Autor Wątek:  trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania  (Przeczytany 97452 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #60 dnia: 01 Lutego 2006, 11:28:49 »
mi tam dobrze dziala :)
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 936
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 349
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #61 dnia: 01 Lutego 2006, 11:36:31 »
Hmmm, próbuję na razie odpalić trasę "krzyzowa_posp+osob.SCN", ale wywala mi w Log'u:
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-new.tex
Failed

Loading - texture: textures\zwrot34r300pods.tex
Failed

Loading - texture: textures\rozkrz34r150-tpd1.tex
Failed

Symulator pracuje na wersji "eu07-160704-unoff" i na nowym exe.
Czyżby brakowało mi w/w plików tex?
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline Mati_An

  • Wiadomości: 630
  • Trasopisarz i fotograf
    • Zobacz profil
    • Moje Fotki
  • Otrzymane polubienia: 1
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #62 dnia: 01 Lutego 2006, 12:05:16 »
Cytat: "Jaco"
Hmmm, próbuję na razie odpalić trasę "krzyzowa_posp+osob.SCN", ale wywala mi w Log'u:
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-new.tex
Failed

Loading - texture: textures\zwrot34r300pods.tex
Failed

Loading - texture: textures\rozkrz34r150-tpd1.tex
Failed

Wygląda na to że masz nie do końca ściągnięte archiwa z symkiem i z trasą. Trzecia tekstura jest w paczce z trasą, a dwie pierwsze w paczce z symkiem.
Bajka o czasie - trza się brać tylko za trasy... a może nie tylko?

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 936
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 349
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #63 dnia: 02 Lutego 2006, 17:33:45 »
Cytat: "Mati_An"
Wygląda na to że masz nie do końca ściągnięte archiwa z symkiem i z trasą. Trzecia tekstura jest w paczce z trasą, a dwie pierwsze w paczce z symkiem.

Sprawdzałem je w tych lokalizacjach i rzeczywiście wyglądają jakby nie do końca ściągnięte, co zdarzyło mi się po raz pierwszy. Czy mogę prosić o podesłanie tych 3 plików na maila, bo jakoś nie widzę sensu ciągnąć łącznie 50 MB plików rar z netu...
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline Mati_An

  • Wiadomości: 630
  • Trasopisarz i fotograf
    • Zobacz profil
    • Moje Fotki
  • Otrzymane polubienia: 1
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #64 dnia: 02 Lutego 2006, 19:29:27 »
Cytat: "Jaco"
Cytat: "Mati_An"
Wygląda na to że masz nie do końca ściągnięte archiwa z symkiem i z trasą. Trzecia tekstura jest w paczce z trasą, a dwie pierwsze w paczce z symkiem.

Sprawdzałem je w tych lokalizacjach i rzeczywiście wyglądają jakby nie do końca ściągnięte, co zdarzyło mi się po raz pierwszy. Czy mogę prosić o podesłanie tych 3 plików na maila, bo jakoś nie widzę sensu ciągnąć łącznie 50 MB plików rar z netu...

Już wysłałem, niech nikt już więcej nie wysyła.
Bajka o czasie - trza się brać tylko za trasy... a może nie tylko?

Offline piotpal

  • Wiadomości: 104
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #65 dnia: 02 Lutego 2006, 23:06:32 »
Przejechałem właśnie kilkoma pociągami wersję 1.1 i oto moje uwagi:
* brak kilometraża
* blokada tak jak na wielu sceneriach na przeciwnym torze jest włączona w tą samą stronę, da się to w ogóle zmienić?
* brak manewrów przed jak i po jeździe pociągowej, mimo, że istnieją wprost do tego usytuowane tory
* na jednej linii, tam bodajże gdzie w wersji 1.0 była SBL nie ma wskaźników przed tarczą ostrzegawczą
* w scenerii osob+brutto proponuję zamienić pociąg towarowy na pospieszny, mógłby on wlec się przed osobowym aż do stacji Klonowo, po czym wyprzedziłby osobowego na tej właśnie stacji (osobowy musiałby mieć kilkuminutowy postój w Klonowie, bo do Krzyżowej nie ma blokady).
Mam jeszcze kilka pomysłów, ale nie wiem jak do tej trasy jest ustosunkowany jest twórca. Poza tym nie chciałbym ujść za marudzącego, bo mimo uwag które wyżej napisałem, uważam że trasa jest naprawdę dobra, dlatego warto ją dopieścić.
Aha, jeszcze jedno pytanko: dlaczego wersja full tak słabo chodzi, co ma na to wpływ? Ilość użytych składów, czy może eventy?
Piotpal

