwięków przestrzennych ale nie o to przecież chodzi, co ciekawe w moim przypadku pomogło wyłączenie zapisu log.txt
« Ostatnia zmiana: 09 Lipca 2008, 22:37:36 wysłana przez gamoń »

Offline t0mcioo

  • Wiadomości: 65
    • Zobacz profil
    • Homepage
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #61 dnia: 16 Stycznia 2009, 09:51:00 »
   Witam

 W związku z tym że zmieniłem konfigurację komputera, nie mogę uruchomić symulatora. Na początku ładowania scenerii wyskakuje mi taki błąd:

http://images24.fotosik.pl/227/c0e66e22acdade2dmed.png


Próbowałem ustawień w konfiguracji Wine ale ten sam błąd wyskakuje. nie wiem w czym rzecz, dlatego proszę o pomoc.

O to konfiguracja:
 Dystrybucja linuksa: mandriva 2008 xtreme 2.1 spring edition
 Karta graficzna: Radeon R300 ND [Radeon 9700 Pro]
 Procesor: AMD Athlon(tm) XP 2000+
 Pamięć: 1 GB

Będe wdzięczny za wszelkie informacje, z góry Dziękuje i Pozdrawiam

nie posiadasz przypadkiem 64 bitowej wersji systemu ?
U siebie na 64 bitach ie mogem wymusic wogule dzialania maszyny (ani wielu innych aplikacji)

co do innych problemow - sprobojcie wylaczyc obsluge dzwieku (by uzywal /dev/null lub cos na ten styl) - ja do teraz nie moge uzyc maszyny z dzwiekiem.
~/
"...sometimes the sound of goodbye is louder than any drum beat..."
Literówki wynikaja zwykle z braku kofeiny. Braki 'ogonków' - z niechcenia robienia sobie odcisków na kciuku.

Offline ShaXbee

  • Administrator
  • Wiadomości: 1984
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #62 dnia: 16 Stycznia 2009, 10:48:49 »
Hmm, używam Ubuntu 8.10 w wersji 64 bitowej i z Wine'm zainstalowanym z paczki śmiga, jedynym problemem jest rwanie się dźwięku.
« Ostatnia zmiana: 16 Stycznia 2009, 10:55:26 wysłana przez ShaXbee »

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1465
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #63 dnia: 16 Stycznia 2009, 10:58:00 »
Ja bym sprawdził czy inne aplikacje korzystające z OpenGL uruchamiają się w Wine.
Zerknąłbym też czy program ma pełen dostęp do wszystkich plików w katalogu, może brak uprawnień?
Sprawdziłbym czy log.txt jest w ogóle tworzony, czy aplikacja robi cokolwiek przed wysypaniem się.
Pozdrawiam,
Winger

Offline ShaXbee

  • Administrator
  • Wiadomości: 1984
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #64 dnia: 16 Stycznia 2009, 11:00:48 »
Taka mała uwaga - przy używaniu Wine najlepiej wyłączyć Compiza/Beryla - często są konflikty. Co do problemów z ALSĄ - zauważyłem że dźwięk potrafi się wyłożyć przy niższym FPS - może dlatego wyłączenie log.txt pomogło.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #65 dnia: 16 Stycznia 2009, 12:59:43 »
Jedna z fajniejszych rzeczy maszyny pod *niewindowsem* jest brak tej dziwnej blokady przy kreceniu nastawnikiem/bocznikiem.
« Ostatnia zmiana: 16 Stycznia 2009, 13:28:29 wysłana przez uetam »

Offline pilot1123

  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #66 dnia: 04 Grudnia 2011, 17:45:59 »
cześć
mam problem z uruchomieniem MaSzyny na linuksie. Używam 64 bitowego archa.
Rainsted działa, jak klikam "uruchom symulację" to wysypuje "Can't Find A Suitable PixelFormat".
Zgodnie z pierwszym postem ustaliłem głębie koloru na 24 bity. Próbowałem też uruchomić program bez Rainsteda, wynik był ten sam. Wersja wine to wine-1.3.33

pozdrawiam,

Offline gamoń

  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #67 dnia: 14 Marca 2012, 02:54:14 »
Po trzech latach powróciłem do Linuksa, niestety najnowsza wersja rainsted wywala się na wine-1.2.3:
"Access violation at address 32450AA7 in module 'cp3245mt.dll'. Read of address 00000038."
spróbuję jeszcze z wine-1.4

