Autor Wątek:  Linia 61 - v1 wydana!  (Przeczytany 258622 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Charlie89

  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #480 dnia: 23 Maja 2008, 13:48:27 »
Osobiście nie znam się na projektowaniu scenerii, ale jeśli zdecydujesz się na upublicznienie trasy do wystaw najpierw tą oryginalną wersję. Może jednak u kogoś bedzie ładnie chodzić. Wiem tylko że nasza MaSzyna ma alergie na niektóre sterowniki graficzne, spróbuj zmienić, poeksperymentuj i nie poddawaj się.
Pozdrawiam !
Z miasta gdzie początek swój bierze Warta a kończy się CMK :)

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #481 dnia: 23 Maja 2008, 14:44:40 »
Osobiście nie znam się na projektowaniu scenerii (...)

To nie wiesz jak to jest...

Cytuj
(...) ale jeśli zdecydujesz się na upublicznienie trasy do wystaw najpierw tą oryginalną wersję. Może jednak u kogoś bedzie ładnie chodzić. (...)

Nie potrafisz czytać ze zrozumieniem? Trasa była testowana - na różnych kompach u różnych osób. Skutki były marne. Więc nie licz, że u Ciebie będzie inaczej.

Cytuj
(...) Wiem tylko że nasza MaSzyna ma alergie na niektóre sterowniki graficzne, spróbuj zmienić, poeksperymentuj (...)

Próbujesz wmówić Bohunowi, że ma złe stery do grafiki? ROTFL

A jeśli chodzi o FPS zostało wydane kilka scenerii z małym FPS'em i nikt nie narzeka:P
Heh:) Ja na Drawinowo mam 15FPS na stacjach ale jakoś żyje, (na Bałtyku ze 25FPS--w trasie ponad 30). Zawsze można wyłączyć trakcje ale to nie to samo...
Gdyby w EXE było coś takiego jak np. w Need for Speed-zie jakimś, ustawienia grafiki. Poziom detali pojazdów, otoczenia itd. Ale o tym to chyba tylko po marzyć można...;]

No właśnie. To nie NFS. Trzeba się dostosować do możliwości symka. A na dzień dzisiejszy są niewystarczające. Drawinowo czy Bałtyk to nie są realne trasy. Tam autorzy mogli sobie olać większość rzeczy, detali itd. Tak żeby w danym miejscu był fps w miarę znośny. A linia 61 to odwzorowanie realnej trasy, gdzie muszą być szczegóły charakterystyczne dla danego miejsca w realu. Bez tego - trasa nie będzie realna. Ale też z tym - fps spada.

@Bohun: mogę się z każdym założyć, że gdy wydasz nawet tą nieskończoną trasę, to i tak będzie później X postów, że nie działa, że się tnie itd. Moim zdaniem powinieneś zamknąć ten wątek od razu jak oświadczyłeś koniec prac nad trasą.

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #482 dnia: 23 Maja 2008, 14:51:29 »
@Bohun: mogę się z każdym założyć, że gdy wydasz nawet tą nieskończoną trasę, to i tak będzie później X postów, że nie działa, że się tnie itd. Moim zdaniem powinieneś zamknąć ten wątek od razu jak oświadczyłeś koniec prac nad trasą.
ZIomal/Bohun jak by nie patrzeć to i tak du..a z tyłu będzie i tak i siak jak usuniesz jakieś rzeczy to przyjdzie jakaś maruda i powie że mogłeś "trawki troche posiać" albo "przecież mogłeś usunąć te budynki!!!!!!@!%^@%^#".Na twoim miejscu też bym skończył prace nad traską.
Bo jak powiadają nie urodził się jeszcze taki który"by wszystkim dogodził":).
« Ostatnia zmiana: 23 Maja 2008, 14:53:09 wysłana przez Grzegorz KK »
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #483 dnia: 23 Maja 2008, 16:11:50 »
Swoją droga to nabijają posty osoby które z regóły najbardziej się znają i najwięcej mają do powiedzenia, znaczy się Eksperci. Ziomal ma rację tu się muszę zgodzić, bo reszta postów to się do śmietnika nadaje, sorry ale tak jest, bo wątku nie zamknełem z uwagi iż liczyłem na kilka postów które może coś by wniosły do tematu, a nie tylko proźby i pytania, to ja bym bardziej je wolał do Was zadać. Druga rzecz to ostatnio aż do obrzydzenia zaczeło się narzekanie, np. bo ktoś robi kabine do stonki albo model jakiegoś loka, każdy już wie lepiej jak ma być i co jest źle zrobione, a ja się pytam jak masz tyle do powiedzenia to weś i zrób lepszy model i spadaj na drzewo. To tylko obniża morale osób zaangażowanych w projekt. Prosze bardzo wolny kraj, chcesz to masz niechcesz to nie bierz, ale przy okazji nie mów komuś że jego praca jaką wkłada jest zła bo to powinno być tak. Tak na marginesie.

