Autor Wątek:  paczka całościowa  (Przeczytany 78480 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
paczka całościowa
« Odpowiedź #30 dnia: 15 Marca 2006, 12:16:26 »
A miałeś włączone wykrywanie trakcji?
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
paczka całościowa
« Odpowiedź #31 dnia: 15 Marca 2006, 12:17:38 »
Cytuj
Mam na myśli to, że dla upartych, co chcą jeździć wszystkim bez względu na to, czy ma to jakiekolwiek realne podłoże, miejsce na płytce się znajdzie.


To m. in. przytyk do mnie :). Przyznaje rację. Ściągnąłem, spróbowałem stwierdziłem, że do kitu, wyrzuciłem i zapomniałem.

Co do tej trasy, to nie chce mi się szperać. W dziale Devs w czasie testów nowego exe nie zauważyłem tego wątku, ale skoro twierdzisz, że na nowym exe jest dobrze, tylko trzeba trafić w odpowiednie miejsce to ok. Tylko przydałoby się wiedzieć co i jak, aby w opisie misji dodać co trzeba zrobić, aby było ok.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
paczka całościowa
« Odpowiedź #32 dnia: 15 Marca 2006, 12:21:57 »
Cytat: "Mariusz1970"
Cytuj
Mam na myśli to, że dla upartych, co chcą jeździć wszystkim bez względu na to, czy ma to jakiekolwiek realne podłoże, miejsce na płytce się znajdzie.


To m. in. przytyk do mnie :). Przyznaje rację. Ściągnąłem, spróbowałem stwierdziłem, że do kitu, wyrzuciłem i zapomniałem.

Żadnego przytyku w tym nie ma do nikogo. Ale cieszy mnie Twoja opinia.
Cytat: "Mariusz1970 dalej"

Co do tej trasy, to nie chce mi się szperać. W dziale Devs w czasie testów nowego exe nie zauważyłem tego wątku, ale skoro twierdzisz, że na nowym exe jest dobrze, tylko trzeba trafić w odpowiednie miejsce to ok. Tylko przydałoby się wiedzieć co i jak, aby w opisie misji dodać co trzeba zrobić, aby było ok.

Jak kojarze to było w Pomocy wałkowane wielokrotnie. Ja żadnego rozwiązania nie podam, bo nie znam.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
paczka całościowa
« Odpowiedź #33 dnia: 15 Marca 2006, 17:06:30 »
Dzięki.
Pomogło dojechanie na wysokości zegara, czyli dla nowego exe jest to istotne, a dla starego obojętnie gdzie się dojedzie będzie ok.
Przepraszam, ale wcześniej nie zwróciłem na to uwagi na forum.

Dodano po 3 godzinach 43 minutach:

 Zdziwicie się, co napiszę:
1)Podjeżdżanie pod zegar nic nie daje. Raz SU po odczepieniu odjeżdżał a raz nie (więcej razy nie niż tak).
2)Jest natomiast taka zależność, że jak wolno jadę z szopy na żeberko (jak widzę SU, że wjeżdża na peron to ja jestem tuż przed semaforem), zatzymuje się za semaforem lub przy zegarze nie ma znaczenia, wtedy SU pięknie odjeżdża.

Wniosek: jest jakaś zależność czasowo-przestrzenna dla prawidłowego wyzwalania eventów. Z tego co wiem to były zmiany w exe w eventach.
Jak Wam się chce jeszcze, to możecie potestować.

Teraz troche z innej beczki, ale nie dokońca. Według mnie event, który steruje SU do szopy jest:
tor_6_szopa, event ten jest przypisany do toru który znajduje się przed torem z zegarem, jest również określony jako event2, czyli "zdarzenie które zostanie uruchomione gdy obsadzony załogą dynamic wjedzie na tor w kierunku punktu końcowego Point2" i pytanie (bo nie wiem), ten dynamic musi przejechać point1 (czyli być na odcinku point1 point2), czy wjechać na point2, czy być poza obszarem point2 (przejechać go). Z zachowania ww problemu, wynika z moich obserwacji, że musi przejechać Point1, gdyż stawałem lokiem przed point2 i SU jechał. Nie rozumiem słowa w kierunku punktu końcowego Point2.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
paczka całościowa
« Odpowiedź #34 dnia: 15 Marca 2006, 17:22:43 »
-->
=====p2p1=======p2p1=====

z moich obserwacji wynikaa, że jak pociąg jedzie w kierunku onaczonym strzałką i najedzie na punkt1 - to mamy event2 wyzwolony a jak jedzie w drugą stronę (w stronę punktu1) i najedzie na punkt2 to się wyzwoli event1
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
paczka całościowa
« Odpowiedź #35 dnia: 15 Marca 2006, 17:36:58 »
Dzięki!

a jak jedzie w kierunku oznaczonym strzałką, to event1 się nigdy nie wyzwoli?