Wcześniejsza wersja chyba działała bo pojawił się monit czy chcę pobrać nowszą wersję... niestety odruchowo kliknąłęm tak

Edit: Już wiem co było nie tak, mam wine skompilowane w dwóch wersjach 32 i 64 bitowej a domyślny profil ustawiony był na windows XP
po uruchomieniu za pomocą polecenia: "linux32 wine" wszystko działa.
« Ostatnia zmiana: 14 Marca 2012, 03:51:48 wysłana przez gamoń »

Offline ShaXbee

  • Administrator
  • Wiadomości: 1984
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #68 dnia: 14 Marca 2012, 04:45:09 »
Ciekawe - u mnie pod 64 bitowym standardowym Ubuntu 11.10 smiga ladnie na standardowym Wine :-) Jakiej dystrybucji uzywasz?

Edit:
Wersja Wine 1.3.28 - wszystko działa bez problemu, nie ma już rwania dźwięku, FPS jest wysoki nawet na Intel HD2000
« Ostatnia zmiana: 14 Marca 2012, 04:46:58 wysłana przez ShaXbee »

Offline gamoń

  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #69 dnia: 14 Marca 2012, 10:47:46 »
Gentoo, zauważyłem że po zmianie profilu w wine na Windows 7 też mogę uruchomić maszynę standardowym poleceniem wine.

Możliwe że pod Ubuntu Wine jest zbudowanae bez multilib

Offline ShaXbee

  • Administrator
  • Wiadomości: 1984
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #70 dnia: 14 Marca 2012, 11:09:44 »
@gamoń: Tak, w ubuntu nie ma nawet katalogu lib64 :-)

Offline crisvw

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #71 dnia: 16 Czerwca 2012, 17:14:53 »
U mnie na Mint'cie (czyli de facto Ubuntu 64bit) najnowsza MaSzyna 2011 odpala się bez problemu, jest dźwięk, obraz itd... co z tego, skoro nie daje się skutecznie odhamować składu. Włączony podgląd przez F2 pokazuje, że wszystko jest OK... ale nie rusza. :/ W poprzednich wersjach chodziło. (Po ustawieniu symulacji na Windows 7 wskazania ciśnień wyglądają na bardziej prawidłowe niż przy włączonej symulacji XP... ale nic to nie zmienia - nie rusza z miejsca).

Offline kamils

  • Wiadomości: 137
  • Wydział SPT
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #72 dnia: 16 Czerwca 2012, 23:11:41 »
Ciekawe --- u mnie na Debianie (wine-1.1.44, udawanie Win XP) działa bez problemu (no, dopóki nie rozszerzę na więcej niż jeden monitor, wtedy myszka szaleje kamerą).

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #73 dnia: 17 Czerwca 2012, 00:11:01 »
Ubu 64bit 10.04LTS wsio działa ok. Zero problemów. To nie wina systemu, lecz ustawień symka/złego przygotowania do jazdy.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9146
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 666
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #74 dnia: 17 Czerwca 2012, 00:14:55 »
Co według Ciebie dokładnie znaczy złe przygotowanie do jazdy?
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #75 dnia: 17 Czerwca 2012, 02:09:32 »
A np. nieprawidłowe włączenie loka, nie odhamowanie do końca składu itp.

Offline SQT

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 78
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #76 dnia: 28 Sierpnia 2012, 16:16:53 »
Chciałem dołączyć się do tematu. Ubuntu wersja 12.04 LTS. Problem jest z klawiszem Num [.] W konsoli symulatora wszystko klawisze działają oprócz Num [.] W efekcie konsola wyświetla [Num?]. Co ciekawe po przełączeniu NumLock konsola prawidłowo rozpoznaje klawisz i wypisuje [Delete]

Offline szulcpatryk0

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #77 dnia: 28 Sierpnia 2012, 21:26:12 »
Witajcie!

Ściągnąłem Paczkę Całościową MaSzyna 2011, rozpakowałem. Skonfigurowałem wg instrukcji Wine, odpaliłem Rainsted.exe przez Wine, wybrałem trasę TD, w zakładce Ustawienia ustawiłem swoją rozdzielczość (1366x768), potem kliknąłem Uruchom symulator, przeczytałem instrukcję sterowania i znów Uruchom symulator.
Wszystko ładnie się ładuje, ekran ładowania mam ze screenami odpowiedniej rozdzielczości, ale po załadowaniu pojawia się problem.

