Autor Wątek:  trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania  (Przeczytany 105744 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #30 dnia: 23 Stycznia 2006, 19:53:19 »
Mhm, ja bym proponowal nie dawac na szlaku R mniejszych niz 400, a na tych szlakowa 50 km/h max ;-) Luki po R=700, 800 900 i wyzej przy takiej szlakowej. Przydalyby sie tez ograniczenia jakies czasowe itp ;]

Offline KURS90

  • Wiadomości: 172
    • Zobacz profil
    • http://www.linia.14.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #31 dnia: 25 Stycznia 2006, 00:30:39 »
Cytat: "kwasny1410"
Jeszcze jedno, dlaczego przy każdej stacji są wskaźniki We8a oraz We9a? Normalnie spotyka się je pomiędzy dłuższymi odcinkami, bo chodzi chyba o oddzielenie od siebie poszczególnych sici energetycznych. Jestem laikiem, ale tak słyszałem :)


Dletego też właśnie spotyka się je przed stacjami. Chodzi najczęściej o to, żeby łatwo można było odłączyć spod napięcia grupy torów na stacji, nie paraliżując ruchu na przyległych szlakach. Przykłady z moich stron: Łódź Kaliska - wyjazd w kierunku podg Retkinia, Lublinek w kierunku Pabianic (choć tam też jest zasilacz z pobliskiej podstacji i dlatego są umieszczone te wskaźniki). Co więcej: bardzo często też stosuje się izolatory sekcyjne, zaraz przy odgałęzieniu toru głównego dodatkowego, aby można było wyłączyć napięcie nad tym jednym torem, bez konieczności odłączania całej stacji

Offline Butchy_83

  • Wiadomości: 174
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #32 dnia: 25 Stycznia 2006, 13:13:54 »
Cytat: "KURS90"
Dletego też właśnie spotyka się je przed stacjami. Chodzi najczęściej o to, żeby łatwo można było odłączyć spod napięcia grupy torów na stacji, nie paraliżując ruchu na przyległych szlakach. Przykłady z moich stron: Łódź Kaliska - wyjazd w kierunku podg Retkinia, Lublinek w kierunku Pabianic (choć tam też jest zasilacz z pobliskiej podstacji i dlatego są umieszczone te wskaźniki). Co więcej: bardzo często też stosuje się izolatory sekcyjne, zaraz przy odgałęzieniu toru głównego dodatkowego, aby można było wyłączyć napięcie nad tym jednym torem, bez konieczności odłączania całej stacji

a ja mam pytanie (a'la laik;) ): jak powinien wygladac od strony prowadzenia loka przejazd na takim odcinku We8a-We9a ? Czy musimy zejsc nastawnikiem do 0 ? Czy nie mozemy na bocznikowaniu jechac?
'Ruszyła MaSzyna po szynach..'


Offline kwasny1410

  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #33 dnia: 25 Stycznia 2006, 14:21:49 »
Jazda bez poboru prądu ==> czyli nastawnik na zero. Jechałem kiedyś ze znajomym maszynistą kibelkiem i maszynista zrobił własnie taki manewr pod tymi wskaźnikami.

Pytałem o rozmieszczenie tych wskaźników bo jak jechałem w wyżej wymienionym maszynistą to na odcinku Iława-Olsztyn wskaźniki pojawiły się tylko raz, zaraz za Iławą, a jest to odcinek około stukilometrowy.
pytania są tendencyjne!

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #34 dnia: 25 Stycznia 2006, 14:36:09 »
Cytat: "kwasny1410"
(...) na odcinku Iława-Olsztyn wskaźniki pojawiły się tylko raz, zaraz za Iławą, a jest to odcinek około stukilometrowy.


69 km. dokładnie.

Offline kwasny1410

  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #35 dnia: 25 Stycznia 2006, 15:03:22 »
Więc 69km, ale to dużo więcej niż odcinki pomiędzy stacjami w omawianej trasie... Ale skoro tak ma być.... :)
pytania są tendencyjne!

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #36 dnia: 25 Stycznia 2006, 17:05:20 »
Mam problem z tą traską. Jadąc osobowym z EU07-493 na wyjeździe ze stacji Drawowo Główne pod moim pociągiem przestawiła się zwrotnica co oczywiście doprowadziło do wykolejenia.

screen jest tu: http://www.dolmio.cba.pl/eu07/screen1

Offline Mati_An

  • Wiadomości: 630
  • Trasopisarz i fotograf
    • Zobacz profil
    • Moje Fotki
  • Otrzymane polubienia: 1
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #37 dnia: 25 Stycznia 2006, 18:18:43 »
Zwrotnica się przestawiła pod pociągiem czy była już tak ustawiona? Jeżeli to drugie to już jest poprawione, dzięki. Poza tym to nie Reptowo, tu się zwrotnice same pod pociągiem nie przestawiają.
Bajka o czasie - trza się brać tylko za trasy... a może nie tylko?