Offline Mati_An

  • Wiadomości: 630
  • Trasopisarz i fotograf
    • Zobacz profil
    • Moje Fotki
  • Otrzymane polubienia: 1
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #66 dnia: 03 Lutego 2006, 00:58:47 »
Cytat: "pitopal"
Przejechałem właśnie kilkoma pociągami wersję 1.1 i oto moje uwagi:
* brak kilometraża
* blokada tak jak na wielu sceneriach na przeciwnym torze jest włączona w tą samą stronę, da się to w ogóle zmienić?

Kilometraża niestety nie będzie, z SBL tak zrobię.
Cytat: "pitopal"
* brak manewrów przed jak i po jeździe pociągowej, mimo, że istnieją wprost do tego usytuowane tory

Ale wtedy musiałbym się pozbyć AI, bo nie wiem czy potrafi wykonywać manewry.
Cytat: "pitopal"
* na jednej linii, tam bodajże gdzie w wersji 1.0 była SBL nie ma wskaźników przed tarczą ostrzegawczą
* w scenerii osob+brutto proponuję zamienić pociąg towarowy na pospieszny, mógłby on wlec się przed osobowym aż do stacji Klonowo, po czym wyprzedziłby osobowego na tej właśnie stacji (osobowy musiałby mieć kilkuminutowy postój w Klonowie, bo do Krzyżowej nie ma blokady).

Wskaźniki W11 wstawię. Z tym składem pospiesznym dobry pomysł, ale... mam już przygotowane manewry w Krzyżowej dla towarowego (wypychanie składu na tor postojowy, podczepianie innego składu, oblot i powrót do Drawowa).
Cytat: "pitopal"
dlaczego wersja full tak słabo chodzi, co ma na to wpływ? Ilość użytych składów, czy może eventy?

I jedno i drugie.
Bajka o czasie - trza się brać tylko za trasy... a może nie tylko?

Offline piotpal

  • Wiadomości: 104
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #67 dnia: 03 Lutego 2006, 10:42:45 »
Cytuj
Kilometraża niestety nie będzie, z SBL tak zrobię.

Może lepiej wstawić samoczynną blokadę jednokierunkową? Jakby nie patrzeć na sieci PKP jest bardzo mało linii z blokadą dwukierunkową (chociaż ogólnie SBL to w Polsce ewenement ;) ).
Cytuj
Ale wtedy musiałbym się pozbyć AI, bo nie wiem czy potrafi wykonywać manewry.

A gdyby tak zrobić scenerie gdzie byłby tylko jeden skład do prowadzenia przez człowieka (z manewrami), a resztą dowodziłby AI (bez manewrów)?
Cytuj
Z tym składem pospiesznym dobry pomysł, ale... mam już przygotowane manewry w Krzyżowej dla towarowego (wypychanie składu na tor postojowy, podczepianie innego składu, oblot i powrót do Drawowa).

Brzmi bardzo ciekawie...
Gdybyś potrzebował pomocy co do poprawek w scenerii to mogę pomóc.
Piotpal

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #68 dnia: 03 Lutego 2006, 13:08:28 »
Prosze o pomoc z tym błędem co mi wyskakuje :/ tylko jest to w wersji full,pośpiech osob i osobowy + brutto :/ gdy skończy się log to zawsze wyskakuje błąd i pokazuje Nie wysyłaj albo zgłoś raport o błędach.

Mam wszystko potrzebne do trasy ściągnięte.

Prosze pisać tu albo na PW.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3899
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 231
Nowa paczka trasy i nie mogę wyjechać z Krzyżowej pośpiechem
« Odpowiedź #69 dnia: 04 Lutego 2006, 17:16:34 »
Witam!!
Wielki ukłon w stronę autora trasy!
Mam problem z jazdą składem "Pociąg pospieszny z Drawowa Głównego do Markowa Dolnego przez Chełminów i Krzyżową. Zatrzymuje się tylko w Krzyżowe". Po dojechamiu do Krzyżowej nie mogę opuścić stacji (światło czerwone).
Sceneria Krzyżowa_full.
Pobrałem paczkę jeszcze raz wczoraj i nadal to samo (paczkę pobralem z linku podanego w pierwszym poście).
Proszę o pomoc.
Dzięki

Offline Mati_An

  • Wiadomości: 630
  • Trasopisarz i fotograf
    • Zobacz profil
    • Moje Fotki
  • Otrzymane polubienia: 1
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #70 dnia: 04 Lutego 2006, 19:51:22 »
Cytat: "Mariusz1970"
Witam!!
Mam problem z jazdą składem "Pociąg pospieszny z Drawowa Głównego do Markowa Dolnego przez Chełminów i Krzyżową. Zatrzymuje się tylko w Krzyżowe". Po dojechamiu do Krzyżowej nie mogę opuścić stacji (światło czerwone).
Sceneria Krzyżowa_full.


