Autor Wątek:  Linia 61 - v1 wydana!  (Przeczytany 255765 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #240 dnia: 24 Czerwca 2006, 14:21:08 »
Siemana. Ściągnijcie sobie najnowszą (jest już nowsza ale nieważne) wersje trasy Częstochowa Stradom - Herby Stare.
http://rapidshare.de/files/23975970/stradom_herby.rar.html
http://rapidshare.de/files/23976308/sklady2.inc.html
Sceneria jest dalej w fazie testowej, poprawiłem to co do tej pory mi wytykaliście jako rażące błędy w szczegulności wskażniki. Obecny plik stradom_herby.scn posiada 2 błędy dlatego daje dodatek na podmianke, nalezy również sciagnąć poprawiony plik sklady2. Na przedsmak jest misja ET22 jedziemy ze Stradomia do Herbów Starych aż do początku magistrali węglowej która może kiedyś będzie.
Uwaga!!!
wjazdowy do HS bedzie s1 - olać to i jechać dalej
wyjazdowy z Hs też bedzie s1 - więc też to olać i jechać dalej

Zostanie to poprawione za jakiś czas...
POZDRAWIAM i życze przyjemnej jazdy!!!

Offline EP07-1057

  • Wiadomości: 380
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #241 dnia: 24 Czerwca 2006, 15:34:39 »
Wydaje mi się że brakuje wskaźników W8 "mówiących" o prędkości ograniczenia po za tym chyba brakuje mi jakiś drzewek bo zamaist nich pojawiaja się dziwna figura geometryczna :)
K:83261 Odjazd M:Pan będzie łaskawy spojrzeć na semafor K:Osobówka zasłania pytałem czy wolny pan nie odpowiedział, M:Pan nie pytał tylko gadał odjazd! K: Ja nie wiem co to się dzisiaj z tym radiem u wszystkich dzieje...

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #242 dnia: 24 Czerwca 2006, 15:40:24 »
Nie moge sie doczekac na finalna wersje traski, zapowiada sie super :)

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #243 dnia: 24 Czerwca 2006, 16:40:27 »
Bohun jak to wyjaśnisz ? :-)

InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
Event2 "tarcza1h_sem_info" does not exist
Event1 "koniec_sem_info" does not exist
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
(...)
OK
Cannot load dynamic object et42-042 from
pkp\et42\et42dumb-a Error=-8@0
Cannot load dynamic object et42-042 from
pkp\et42\et42dumb-b Error=-8@0

Edycja-Oli_EU
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline EP07-1057

  • Wiadomości: 380
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #244 dnia: 24 Czerwca 2006, 16:49:40 »
Ściągnij plik sklady2.inc link do pliku jest pod linkiem do scenerii a potem daj   go do scenery/bohun
K:83261 Odjazd M:Pan będzie łaskawy spojrzeć na semafor K:Osobówka zasłania pytałem czy wolny pan nie odpowiedział, M:Pan nie pytał tylko gadał odjazd! K: Ja nie wiem co to się dzisiaj z tym radiem u wszystkich dzieje...

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 648
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 501
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #245 dnia: 24 Czerwca 2006, 16:50:20 »
Moje uwagi:
Świetnie wyglądają te chmury i roślinność przy torach robi niesamowite wrażenie natomiast juz Ci kiedys pisałem, że za krótki zdecydowanie peron w HS (a masz miejsce zeby go przedłużyć), brak wskaźników W8 (w odpowiedniej odległości) oraz To w kilku miejscach za blisko semaforów.
Na węglówce juz widze, że znowu robisz za ciasne łuki:/
pozdro
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #246 dnia: 24 Czerwca 2006, 16:59:37 »
Absurd !! :[[[

Loading - texture: textures\wood/woodredbrown2_agedplanks.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\a.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\wozek-r.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\swiatla.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\lampy.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\dach.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\izolator.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\krata_pomost.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\zdezaki.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\b.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\b.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\wozek-s.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\c.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et22\et22-091.bmp
OK

i wywala error
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline EP07-1057

  • Wiadomości: 380
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #247 dnia: 24 Czerwca 2006, 17:11:35 »
Cytat: "Patrykos"
Absurd !! :[[[

i wywala error


Miałem to samo i nadpisałem ściągnietym plikiem i działało
K:83261 Odjazd M:Pan będzie łaskawy spojrzeć na semafor K:Osobówka zasłania pytałem czy wolny pan nie odpowiedział, M:Pan nie pytał tylko gadał odjazd! K: Ja nie wiem co to się dzisiaj z tym radiem u wszystkich dzieje...