Otóż wszystko mam białe - kabina i widok zewnętrzny ma kształty, ale wszystko jest białe (jakby nie ładowało kolorów modeli). Poza tym wszystko działa - dźwięk, klawisze, poruszanie po kabinie itd. A dzisiaj nagle pojawiły się tekstury części przycisków...

Mam system Ubuntu 12.04.

W jaki sposób naprawić zaistniałą sytuację? Z góry dzięki za pomoc:)

Załączam zdjęcia mojego przypadku:
http://www.picshot.pl/public/view/full/199849
http://www.picshot.pl/public/view/full/199844

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9146
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 666
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #78 dnia: 28 Sierpnia 2012, 21:43:28 »
Loga txt poproszę.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline SQT

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 78
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #79 dnia: 28 Sierpnia 2012, 22:22:43 »
Pewnie chodzi o kolegę szulcpatruk0, ale ja również dorzucę mojego loga.

Offline janek32

  • Wiadomości: 567
  • EMIT Ghp400M4C
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #80 dnia: 28 Sierpnia 2012, 22:34:31 »
Gdy próbuję uruchomić na Debianie symulator, pojawia się komunikat "Can't find suitable pixel format", nawet nie jest tworzony log. Wersja Wine 1.2.3, sterowniki 304.37. Głębia koloru w ustawieniach NVIDIA to 24 bity (3x8 bitów na kanał). W ustawieniach systemowych KDE nie mam konfiguracji głębi.
Dodam, że wcześniej MaSzyna działała, problem zaczął się prawdopodobnie po instalacji nowszych sterowników do karty graficznej.

Edit:
OK, już wiem o co chodzi. Ostatnio w Debianie został zmieniony sposób instalacji pakietów kompatybilnościowych 64->32 bit i nie miałem zainstalowanych 32-bitowych bibliotek OpenGL. Po doinstalowaniu jest w porządku.
Tyle, że wymagało to całego maratonu z przystosowaniem reszty pakietów do obecnych standardów i wrzucenia poprawionej wersji libxvmc1, bo ta z repozytoriów ma skopaną wieloarchitekturowość.
« Ostatnia zmiana: 29 Sierpnia 2012, 13:31:39 wysłana przez janek32 »
-Środa 844012.
-Zgłaszam się.
-Zapytaj energetykę, czy zapłacili rachunki, luzem ciągniemy i jest 2900.

Offline szulcpatryk0

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #81 dnia: 28 Sierpnia 2012, 22:39:44 »
Zapomniałem o logu, już wrzucam :)

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6111
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 34
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #82 dnia: 28 Sierpnia 2012, 22:55:02 »
Zapomniałem o logu, już wrzucam :)
Nie masz GL_EXT_texture_compression_s3tc, czyli obsługi tekstur DDS.

Offline szulcpatryk0

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #83 dnia: 28 Sierpnia 2012, 23:11:36 »
W jaki sposób mogę to znaleźć i gdzie to dodać?

Jestem początkujący w tych kwestiach, dlatego proszę o pomoc

Offline janek32

  • Wiadomości: 567
  • EMIT Ghp400M4C
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #84 dnia: 28 Sierpnia 2012, 23:34:13 »
Cytat: szulcpatryk0
W jaki sposób mogę to znaleźć i gdzie to dodać?
Po tych komunikatach widać, że korzystasz z otwartych sterowników, które najwyraźniej DDS nie obsługują:
Cytuj
Renderer:
Gallium 0.4 on AMD CEDAR
Vendor:
X.Org
OpenGL Version:
2.1 Mesa 8.0.2
Musisz zainstalować sterowniki własnościowe AMD, tutaj masz instrukcję: http://ubuntu.pl/forum/viewtopic.php?f=149&t=152425
Co prawda dla 11.10, ale przy 12.04 też powinno dać się zastosować.
-Środa 844012.
-Zgłaszam się.
-Zapytaj energetykę, czy zapłacili rachunki, luzem ciągniemy i jest 2900.

Offline SQT

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 78
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #85 dnia: 28 Sierpnia 2012, 23:51:07 »
Mój problem już nieaktualny. Zainstalowałem Wine 1.5 i poprawnie rozpoznaje klawisze.