Bo ten pospieszny ma mijankę z osobowym (EN71) i mam pytanie czy ten osobowy dojeżdża do Krzyżowej? Poza tym aby uruchomić event umożliwiający wyjazd z Krzyżowej trzeba dojechać do samego wskaźnika W4 (i tak trzeba bo skład jest długi i nie mieści się w peronie jak się nie dojedzie do końca).

Pozdrawiam
Bajka o czasie - trza się brać tylko za trasy... a może nie tylko?

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3899
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 231
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #71 dnia: 04 Lutego 2006, 20:05:50 »
Dzięki za odzew!
Skład EN57 dojeżdza do Krzyżowej i podjechałem pod wskaźnik W4 i troche czaekałem, ale nie zmienił się.
Pozdrawiam

Dodano po 7 minutach:

 Oczywiście chodziło mi o EN71 (dojeżdża).

Offline Mati_An

  • Wiadomości: 630
  • Trasopisarz i fotograf
    • Zobacz profil
    • Moje Fotki
  • Otrzymane polubienia: 1
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #72 dnia: 04 Lutego 2006, 20:51:14 »
Właśnie przejechałem się tym pociągiem i muszę powiedzieć, że wszystko działa (dojechałem do końca peronu, poczekałem ok. minutę i dostałem Sp4 na powtarzaczu i S10 na semaforze). Swoją drogą dziwi mnie trochę, że niektórym działa wszystko a niektórym nie.
Bajka o czasie - trza się brać tylko za trasy... a może nie tylko?

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3899
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 231
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #73 dnia: 04 Lutego 2006, 21:49:33 »
Przejechałem się ponownie i dodałem prędkość szlakową o 10 km/h, bo wydawaje mi się, że jak poprzenio jechałem, to EN71 był już w Krzyżowej
(ale może nieprawidłowo zapamiętałem). Teraz czekałem ok. 1,5 min. na EN71 i podjechałem na koniec peronu i teraz było ok.
Także nie wiem co było poprzednio przyczyną, ale na pewno będę jeździł
i zobaczę czy to się powtórzy, a jeśli tak to w jakiej sytuacji.
Dzięki jeszcze raz.
Pozdrawiam

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #74 dnia: 05 Lutego 2006, 16:21:36 »
Problem się rozwiązał wszystko chodzi ładnie gratulujetrasy :) tylko co robi sięz ET22-686 ? jak dojeżdżam do Krzyżowej ET41-129 to normalnie wjeżdżan ba stacje a ET22 ani widu ani słychu...z ciekawosci wziąłem kamere zewnetrzną i przejrzałem ten cały szlak co jedzie ET22  ico się okazuje ? nawet na szlaku nie ma ET22 !! czyżby pijany mechanik ET22 wykoleił się gdzieś ? stałem sobie w Krzyżowej 20 minut bo jamnika przygotowywałem do wzniesienia za Krzyżową a tu nie ma nigddzie tego bykola :D
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline tokarekdawid

  • Wiadomości: 102
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #75 dnia: 06 Lutego 2006, 17:13:48 »
A ja mam inny problem. Nie mam składów towarowych. U mojego kuzyna są, a ja nie mam.
WWW.DREZYNY.KOLEJ.ONE.PL / WWW.SMKS2.HISTO.PL

Offline Mati_An

  • Wiadomości: 630
  • Trasopisarz i fotograf
    • Zobacz profil
    • Moje Fotki
  • Otrzymane polubienia: 1
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #76 dnia: 06 Lutego 2006, 17:41:23 »
Cytat: "tokarekdawid"
A ja mam inny problem. Nie mam składów towarowych.

Bo masz wersję 1.0. Tam towarowe były ciągnięte przez ET22, które były wstawione do trasy jako dumby bo inaczej AI by sobie z nimi nie poradził. A twój kuzyn ma pewnie wersję 1.1 w której są już ET41.
Bajka o czasie - trza się brać tylko za trasy... a może nie tylko?