Na weekend zrobie rozeznanie, może uda mi się coś poprawić i podciągnąć FPS, jeśli nie temat zamykam i po robocie.

Pozdrawiam i życze więcej luzu.

Offline DiDok

  • Wiadomości: 114
  • Precz z dynamic.dat! Niech żyje STV!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #484 dnia: 23 Maja 2008, 18:33:03 »
Ja powiem prosto - szkoda marnować taki projekt. Mam taka propozycję: żeby lole nie marudziły, mozna udostępnić trasę np. przez PW z zastrzeżeniem, że jest taka, jaka jest (nie musisz tego nawet robić osobiście), a tych, którzy będą narzekać na FPS lub inne pierdoły, karać warnem... Proste - a wiele porządnych MaSzynistów na pewno będzie miało kupę zabawy.

http://www.dzyszla.aplus.pl/download-35.html
^ Tu znajdziesz bardzo loader do MaSzyny ^

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #485 dnia: 23 Maja 2008, 18:37:53 »
Drawinowo czy Bałtyk to nie są realne trasy. Tam autorzy mogli sobie olać większość rzeczy, detali itd. Tak żeby w danym miejscu był fps w miarę znośny.
Pfff, wypraszam sobie :)))
Co do realnej trasy - to nie jest na starego symka.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #486 dnia: 23 Maja 2008, 18:41:38 »
Pogadamy jak skończysz Całkowo... ;d

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #487 dnia: 23 Maja 2008, 20:45:52 »
Panowie. Wątek tyczy się scenerii Bohuna, czyli linia 61. Jak nie ma nic nikt do dodania -> pozwólcie, aby nic nie pisać. Jeśli autor wątku napisze co dalej działa(ć) będzie, czy wypuści paczuszkę, czy nie -> proszę wstrzymać się od zbędnych komentarzy.

Dziękuję za uwagę.

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #488 dnia: 24 Maja 2008, 22:54:21 »
Napisze Wam co odkryłem, mianowicie jak usunołem trakcję to normalnie na trasie 60fps na stacjach około 35. Okej ale jest coś miedzy Gnaszynem a Stradomiem gdzie mam tylko szlak i fps spada do 20, a mam wtedy tylko kawałem toru i drzewka. Ciekawe co to jest? Będzie śledztwo w tej sprawie i kładzenie sieci od nowa!

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #489 dnia: 24 Maja 2008, 22:57:58 »
Bo ta siec Twoja jest zua - za duzo fps bierze :)
http://id.wklej.org/s/2724 plan Lisowa
« Ostatnia zmiana: 24 Maja 2008, 23:01:17 wysłana przez Mateu »

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #490 dnia: 24 Maja 2008, 23:16:49 »
Mateu sieć ine jest zła, ale niestety trzeba pójść na kompromis i polożyć starą dla wzrostu FPSu.
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6284
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 300
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #491 dnia: 24 Maja 2008, 23:20:59 »
Może by pogrzebać w modelach trakcji i zmniejszyć dystans widoczności niektórych elementów? Ewentualnie zrobić dwie wersje w modelu - prostą, w widoczności 200...1000m i szczegółową 0...200m? (200m przyjąłem jako punkt wyjścia, do sprawdzenia empirycznego.)

Proponuję np. wstawić 100 słupów określonego typu obok siebie (co 10cm), a potem kolejne setki co 60 m w obie strony i mierzyć FPS. Zmodyfikować cokolwiek i ponownie załadować.

Na razie na modelach .T3D się niezbyt dobrze znam, ale na ile się w nich orientuję, to mam wrażenie, że wiele da sie zoptymalizować. Jak się poznam lepiej, to może zrobię jakiś optymalizator... (Oraz pewnie wcześniej generator scenerii upstrzonej modelami do testowania FPS.)
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #492 dnia: 24 Maja 2008, 23:43:11 »
Bo ta siec Twoja jest zua - za duzo fps bierze :)
http://id.wklej.org/s/2724 plan Lisowa

Mateu sieć ine jest zła, ale niestety trzeba pójść na kompromis i polożyć starą dla wzrostu FPSu.

A ja tam ze względu na to, że mam słabą kartę graficzną pozwoliłem sobie zmodyfikować stary model (stb1.t3d) i zmieniłem teksturę słupa na tą z trakcji Bohuna. Modyfikacja dotyczyła zmiany mapowania boku słupa. W symku wygląda to tak: http://members.lycos.co.uk/ziomalcl/hpbimg/tr1.jpg

Moim zdaniem w porównaniu ze starą teksturą betonowego słupa, to ta jest o niebo lepsza. A model stary - mało fps-ożerny.