Offline szulcpatryk0

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #86 dnia: 29 Sierpnia 2012, 11:13:49 »
Doszedłem wg tej instrukcji do
sudo apt-get install mesa-utils

i wtedy konsola wyrzuciła mi informację:
Czytanie list pakietów... Błąd!
E: Encountered a section with no Package: header
E: Problem with MergeList /var/lib/apt/lists/www.getautomatix.com_apt_dists_gutsy_main_binary-i386_Packages
E: Nie udało się otworzyć lub zanalizować zawartości list pakietów.
patrykszulc@PES-K52JT:~/Pulpit$ sudo apt-get install mesa-utils
Czytanie list pakietów... Błąd!
E: Encountered a section with no Package: header
E: Problem with MergeList /var/lib/apt/lists/www.getautomatix.com_apt_dists_gutsy_main_binary-i386_Packages
E: Nie udało się otworzyć lub zanalizować zawartości list pakietów.

Offline janek32

  • Wiadomości: 567
  • EMIT Ghp400M4C
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #87 dnia: 29 Sierpnia 2012, 11:28:05 »
Próbujesz instalować sterownik otwarty, który już masz. Musisz wydać to polecenie:
sudo apt-get install fglrx fglrx-amdcccle
Chyba, że masz kartę wymienioną na liście nieobsługiwanych, wtedy nie wiem co zrobić.
-Środa 844012.
-Zgłaszam się.
-Zapytaj energetykę, czy zapłacili rachunki, luzem ciągniemy i jest 2900.

Offline szulcpatryk0

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #88 dnia: 29 Sierpnia 2012, 11:50:30 »
Wyeliminowałem błąd, ściągnąłem sterowniki i działa :)
Teraz czeka mnie nauka prowadzenia :D

Dzięki za pomoc!
« Ostatnia zmiana: 29 Sierpnia 2012, 23:36:00 wysłana przez szulcpatryk0 »

Offline szczurek

  • Wiadomości: 63
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Maszyna i Linux - instrukcja poprawnego skonfigurowania Wine
« Odpowiedź #89 dnia: 18 Września 2012, 16:52:42 »
To ja się dołączę. Maszyna pod winem działała jak trzeba, potem zachciało mi się wymiany dysku. System przeinstalowany, wine postawiony, odpalam MaSzynę poleceniem:

WINEARCH=win32 WINEPREFIX=~/.eu07 linux32 wine RAINSTED.exe

Program startuje, wybieram trasę, uruchamiam symulator. Ten przez chwilę wczytuje i kończy się to błędem:

wine: Unhandled page fault on read access to 0x00000000 at address 0x469d9e (thread 0024), starting debugger...

System to 64 bitowy Arch (jak poprzednio), wersja wine 1.5.12, ale na wcześniejszej działo się to samo

Kompletny log:

--- MaSzyna ---
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 2012-03-13, release 1.7.530.325.
Online documentation and additional files on http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy, Ra, hunter and others
Renderer:
GeForce 9400 GT/PCIe/SSE2
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
3.3.0 NVIDIA 304.43
Supported extensions:
 GL_ARB_base_instance GL_ARB_blend_func_extended GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_compatibility GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage GL_ARB_conservative_depth GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_clamp GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_elements_base_vertex GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_ES2_compatibility GL_ARB_explicit_attrib_location GL_ARB_fragment_coord_conventions GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_geometry_shader4 GL_ARB_get_program_binary GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_imaging GL_ARB_instanced_arrays GL_ARB_internalformat_query GL_ARB_map_buffer_alignment GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_occlusion_query2 GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_provoking_vertex GL_ARB_robustness GL_ARB_sampler_objects GL_ARB_seamless_cube_map GL_ARB_separate_shader_objects GL_ARB_shader_bit_encoding GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shader_texture_lod GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shading_language_420pack GL_ARB_shading_language_include GL_ARB_shading_language_packing GL_ARB_shadow GL_ARB_sync GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_rgtc GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_multisample GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_texture_rgb10_a2ui GL_ARB_texture_storage GL_ARB_texture_swizzle GL_ARB_timer_query GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_uniform_buffer_object GL_ARB_vertex_array_bgra GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev GL_ARB_viewport_array GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_depth_bounds_test GL_EXT_direct_state_access GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXTX_framebuffer_mixed_formats GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_geometry_shader4 GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_provoking_vertex GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_shader_objects GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_dxt1 GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_format_BGRA8888 GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_sRGB_decode GL_EXT_texture_storage GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_texture_type_2_10_10_10_REV GL_EXT_timer_query GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra GL_EXT_x11_sync_object GL_EXT_import_sync_object GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_alpha_test GL_NV_blend_minmax GL_NV_blend_square GL_NV_complex_primitives GL_NV_conditional_render GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_copy_image GL_NV_depth_buffer_float GL_NV_depth_clamp GL_NV_ES1_1_compatibility GL_NV_explicit_multisample GL_NV_fbo_color_attachments GL_NV_fence GL_NV_float_buffer GL_NV_fog_distance GL_NV_fragdepth GL_NV_fragment_program GL_NV_fragment_program_option GL_NV_fragment_program2 GL_NV_framebuffer_multisample_coverage GL_NV_geometry_shader4 GL_NV_gpu_program4 GL_NV_half_float GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_coverage GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_parameter_buffer_object GL_NV_parameter_buffer_object2 GL_NV_path_rendering GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_primitive_restart GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_shader_buffer_load GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_barrier GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_expand_normal GL_NV_texture_lod_clamp GL_NV_texture_multisample GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_transform_feedback GL_NV_vdpau_interop GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_buffer_unified_memory GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NV_vertex_program2 GL_NV_vertex_program2_option GL_NV_vertex_program3 GL_NVX_conditional_render GL_NVX_gpu_memory_info GL_OES_compressed_paletted_texture GL_OES_depth24 GL_OES_depth32 GL_OES_depth_texture GL_OES_element_index_uint GL_OES_fbo_render_mipmap GL_OES_get_program_binary GL_OES_mapbuffer GL_OES_packed_depth_stencil GL_OES_point_size_array GL_OES_point_sprite GL_OES_rgb8_rgba8 GL_OES_read_format GL_OES_standard_derivatives GL_OES_texture_3D GL_OES_texture_float GL_OES_texture_float_linear GL_OES_texture_half_float GL_OES_texture_half_float_linear GL_OES_texture_npot GL_OES_vertex_array_object GL_OES_vertex_half_float GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_SUN_slice_accum
Ra: The VBO is found, but Display Lists are selected.
Max texture size: 8192
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_BLEND);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,darkLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Display Lists font used.
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
err:module:load_builtin_dll failed to load .so lib for builtin L"winealsa.drv": libasound.so.2: nie można otworzyć pliku obiektu dzielonego: Nie ma takiego pliku ani katalogu
err:mmdevapi:DllGetClassObject Driver initialization failed
err:ole:apartment_getclassobject DllGetClassObject returned error 0x80004005
err:ole:CoGetClassObject no class object {bcde0395-e52f-467c-8e3d-c4579291692e} could be created for context 0x1