Kurcze jeszcze coś, może to wstyd, ale nie wiem jak się daje pochwały.
Chciałbym przyznać pochwałę dla
youBy

za wyjśnienie problemu wyzalania eventów.
Dzięki

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
paczka całościowa
« Odpowiedź #36 dnia: 15 Marca 2006, 17:58:15 »
Cytat: "Mariusz1970"
Kurcze jeszcze coś, może to wstyd, ale nie wiem jak się daje pochwały.
Chciałbym przyznać pochwałę dla
youBy

za wyjśnienie problemu wyzalania eventów.
Pochwały daje się będąc autorem wątku, wówczas klikamy na znak , który znajduje się obok informacji o wiadomości (w prawym górnym rogu "okna" wiadomości).

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
paczka całościowa
« Odpowiedź #37 dnia: 15 Marca 2006, 18:11:40 »
Cytat: "Mariusz1970"
a jak jedzie w kierunku oznaczonym strzałką, to event1 się nigdy nie wyzwoli?
nie powinien, aczkolwiek (fajne słowo :) w symku nic nie można na 100% przewidzieć
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
paczka całościowa
« Odpowiedź #38 dnia: 15 Marca 2006, 18:40:17 »
Cytat: "youBy"
Cytat: "Mariusz1970"
a jak jedzie w kierunku oznaczonym strzałką, to event1 się nigdy nie wyzwoli?
nie powinien, aczkolwiek (fajne słowo :) w symku nic nie można na 100% przewidzieć

Bo symek jest alegorią (jeszcze fajniejsze słowo :) PKP, które to jest kompletnie nieprzewidywalne :D
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
paczka całościowa
« Odpowiedź #39 dnia: 15 Marca 2006, 18:54:01 »
No to youBy ja nie mogę bezpośrednio dać pochwały z tego wynika, ale myślę, że jesteś ("i tu se kurde debil trune słowo wybrał"- Rywiński)usatysfakcjonowany.
Podzięki również dla Quark-t.
i jeszcze dla Mariusza W. :)

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
paczka całościowa
« Odpowiedź #40 dnia: 15 Marca 2006, 18:56:47 »
Cytat: "Mariusz1970"
No to youBy ja nie mogę bezpośrednio dać pochwały z tego wynika, ale myślę, że jesteś ("i tu se kurde debil trune słowo wybrał"- Rywiński)usatysfakcjonowany.
Podzięki również dla Quark-t.
i jeszcze dla Mariusza W. :)

Bue, a rodziny nie pozdrowiłeś? :D
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
paczka całościowa
« Odpowiedź #41 dnia: 15 Marca 2006, 19:07:53 »
Ja nie pozdrawiałem tylko dziękowałem :P
Ale mogę:
Pozdrawlaju moją kochaną narzeczoną, ojca, przyszłego teścia, siostry, brata mojej narzeczonej, szwagrów, koleżanki, kolegów, całą Polskę, świat i wszechświat.

To mówiłem ja Jarząbek
Quark-t: Łubu dubu! łubu dubu! Niech żyje nam symek z naszego klubu

Offline Ryszard-san

  • Wiadomości: 214
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
paczka całościowa
« Odpowiedź #42 dnia: 15 Marca 2006, 22:23:15 »
Cytat: "Krzysiek626"
Jestem za taką dystrybucją jednak ta paczka powinna też leżeć w dziale download. Przecież nie każdy ma słabe łącze, a i pracy można zaoszczędzić.
Będzie sporo chętnych i znów okaże się że nie ma czasu wypalać i wysyłać.
Wysyłać można modemowcom reszta sobie poradzi.