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #248 dnia: 24 Czerwca 2006, 17:56:47 »
Cytat: "Patrykos"
Absurd !! :[[[
i wywala error


A przeczytałeś chociaż to co napisałem w treści mojego postu czy poprostu bezmyślnie sciagnełeś archiwum?

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #249 dnia: 24 Czerwca 2006, 17:59:51 »
raczej sciagnal i nie doczytal ;)

Offline Gadzina

  • Wiadomości: 49
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #250 dnia: 24 Czerwca 2006, 19:39:23 »
Czy mógł by ktoś wrzucić  to co jest w pierwszym poście na inny serwer ? bo mi już sie wyczerpał limit na rapidshere :D
:)

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #251 dnia: 24 Czerwca 2006, 22:18:51 »
Cytat: "bohunIC"
Uwaga!!!
wjazdowy do HS bedzie s1 - olać to i jechać dalej
wyjazdowy z Hs też bedzie s1 - więc też to olać i jechać dalej

Zostanie to poprawione za jakiś czas...
Puki co, do pobrania rozkazik:
http://members.lycos.co.uk/mariuszw/MaSzyna/Pliki/rs0_1.bmp
Wkleić do /scenery/bohun/.

Offline tokarekdawid

  • Wiadomości: 102
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #252 dnia: 25 Czerwca 2006, 00:57:07 »
No i link nie działa :) Page not found.
WWW.DREZYNY.KOLEJ.ONE.PL / WWW.SMKS2.HISTO.PL

Offline Bujo

  • Wiadomości: 17
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #253 dnia: 25 Czerwca 2006, 08:28:17 »
Cytat: "tokarekdawid"
No i link nie działa :) Page not found.

Działa, działa przed chwila sprawdzałem. Co prawda sciaga sie tragicznie (mi sie udało dopiero sciągnąc za czwartym razem dopiero).
Skąd mozna sciągnąc teksture na ET21 ?

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #254 dnia: 25 Czerwca 2006, 11:12:34 »
Cytat: "Bujo"
Skąd mozna sciągnąc teksture na ET21 ?


Zrobilem Ci paczke z 10 teksturkami ET21:
http://rapidshare.de/files/24053879/ET21.rar.html

pozdrawiam

Offline Tomek6996

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #255 dnia: 25 Czerwca 2006, 11:20:58 »
No wlasnie co z tymi drzewkami, bo te klocki psuja caly efekt.

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #256 dnia: 02 Lipca 2006, 16:55:26 »
Cytat: "Tomek6996"
No wlasnie co z tymi drzewkami, bo te klocki psuja caly efekt.

Może wypadałoby sciągnąć jakąś paczke całościową? To na 100% pomoże bo niestety gdyby tak wsadzać wszystko do archivum to by sceneria zajmowała 100MB. POZDRO

Offline Bartek17

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #257 dnia: 07 Lipca 2006, 22:54:56 »
Czy mógłby ktoś wrzucić traskę na inny serwerek bo na RapidShare mam jakieś problemy :\ Bardzo proszę. Z góry serdecznie dziękuję.
Pozdrawiam.

Offline Czomo

  • Wiadomości: 152
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #258 dnia: 08 Lipca 2006, 15:13:29 »
Wersja z Towarowym jest rewelacyjna choć to zaledwie sceneria testowa to zawsze będą jakieś błędy sam nie sciągnełem pliku składy2 sam go odnalazłem i zminiłem loka na ET22. Jeszcze ciekawszym na szlaku stał się ET21 z teksturami podobnymi do CTL ale nie wiem czy dobrze pisze przeważnie nie zwracam uwagi jakie tekstury taboru są instalowane wole mieć niespodzianke a ET42 nie mam więc...to już inna sprawa nie na ten temat
Pozdro

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #259 dnia: 12 Lipca 2006, 18:56:02 »
Witam państwa! Przedstawiam pare screenów z posterunku odgałęźnego Liswarta.



kierunek: po lewej Herby Nowe, Herby Stare, po prawej Tarnowskie Góry

poniżej Magistrala Węglowa, odcinek Herby Nowe - post. odg. Kalina

szlak wylotowy w kierunku: Lubliniec

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #260 dnia: 12 Lipca 2006, 22:19:25 »
A właśnie. Jak zrobiłeś niebo odwrócony plane z teksturą?