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #493 dnia: 25 Maja 2008, 07:38:44 »
No i mamy kompromis. Świetnie wygląda i nie zrzera FPSu.
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #494 dnia: 25 Maja 2008, 12:16:09 »
Może rzeczywiście zrobić słupy porządne a wysięgniki już jako alpha? Ktoś musiałby zrobić zajebiaszcze foty na textury wysięgników każdego typu i wstawić jako taką hybryde i po sprawie. Zrobie taką hybryde tylko dla wysięgników teowniki bo takie sa na lini61 i zobacze jaki efekt uzyskam, ładne słupy betonowe i stalowe ale wysięgniki jako plane z alphą wykorzystując wymodelowane już wysięgniki czyli dobrej jakości.

Poniżej nowa trakcja jako wysięgnik alpha. Nie ma dużej róznicy chyba?



Dobra nowina jest taka że FPS zostaje bez zmian no może 1 różnicy bo słupy są nowe, ale nieodczuwalne to jest a jakość 90% w stosunku do poprzedniej wymodelowanej.
« Ostatnia zmiana: 25 Maja 2008, 13:31:32 wysłana przez bohunIC »

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #495 dnia: 05 Września 2008, 10:46:41 »
Siema!

Powiem Wam coś co odkryłem całkiem przypadkiem. Nie róbcie sobie nadziei na wydanie scenerii bo niemam czasu obecnie może kiedyś będe mieć.

Okazało się że tuż obok nie daleko na układzie XYZ w maxie jest ukryty masakrycznie wielki kawałek terenu/mesche i mało tego jest razy 6 czyli coś w stylu cały teren z lini61 razy6 do wczytywania i renderowania! Usunełem go i FPS jest wspaniały ;) Już się nie tnie i mamy od 20 do 45 na trasie w zależności od miejsca na mapie.

Wpadłęm na to bo plik scn zajmował 46MB i potzrebowałem jakichś elementów z trasy do MERGOWANIA z inną i tak oto UNHIDE ALL okazało się co się okazało.

Także jak mówie, może kiedyś!!!

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Linia 61 [zawieszone ale nie na zawsze]
« Odpowiedź #496 dnia: 05 Września 2008, 11:44:30 »
Skoro tak, to wyeksportuj linię 61 bez tego masakrytycznego terenu
i wrzuć ją na form. Jeśli nie masz czasu tego dokończyć to może chociaż pocieszymy się uzyskanym FPSem. sam eksport nie zajmie Ci za wiele czasu.
Co Ty na to?
PS:
Swoją drogą już od początku twierdziłem że tam jest jakiś zbędny balast.
« Ostatnia zmiana: 05 Września 2008, 11:46:07 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61 - znowu grzebie przy trasie :)
« Odpowiedź #497 dnia: 02 Lutego 2009, 22:05:45 »
OKEJ. Chciałbym poinformować w tym wątku że ukończyłem prace nad trasą. Dzięki koledze @ISDR oraz @Krzaq mam już gotowy Lubliniec.

Po pomyślnych beta testach będzie udostępniona trasa w tym wątku.

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 28
Odp: Linia 61 - znowu grzebie przy trasie :)
« Odpowiedź #498 dnia: 02 Lutego 2009, 22:30:51 »
Po pomyślnych beta testach będzie udostępniona trasa w tym wątku.

Chyba jednak nie w tym wątku lecz w dziale publikacje :)
Pozdrawiam

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61 - znowu grzebie przy trasie :)
« Odpowiedź #499 dnia: 02 Lutego 2009, 22:45:46 »
No tak racja. Niemniej przygotowuje poniższy kurs relacji Cz. Osobowa - Opole gł. na odcinku Stradom - Lubliniec.

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61 - wkrótce wydanie!
« Odpowiedź #500 dnia: 08 Kwietnia 2009, 14:18:41 »
W myśl powiedzenia ''ciągnie wilka do lasu'' rozpoczęte zostały również prace nad linia 144 na odcinku Fosowskie - Ozimek jako przedłużenie linii 61. Prace są podzielone tj odcinek Lubliniec - Fosowskie robi kolega Romek alias @ISDR a ja robię od Fosowskie do Ozimka. Cały odcinek od Stradomia do Lublińca jest wykończony już, pozostaje tylko kwestia poprawek wskaźników i małych niedociągnięć względem mapy. Cały materiał na odcinek Fosowskie - Ozimek mam już na HDD :) Od Lublinca do samego Opola jest jednotorówka więc pozwolę sobie na popuszczenie wodzy fantazji i finezji.
« Ostatnia zmiana: 09 Kwietnia 2009, 18:21:54 wysłana przez bohunIC »

Offline TOM34

  • Wiadomości: 50
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Linia 61 + linia 144 (praca wre!!!)
« Odpowiedź #501 dnia: 10 Kwietnia 2009, 12:03:07 »
Czyli linia61 nie bedzie wydana w najbliższym czasie?