Offline mookie

  • Wiadomości: 70
    • Zobacz profil
    • http://www.hampel-fanclub.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #38 dnia: 25 Stycznia 2006, 18:25:58 »
a jechałeś zgodnie z przepisami?:>
Pomogłem?
Obok przycisku "Cytuj" jest taki mały plusik.
Wciśnij go !

Offline Kipek von Chojna

  • Wiadomości: 139
  • Kiperancki Kipek
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #39 dnia: 25 Stycznia 2006, 18:46:44 »
Cytat: "Mati_An"
Zwrotnica się przestawiła pod pociągiem czy była już tak ustawiona? Jeżeli to drugie to już jest poprawione, dzięki. Poza tym to nie Reptowo, tu się zwrotnice same pod pociągiem nie przestawiają.


Mnie się zrobiło tak samo... :/
:)

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #40 dnia: 25 Stycznia 2006, 19:29:16 »
Możliwe że ta zwrotnica od początku była tak ustawiona, mogłem nie zauważyć. Dzięki za pomoc i sory za kłopot.

Offline Mati_An

  • Wiadomości: 630
  • Trasopisarz i fotograf
    • Zobacz profil
    • Moje Fotki
  • Otrzymane polubienia: 1
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #41 dnia: 25 Stycznia 2006, 19:44:00 »
Jak dobrze pójdzie to poprawiona trasa będzie dzisiaj. A jak nie to jutro.
Poza tym nie ma problemu, im więcej błędów zostanie znalezione tym mniej ich będzie potem.
Bajka o czasie - trza się brać tylko za trasy... a może nie tylko?

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #42 dnia: 25 Stycznia 2006, 19:54:52 »
Nastepnym razem trzeba spojrzeć do WOS-u i wtedy bedziesz wiedział ze w związku ze złym stanem rozjazdu jest tam ograniczenie do 40 ;-)

Skoro na trasie jest juz troche We, to moze by tak jeszcze jakies opuszczenie ? Moze przed jakims podjazdem zeby było trudniej i ciekawiej ? :>
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Janek232

  • Wiadomości: 33
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #43 dnia: 25 Stycznia 2006, 21:16:59 »
Cytat: "kwasny1410"
Jazda bez poboru prądu ==> czyli nastawnik na zero. .


No i teoretycznie powinno się wyłączyć ogrzewanie składu pociągu, jeżeli takowe jest załączone:)

Offline kwasny1410

  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #44 dnia: 26 Stycznia 2006, 16:55:31 »
Cytat: "Janek232"
Cytat: "kwasny1410"
Jazda bez poboru prądu ==> czyli nastawnik na zero. .


No i teoretycznie powinno się wyłączyć ogrzewanie składu pociągu, jeżeli takowe jest załączone:)


mój kurs kibelkiem odbył się w lato. :)
A co z innymi układami, np. oświetlenie wewnątrz, czy sprężarka? Wiem, że nikt tego nie wyłącza (sprężarki nawet nie można wyłączć w momencie kiedy pracuje). Ale jak to wpływa na sieć energetyczną?
pytania są tendencyjne!

Offline piotpal

  • Wiadomości: 104
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #45 dnia: 26 Stycznia 2006, 19:29:19 »
Jedna z lepszych tras Maszyny. Piszę tak, ponieważ nie zauważyłem najbardziej rażących błędów, np. złe wskazania semaforów. Oby tak dalej! Jeżeli chcesz w dalszym ciągu rozbudowywać scenerię to proponuję stworzyć jakiś "realistyczny" rozkład jazdy i spróbować zrobić coś z czasem podobnego jak to zrobił Hunter w Linii 546 (ciemność, mgła itd.). Poszczególne misje zrobiłbym jako zamknięte obiegi, tj. wystawianie składu, przejazd do, przejazd z powrotem i kolejne manewry. Jeżeli potrzebujesz pomocy (np. zrobienie jakiejś dokumentacji czy coś podobnego) to daj mi znać na PM. Pozdrawiam Autora i dzięki za trasę.
Piotpal