err:dsound:get_mmdevenum CoCreateInstance failed: 80004005
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Loading scenery from $.scn
Scenery sky definition
cgskj_sunset083.t3d
Scenery atmo definition
Scenery light definition
textures\rail_screw_used1.dds
OK
textures\tpbps-new2.dds
OK
Loading - binary model: models\pkp/rezonator.e3d
pkp\rezonator.dds
OK
Loading - binary model: models\pkp/sp2ccxx.e3d
pkp\s_przejazd-ksa2-sd-ss2.dds
OK
wine: Unhandled page fault on read access to 0x00000000 at address 0x469d9e (thread 0024), starting debugger...
Fontconfig warning: "/etc/fonts/conf.d/50-user.conf", line 9: reading configurations from ~/.fonts.conf is deprecated.
^CCtrl-C: stopping debuggee
fixme:console:CONSOLE_DefaultHandler Terminating process 8 on event 0
[szczurek@Desktop MaSzyna]$ 0x00469d9e: movl    0x0(%eax),%edx
Modules:
Module  Address                 Debug info      Name (70 modules)
PE        400000- 1a83000       Export          eu07
PE      32500000-32677000       Export          cc3250mt
PE      41000000-4100c000       Deferred        borlndmm
ELF     7af80000-7afa5000       Deferred        mmdevapi<elf>
  \-PE  7af90000-7afa5000       \               mmdevapi
ELF     7b800000-7ba3d000       Dwarf           kernel32<elf>
  \-PE  7b810000-7ba3d000       \               kernel32
ELF     7bc00000-7bcd3000       Dwarf           ntdll<elf>
  \-PE  7bc10000-7bcd3000       \               ntdll
ELF     7bf00000-7bf04000       Dwarf           <wine-loader>
ELF     7c06d000-7c078000       Deferred        libxcursor.so.1
ELF     7c131000-7c15a000       Deferred        libexpat.so.1
ELF     7c15a000-7c192000       Deferred        libfontconfig.so.1
ELF     7c192000-7c1a2000       Deferred        libxi.so.6
ELF     7c1a2000-7c1ad000       Deferred        libxrandr.so.2
ELF     7c1ad000-7c23d000       Deferred        winex11<elf>
  \-PE  7c1c0000-7c23d000       \               winex11
ELF     7c23d000-7c24d000       Deferred        libbz2.so.1.0
ELF     7c24d000-7c264000       Deferred        libz.so.1
ELF     7c264000-7c300000       Deferred        libfreetype.so.6
ELF     7c408000-7c412000       Deferred        libxrender.so.1
ELF     7c412000-7c418000       Deferred        libxxf86vm.so.1
ELF     7c445000-7c45f000       Deferred        libice.so.6
ELF     7c45f000-7c468000       Deferred        libsm.so.6
ELF     7c46b000-7c48f000       Deferred        imm32<elf>
  \-PE  7c470000-7c48f000       \               imm32
ELF     7c48f000-7e194000       Deferred        libnvidia-glcore.so.304.43
ELF     7e1f8000-7e1fe000       Deferred        libxfixes.so.3
ELF     7e20e000-7e2e7000       Deferred        opengl32<elf>
  \-PE  7e230000-7e2e7000       \               opengl32
ELF     7e2e7000-7e2ee000       Deferred        libxdmcp.so.6
ELF     7e2ee000-7e310000       Deferred        libxcb.so.1
ELF     7e310000-7e322000       Deferred        libxext.so.6
ELF     7e322000-7e459000       Deferred        libx11.so.6
ELF     7e459000-7e45d000       Deferred        libnvidia-tls.so.304.43
ELF     7e45d000-7e478000       Deferred        libgcc_s.so.1
ELF     7e560000-7e63c000       Deferred        libgl.so.1
ELF     7e63c000-7e6ab000       Deferred        libglu.so.1
ELF     7e6ba000-7e6c0000       Deferred        libuuid.so.1
ELF     7e6d2000-7e6ea000       Deferred        glu32<elf>
  \-PE  7e6e0000-7e6ea000       \               glu32
ELF     7e6ea000-7e714000       Deferred        msacm32<elf>
  \-PE  7e6f0000-7e714000       \               msacm32
ELF     7e714000-7e7c6000       Deferred        winmm<elf>
  \-PE  7e720000-7e7c6000       \               winmm
ELF     7e7c6000-7e815000       Deferred        dsound<elf>
  \-PE  7e7d0000-7e815000       \               dsound
ELF     7e815000-7e894000       Deferred        rpcrt4<elf>
  \-PE  7e820000-7e894000       \               rpcrt4
ELF     7e894000-7e9bc000       Deferred        ole32<elf>
  \-PE  7e8b0000-7e9bc000       \               ole32
ELF     7e9bc000-7eae6000       Deferred        oleaut32<elf>
  \-PE  7e9d0000-7eae6000       \               oleaut32
ELF     7eae6000-7eb00000       Deferred        version<elf>
  \-PE  7eaf0000-7eb00000       \               version
ELF     7eb00000-7eb6b000       Deferred        advapi32<elf>
  \-PE  7eb10000-7eb6b000       \               advapi32
ELF     7eb6b000-7ec3a000       Deferred        gdi32<elf>
  \-PE  7eb80000-7ec3a000       \               gdi32
ELF     7ec3a000-7ed8d000       Deferred        user32<elf>
  \-PE  7ec50000-7ed8d000       \               user32
ELF     7ed8d000-7ed9a000       Deferred        libnss_files.so.2
ELF     7ef9a000-7efd9000       Deferred        libm.so.6
ELF     f7455000-f745a000       Deferred        libdl.so.2
ELF     f745c000-f7460000       Deferred        libxau.so.6
ELF     f7481000-f762b000       Dwarf           libc.so.6
ELF     f762b000-f7646000       Deferred        libpthread.so.0
ELF     f7646000-f7789000       Dwarf           libwine.so.1
ELF     f778a000-f77ac000       Deferred        ld-linux.so.2
ELF     f77ac000-f77ad000       Deferred        [vdso].so
Threads:
process  tid      prio (all id:s are in hex)
0000000e services.exe
        0000001e    0
        0000001d    0
        00000018    0
        00000017    0
        00000015    0
        00000010    0
        0000000f    0
00000012 winedevice.exe
        00000019    0
        00000014    0
        00000013    0
0000001a plugplay.exe
        0000001f    0
        0000001c    0
        0000001b    0
00000020 explorer.exe
        00000021    0
00000023 (D) Z:\eu07\MaSzyna\eu07.exe
        00000029    0
        00000024    0 <==
Optymista wie, że życie stoi do niego otworem.
Pesymista wie dokładnie którym...