Ja też nie mam nic przeciwko temu żeby paczka leżałą w download. (Ale podaję jako przykład jesli wyjdzie 300MB to przy łączu 56Kbps to jest ok 15godzin ściągania bez żadnych problemów.(wezcie pod uwage że gro osób nie używa menadżerów "ściągania" nawet na szybszych łącząch ;-)).

Ps. Ja ostatnio nie nażekam na brak wolnego czasu i jak tylko miałbym paczkę to napewno wyślę do tylu osób ile się zgłosi.

Pps. ad. wysyłania płytek do kogoś aby ktoś nagrał paczkę i odesłał to jest prostrzy sposób można wysłać przekazem kasę na płytke (z pudełkiem) i znaczki na list do tej osoby która pbedzie się zajmować powielaniem paczki. Będzie szybsze i mniej problematyczne. (znajdą się osoby kóre wyślą płytkę w samej kopercie, a po przejściu przez maszynę stęplującą wiecie do czego sie ona nada :)

Offline pudel

  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
paczka całościowa
« Odpowiedź #43 dnia: 15 Marca 2006, 22:46:58 »
ja sie pisze na plytke :) :D

Offline Ryszard-san

  • Wiadomości: 214
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
paczka całościowa
« Odpowiedź #44 dnia: 15 Marca 2006, 22:56:34 »
Cytat: "pudel"
ja sie pisze na plytke :) :D


spoko jak bedę miał paczkę całościową to wtedy będę mógł wysyłać narazie jest ona testowana przez specjalistów żeby wszystko było ok.

Offline pudel

  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
paczka całościowa
« Odpowiedź #45 dnia: 15 Marca 2006, 23:00:48 »
czekamy cierpliwie :)

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
paczka całościowa
« Odpowiedź #46 dnia: 16 Marca 2006, 11:35:40 »
Oto link do mojej paczki:
http://www.megaupload.com/?d=ZC8KNMXV

Offline pudel

  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
paczka całościowa
« Odpowiedź #47 dnia: 16 Marca 2006, 16:15:31 »
hm wszystko ok z wyjatkiem en 57 za rabinowem w 546 pociag wariuje i nie moge jechac do przodu tak samo jest w calkowie w 2 miejscach ale ogolnie podziekowania dla autora za paczke i wklad pracy w nia wlozony

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
paczka całościowa
« Odpowiedź #48 dnia: 16 Marca 2006, 16:35:01 »
Co to znaczy wariuje?
U mnie nic nie wariuje śmigam po Linii546 i po Całkowie, aż miło :)
Może źle obsługujesz lokomotywy?

Offline zbych

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
paczka całościowa
« Odpowiedź #49 dnia: 16 Marca 2006, 17:27:42 »
Witam ..
Mam pytanie do Mariusza.  Konkretnie o linie ET-22-1, w Rabinowie, tzn. po dojechaniu na stację czy w twojej scn. mijasz sie z osob EU.??? bo ja na niego u siebie wpadam lub jak czekam  na stacji  to on wpada na mnie i nie bardzo moge to poprawić.
 a jak to śmiga u ciebie??
Pozdrawiam...
Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat, ale... w piekle tylu znajomych...
Do Miłego..ZBYCH.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
paczka całościowa
« Odpowiedź #50 dnia: 16 Marca 2006, 17:40:14 »
U mnie nie wpadam na EU, ani ona na mnie. Tylko ja nie wiem dlaczego, ale takie sobie zrobiłem założenie, że na towarowych wyznaczam sobie szlakową 70 km/h (takie zboczenie moje), także jak dojadę do Rabinowa, to EU sobie stoi już na peronie. Nie próbowałem jechać szybciej na towarowym także nie wiem. Chyba kiedyś dla testów jechałem 90 km/h i też było ok.

Offline SQT

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 307
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 88
paczka całościowa
« Odpowiedź #51 dnia: 16 Marca 2006, 17:43:56 »
Mariusz1970 rozumie że ta twoja paczka zawiera najnowsze eu07.exe ?

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
paczka całościowa
« Odpowiedź #52 dnia: 16 Marca 2006, 17:56:02 »
Tak jest nowe exe, tylko z tym co się zorientowałem to są conajmniej 2 wersje nowego exe.
Moje nowe exe z paczki ma 679936 bajtów, ale mam też nowe exe które ma 690688 bajtów. Nie wiem jakie są między nimi różnice. Ta druga wersja nowego exe jest w dziale Devs na końcu wątku o nowym exe. Ta która jest w paczce dla mnie jest ok. Nie zauważyłem dziwnych zachowań.