Offline Radkos07

  • Wiadomości: 297
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #46 dnia: 26 Stycznia 2006, 20:32:02 »
Cytat: "kwasny1410"
(sprężarki nawet nie można wyłączć w momencie kiedy pracuje)


A to dlaczego nie wolno wyłączać? Rozwiń to swoje przemyślenie.
Ciężka praca i brak rozrywek sprawią,
ze bedziesz cholernym nudziarzem,
a twoja żona bogatą wdową

Offline Mati_An

  • Wiadomości: 630
  • Trasopisarz i fotograf
    • Zobacz profil
    • Moje Fotki
  • Otrzymane polubienia: 1
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #47 dnia: 26 Stycznia 2006, 23:56:17 »
W pierwszym poście jest już zaktualizowany link do poprawionej wersji trasy. Widoczne zmiany: dużo niższe prędkości szlakowe, dodane przystanki, więcej ograniczeń prędkości, składy towarowe do prowadzenia bez kombinowania z plikami scn, krótsze perony na stacjach. Info bez zmian w pliku krzyzowa_readme.html. Tradycyjnie, w razie dostrzeżenia rażących błędów proszę pisać.

Pozdrowienia Mateusz
Bajka o czasie - trza się brać tylko za trasy... a może nie tylko?

Offline Butchy_83

  • Wiadomości: 174
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #48 dnia: 27 Stycznia 2006, 00:24:28 »
Cytat: "Mati_An"
W pierwszym poście jest już zaktualizowany link do poprawionej wersji trasy.


Cannot load dynamic object eu07-485 from
pkp\eu07\303e-m Error=-8@0

hmm czegos mi brakuje??
'Ruszyła MaSzyna po szynach..'


Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #49 dnia: 27 Stycznia 2006, 08:49:53 »
Cytat: "Butchy_83"
pkp\eu07\303e-m Error=-8@0

hmm czegos mi brakuje??


Plików 303e-m ?

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #50 dnia: 27 Stycznia 2006, 09:51:36 »
... czyli paczki z EU07-307.
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

Offline Mati_An

  • Wiadomości: 630
  • Trasopisarz i fotograf
    • Zobacz profil
    • Moje Fotki
  • Otrzymane polubienia: 1
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #51 dnia: 27 Stycznia 2006, 10:46:10 »
Jak się człowiek spieszy to... Wszystkie osoby, które pobrały plik pomiędzy wczoraj 23:51 a dzisiaj 11:26 proszę o ponowne pobranie paczki. Bez tego pociąg towarowy (ten z ET22-686) będzie wjeżdżał w Klonowie na zły tor, a pociągi pospieszny z EU07-373 i osobowy EN71 nie wyjadą z Krzyżowej. Przepraszam, ale nie lubię nie dotrzymywać słowa (poprawka była obiecana na wczoraj, a z tyloma składami bym się nie wyrobił). Jak sprawdzę przebieg każdego pociągu to wypuszczę paczkę finalną (dorobię jeszcze kilka eventów).
Bajka o czasie - trza się brać tylko za trasy... a może nie tylko?

Offline kwasny1410

  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #52 dnia: 27 Stycznia 2006, 15:42:34 »
Cytat: "Radkos07"
Cytat: "kwasny1410"
(sprężarki nawet nie można wyłączć w momencie kiedy pracuje)


A to dlaczego nie wolno wyłączać? Rozwiń to swoje przemyślenie.

Bo jeśli bedzie za mało sprężonego powietrza to nie można np. podnieść pantorafów.... (mówiąc "pracująca sprężarka" miałem na myśli oczywiście sprężarkę "na obrotach" bo jak wiadomo sprężarka włącza się tylko na jakiś czas i pracuje do momentu kiedy spręży pożądaną ilość powietrza i sama się automatycznie wyłącza)
pytania są tendencyjne!

Offline OczeQ

  • Wiadomości: 172
  • Wariat Torowy
    • Zobacz profil
    • http://www.sgkw.eu
  • Otrzymane polubienia: 0
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #53 dnia: 29 Stycznia 2006, 12:23:56 »
bry,
Ja się doczepię tylko do jednej rzeczy:
Gdzieś Ty widział taki wynalazek, jak pięciosekcyjna bipa?? :)
i drugiej:
wpis do Uahs powinien wyglądac chyba tak:
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs 406Ra 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
a nie tak (w tym przypadku cysterny mam białe :| ):
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic


Offline Mati_An

  • Wiadomości: 630
  • Trasopisarz i fotograf
    • Zobacz profil
    • Moje Fotki
  • Otrzymane polubienia: 1
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #54 dnia: 29 Stycznia 2006, 13:46:46 »
Cytat: "OczeQ"
Gdzieś Ty widział taki wynalazek, jak pięciosekcyjna bipa?? :)

Cholera wiedziałem, że o czymś zapomniałem, miałem skrócić ten skład (starość nie radość). Tak sobie tylko dla siebie zrobiłem, dla mnie im dłuższy pociąg tym lepiej.