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #261 dnia: 18 Lipca 2006, 15:43:37 »
Cytat: "EU7_304"
A właśnie. Jak zrobiłeś niebo odwrócony plane z teksturą?


Właśnie tak jak mówisz! docelowo bedzie coś o wiele ładniejszego jak ze screenów z Nebuli, na razie są inne rzeczy do zrobienia!

Beo

  • Gość
zdjęcia?
« Odpowiedź #262 dnia: 24 Lipca 2006, 21:30:22 »
Stary ile tylko chceszs i jakie chcesz.Choćby jut.biore aparat i w godzinę mogę Ci nastukać 200fotek całej trasy.Myślałeś by przedłużyć o Katowice?Roboty w pipe,ale gdybyśmy się tak wszyscy zabrali za to i owo, to za jakiś czas pierwsze loki mogły by śmigać;)Moim marzeniem jest trasa Cz-wa Gdańsk,aleeee to odległe marzenie:D

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #263 dnia: 24 Lipca 2006, 21:47:55 »
To jaki problem. Zacznij robic uklad torowy w 3dmax pozniej podrzucisz komus plik 3d z układem torowym a o otoczenie sie juz zadba. Tylko na tak dlugi odcinek przy obecnym exe to cienko z fps bedzie. Uważam ze trasy o dlugosci 80-100 km sa jak najbardziej wskazane i na nowych komputerach fps bylby w granicach 15 fps. Ale najlepiej robic fikcyjne trasy bo z realnymi to ogrom pracy.

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #264 dnia: 25 Lipca 2006, 12:21:18 »
Cytat: "Żuk"
Uważam ze trasy o dlugosci 80-100 km sa jak najbardziej wskazane i na nowych komputerach fps bylby w granicach 15 fps. Ale najlepiej robic fikcyjne trasy bo z realnymi to ogrom pracy.


Paweł zrobimy to w częściach! odcinek z cz-wy do HS i od HS do Kalet aale myśle ze wystarczy fps do Kalet w jednym kawałku! P.S. odezwij sie naaa GG mam dla cicebie scenerie spodobaa ci sie, trzeba zadbać o teren i o budynki. POZDRAWIAM

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #265 dnia: 13 Grudnia 2006, 19:39:19 »
Witam, czy mógłby ktoś udostępnić ostatnią wersję tej scenerii, bo linki do niej są już nieaktywne. Z góry dziękuję.

P.S. Czy ta trasa jest jeszcze rozbudowywana?
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline danielek

  • Wiadomości: 271
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #266 dnia: 13 Grudnia 2006, 21:50:30 »
Cytat: "adsim"
Witam, czy mógłby ktoś udostępnić ostatnią wersję tej scenerii, bo linki do niej są już nieaktywne. Z góry dziękuję.

I  przy  okazji  uaktualniania  to  bardzo  prosze  na  inny  serwer  np.  turbo...

Dodano po 1 minutach:

 I  przy  okazji  uaktualniania prosze  na  inny  serwer
Miłośnik stonek i siódemek :)

Offline danielek

  • Wiadomości: 271
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #267 dnia: 16 Grudnia 2006, 17:38:13 »
http://rapidshare.de/files/23975970/stradom_herby.rar.html
http://rapidshare.de/files/23976308/sklady2.inc.html

Prosze  na  inny  serwer już nie moge się doczekac.


Z góry dzięki.
Miłośnik stonek i siódemek :)

Offline ROBO89

  • Wiadomości: 93
    • Zobacz profil
    • Robert Kupis software
  • Otrzymane polubienia: 0
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #268 dnia: 16 Grudnia 2006, 19:38:04 »
Te linki nie działają... (działa tylko "This file has be deleted").
@ RK Generator wpisów taboru 1.alfa.4 - przeszedł dawno do historii.

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« Odpowiedź #269 dnia: 17 Grudnia 2006, 20:27:13 »
Cytat: "ROBO89"
Te linki nie działają... (działa tylko "This file has be deleted").

http://rapidshare.com/files/7898889/HS_BL_GN.rar.html