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61 + linia 144 (praca wre!!!)
« Odpowiedź #502 dnia: 30 Kwietnia 2009, 22:29:51 »
W najbliższym czasie trasa się nie ukaże bo znowu poprawiam/zmieniam i dodaje takie tam bajery żeby było ładnie i realnie. Póki co pozwalam sobie zamknąć wątek.

Offline jacekst44

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 352
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Linia 61 - może w tym miesiącu?
« Odpowiedź #503 dnia: 20 Czerwca 2009, 15:57:01 »
Witam
Nie bardzo wiedziałem, pod jaki temat dołączyć moją wypowiedź skoro temat o wydanej scenerii linii 61 został zamknięty. Myślę, że dobrze trafiłem. Ale do rzeczy. Ściągnąłem linię 61, wyrzuciłem niedostępny tabor, troszkę powycinałem składy i z niecierpliwością odpaliłem misję IC-Mana Pałew. Linia 61 chodzi bez zarzutów. Jedynie przepraszam za malkonectwo trochę brakuje FPS. Na stacjach węzłowych było go zaledwie 17. Na szlaku wachał się od 40 do 60. Wrażenia z jazdy niesamowite. Naprawdę zapowiadana przez kolegę Rewizora nowa jakość w symku dostępna jest już w tej scenerii. Jako zwykły user gratuluję i przepraszam, że w tej chwili łamię regulamin. Miałbym jeszcze do szanownych kolegów pytanie. Jaką grafikę byście polecali do symka na obecne czasy? Osobiście posiadam Geforce 9400 GT i jest zdecydowanie za słaba. A może się mylę?
Pozdrawiam
 
« Ostatnia zmiana: 20 Czerwca 2009, 16:11:07 wysłana przez jacekst44 »

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Linia 61 - może w tym miesiącu?
« Odpowiedź #504 dnia: 20 Czerwca 2009, 16:08:07 »
Cytuj
Osobiście posiadam Geforce 9400 GT i jest zdecydowanie za słaba.
Ja mam 8500 GT i się cieszę, bo symek mi ładnie chodzi na wysokich wymaganiach. Stery, stery, stery...
No i dobre ustawienia.

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 28
Odp: Linia 61 - może w tym miesiącu?
« Odpowiedź #505 dnia: 20 Czerwca 2009, 16:12:06 »
jacekst44 spokojnie nikt strzelał nie będzie. Jednym się nie podobały błędy inni w miarę sobie z nimi poradzili, dostałem kilka próśb na PW o udostępnienie obecnej wersji. Jestem w trakcie konsultacji z @bohunem, szczerze mówiąc ja sobie dzisiaj definitywnie odpuściłem angażowanie we wszelakie projekty.
Pozdrawiam

Offline jacekst44

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 352
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Linia 61 - może w tym miesiącu?
« Odpowiedź #506 dnia: 20 Czerwca 2009, 16:20:52 »
Nie dziwię się Tobie Rewizor, każdy chce mieć w miarę spokojny weekend :).

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 28
Odp: Linia 61 - może w tym miesiącu?
« Odpowiedź #507 dnia: 20 Czerwca 2009, 16:23:48 »
Nie, tu nie o weekend chodzi. Przecież nikt mnie nie zmusza do siedzenia przed komputerem ;)
Pozdrawiam

Offline EP07-1057

  • Wiadomości: 380
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Linia 61 - może w tym miesiącu?
« Odpowiedź #508 dnia: 20 Czerwca 2009, 16:35:38 »
Mam nadzieję że  mnie tez nikt nie zabije, ale mam taki mały rotfl przy misji z pośpiesznym "Bolko" w okolicach stacji Blachownia. Drzewa, na torach oraz przesunięta trakcja.(W załączniku)


Coś mi świta w głowie jakaś zmiana jednostek czy coś podobnego, ale nie pamiętam do czego to się odnosi. Wydaje mi się że był już taki problem opisywany ale nie mogę go znaleźć.



Z góry Dziękuję.

K:83261 Odjazd M:Pan będzie łaskawy spojrzeć na semafor K:Osobówka zasłania pytałem czy wolny pan nie odpowiedział, M:Pan nie pytał tylko gadał odjazd! K: Ja nie wiem co to się dzisiaj z tym radiem u wszystkich dzieje...

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Linia 61 - może w tym miesiącu?
« Odpowiedź #509 dnia: 20 Czerwca 2009, 16:43:07 »
Dla takich i innych błędów publikacja została cofnięta. Takich rzeczy po prostu nie może być w wydanej, gotowej trasie. Proszę o wyrozumiałość i jednocześnie przestrzegam, że próby wpłynięcia na forum na decyzję wstrzymania publikacji tej trasy - w takim stanie, w jakim jest teraz - będą odpowiednio nagradzane.