Cytat: "OczeQ"
wpis do Uahs powinien wyglądac chyba tak:
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs 406Ra 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
a nie tak (w tym przypadku cysterny mam białe :| ):
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic

U mnie jest odwrotnie, opierałem się na wagonach z paczki 160704-unoff
Bajka o czasie - trza się brać tylko za trasy... a może nie tylko?

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #55 dnia: 31 Stycznia 2006, 17:57:04 »
trasa jest powalająca :) jedzie siębajera tylko jak dla mnie troche za wolno :) jak na taka ilość składów mam super fps najmniej 7 :)
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline apro76

  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #56 dnia: 31 Stycznia 2006, 22:04:27 »
Witam Kolegów Miłośników Kolei,

Po dojechaniu bruttem nr TME1587 (ET41-129) do semafora wjazdowego na stacji Krzyżowa, nie otrzymuję sygnału zezwalającego na kontynuowanie jazdy. Stałem chyba 10min. "na czerwonym" aż w końcu zrezygnowałem. Zaznaczam że mam zainstalowanego nowego patcha.

Pozdrowienia, apro76
apro76

Offline Bujo

  • Wiadomości: 17
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #57 dnia: 31 Stycznia 2006, 22:31:49 »
Cytuj
Po dojechaniu bruttem nr TME1587 (ET41-129) do semafora wjazdowego na stacji Krzyżowa, nie otrzymuję sygnału zezwalającego na kontynuowanie jazdy. Stałem chyba 10min. "na czerwonym" aż w końcu zrezygnowałem. Zaznaczam że mam zainstalowanego nowego patcha.

To napewno było w Krzyżowej? Jedyny postój jaki miałem na tej trasie to jest w Markowie Górnym tak jak pisze w opisie i tam sie dosc długo czeka zeby towarowy jadący z Krzyzowej zwolnił tor. W Krzyzowej o ile dobrze pamiętam nawet sie nie zatrzymywałem(ale moge sie mylic).

Edit
Przed chwilą sprawdziłem i po kolei idąc w Krzyżowej mam na wjazdowym S10 pózniej na wyjazdowym(przy koncu peronu w kierunku w którym jedziemy) jest S2 a pozniej to juz zielone na odstępowym.

Offline apro76

  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #58 dnia: 31 Stycznia 2006, 23:00:02 »
To napewno było w Krzyżowej? Jedyny postój jaki miałem na tej trasie to jest w Markowie Górnym tak jak pisze w opisie i tam sie dosc długo czeka zeby towarowy jadący z Krzyzowej zwolnił tor. W Krzyzowej o ile dobrze pamiętam nawet sie nie zatrzymywałem(ale moge sie mylic).[/quote]

a na wjazdowym do krzyżowej miałeś od razu S2 ?
apro76

Offline Mati_An

  • Wiadomości: 630
  • Trasopisarz i fotograf
    • Zobacz profil
    • Moje Fotki
  • Otrzymane polubienia: 1
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #59 dnia: 01 Lutego 2006, 00:18:36 »
Właśnie przetestowałem trasę i mam takie uwagi:
1. Na wjazdowym do Krzyzowej (Q1/2) przy przejeździe TME1587 powinien się wyświetlić sygnał S10 i tak się dzieje w moim przypadku.
2. Nie otrzymanie tego sygnału oznacza, że pociąg towarowy prowadzony ET22-686 wyjechał z Klonowa i wlecze się po szlaku Klonowo - Krzyzowa. Jedyny sposób żeby to sprawdzić to dać F4 i zobaczyć gdzie jest ten pociąg.
3. Wszystkie składy w moim przypadku dojeżdżaję do celu (chodzi o scenerię krzyzowa_full.scn).
4. W Markowie Górnym trochę za długo czeka się na mijankę (12 minut). Postaram się to skrócić.

Poza tym jest błędem uzależnianie przebiegu od pociągu z ET22 (to też trzeba poprawić). Wiadomo, że nie działają dobrze i wysiadają na szlaku.
Bajka o czasie - trza się brać tylko za trasy... a może nie tylko?