Offline pudel

  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
paczka całościowa
« Odpowiedź #53 dnia: 16 Marca 2006, 20:17:42 »
moze to dlatego ze za szybko jade pociag nagle po prostu staje jakby w cos uderzyl zauwazylem to teraz na bochni, czy to wina szybkiej jazdy??? jechalem 80km/h osobowym na prostej, kurde nie wiem co sie dzieje na calkowie w drugiej trasie jechalem 20km/h i tam na samym poczatku jak sie mija po prawej ogrodzony teren lokomotywa sie zacina jak opisywalem i lipa szarpie sie jakby nie mogla wjechac albo jakby tory byly sliskie nie wiem co to jest

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
paczka całościowa
« Odpowiedź #54 dnia: 16 Marca 2006, 20:29:38 »
Masz chłopie pecha :(
Nie wiem co to może być nie jest to wina szybkiej jazdy, może coś ze sprzętem?
Jeszcze jedno, jeżeli coś zmieniałeś w pliu eu07.ini czyli w wierszu
debuglog no      // (yes) yes: wlacza zapisywanie informacji o uruchamianiu i przebiegu dzialania programu

zrobiłeś na yes, to przestaw znowu na no. Ktoś na forum miał problem, że jak dał na yes to przy pewnej prędkości zapadała się kabina.

A jeżeli masz na no, to możesz spróbować na yes i logu może odczytasz co jest przyczyną.

A to zrób na początku co napisze:
Jeżeli się to stanie zrób ALT+TAB,może symek pwyświetli komunikat.


Nic więcej ja na razie nie jestem w stanie zrobić.
Może któryś z kolegów, a może ktoś miał podobny błąd przeszukaj na forum.

Offline pudel

  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
paczka całościowa
« Odpowiedź #55 dnia: 16 Marca 2006, 20:44:23 »
buahhahaha ustawilem debug log na yes i wszystko dobrze LOL

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
paczka całościowa
« Odpowiedź #56 dnia: 16 Marca 2006, 20:48:45 »
Ale to kurna nie jest rozwiązanie. Na yes to zapisuje na dysku info o działaniu symka, to spowalnia pracę. Możesz spróbować zrobić na no zrestartować kompa i zobaczyć co to bedzie.

Offline pudel

  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
paczka całościowa
« Odpowiedź #57 dnia: 17 Marca 2006, 00:38:03 »
juz obczailem - mialem wylaczone render alpha jak wlaczylem juz jest OK  :)
...do czasu teraz sam zachodze co to jest bo dalej jak przejechalem znowu wyskoczylo :P wlacze debug i obczaje ale to b. dziwne co sie dzieje
gralem i po tym crash bez zadnego bledu
na debug dziala hehe LOL

no i znowu :((( symek nie wyswietlil komunkiatu (jechalem na 546)
cos wspominales o tym ze zmieniles wpis aby nie trzesło lokiem moze to to powoduje i trzeba miec standardowy?? zauwazylem ze dzieje sie tak przy bardzo duzej szybkosci, po tym jak sie to stanie nie moge ruszyc bo rzuca niemilosiernie lokomotywa

napisze jedno-na paczce 160704 nie bylo tego problemu z exe w niej zawartym, w momencie wgrania nowego exe ten blad zaczynal egzystowac

andrev1989

  • Gość
paczka całościowa
« Odpowiedź #58 dnia: 17 Marca 2006, 08:27:30 »
Ja miałem w Całkowie obok tego ogrodzenia podobny błąd, ale w moim przypadku nie mogłem nic zrobić, nic oprócz Alt+CTRL+Delete.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
paczka całościowa
« Odpowiedź #59 dnia: 17 Marca 2006, 13:57:17 »
Ja tylko zablokowałem kiwanie dla ET22. Z tego co czytałem o nowym exe, co od pewnej ilości FPS załącza się specjalne kiwanie loka. Poczytaj w dziale Devs. Tam też na końcu wątku o nowym exe jest link do nowszej wersji nowego exe. Może ściągnięcie nowszego nowego exe pomoże.
Jakie masz FPS?