Offline tokarekdawid

  • Wiadomości: 102
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #77 dnia: 06 Lutego 2006, 17:43:44 »
A skąd mam wziąć wersję 1.1?
WWW.DREZYNY.KOLEJ.ONE.PL / WWW.SMKS2.HISTO.PL

Offline Mati_An

  • Wiadomości: 630
  • Trasopisarz i fotograf
    • Zobacz profil
    • Moje Fotki
  • Otrzymane polubienia: 1
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #78 dnia: 06 Lutego 2006, 17:47:18 »
W pierwszym poście tego tematu. Chociaż ja bym się wstrzymał, bo będzie jeszcze jedna wersja trasy (jak ją przetestuję).
Bajka o czasie - trza się brać tylko za trasy... a może nie tylko?

Offline tokarekdawid

  • Wiadomości: 102
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #79 dnia: 06 Lutego 2006, 17:55:41 »
Ehh, małe przeoczenie:) Ale spoko, jak bedzie nowa wersja, to wymienię. Powodzenia w testach.
WWW.DREZYNY.KOLEJ.ONE.PL / WWW.SMKS2.HISTO.PL

Offline Mati_An

  • Wiadomości: 630
  • Trasopisarz i fotograf
    • Zobacz profil
    • Moje Fotki
  • Otrzymane polubienia: 1
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #80 dnia: 07 Lutego 2006, 11:32:57 »
W pierwszym poście jest już finalna wersja trasy, ale dla wygody wkleję ją też tu:
http://hyperupload.com/download/014f5a8465/krzyzowa_v1[1].2_final.rar.html
Została przetestowana na każdym składzie, więc nie powinno być problemów. Jest to wersja finalna i nie będzie już nic więcej robione (nie mogę już na nią patrzeć, chciałbym zabrać się za coś szybkiego tzn. pod EP09).
Bajka o czasie - trza się brać tylko za trasy... a może nie tylko?

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2301
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 157
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #81 dnia: 07 Lutego 2006, 15:28:39 »
Usuń tego loga i ściągnij paczke EU07 z garnkami (jest na www.eu07.pl w download)

EDIT:
Mam dziś dobry humor :) Oto link: http://www.eu07.pl/modules/mydownloads/visit.php?lid=83
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline OczeQ

  • Wiadomości: 172
  • Wariat Torowy
    • Zobacz profil
    • http://www.sgkw.eu
  • Otrzymane polubienia: 0
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #82 dnia: 07 Lutego 2006, 17:57:12 »
po przyprowadzeniu towara z 22 do krzyżowej staję pod S1 na wjazdowym i czekam. Pytanie : ile?? bo po 5 minutach wcisnąłem f10 :/


Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2301
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 157
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #83 dnia: 07 Lutego 2006, 18:17:31 »
Z tego co zauważyłem tak sie dzieje gdy jedziesz za blisko osobówki która smiga przed toba - trzymaj sie szlakowej i przestrzegaj ograniczen a bedzie OK
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Mati_An

  • Wiadomości: 630
  • Trasopisarz i fotograf
    • Zobacz profil
    • Moje Fotki
  • Otrzymane polubienia: 1
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #84 dnia: 07 Lutego 2006, 18:17:50 »
Na scenerii "full" czeka się na towarowy z Markowa Grn., ale nie więcej niż 2 minuty, a w scenerii "osob+brutto" nie czeka się wcale. Nie mam już głowy do tego, czy to możliwe żeby u mnie wszystko chodziło jak "tralala" a u innych nie?
Bajka o czasie - trza się brać tylko za trasy... a może nie tylko?

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3899
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 231
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #85 dnia: 07 Lutego 2006, 20:24:10 »
Ja jechałem składem "Pociąg towarowy z Drawowa Głównego do Chełminowa przez Markowo Górne i Krzyżową. Zatrzymuje się w Markowie Górnym w oczekiwaniu na przejazd pociągu towarowego z Krzyżowej do Drawowa Głównego." założyłem sobie, że nie będę przekraczał 70 km/h i po dojechaniu do Krzyżowej rzeczywiście długo czekałem, aż się pojawi towarowy z Krzyżowej. Czekałem ok. 15 min., ale się doczekałem. Można nacisnąć F4 i zobaczyć, gdzie jest ten towarowy, a on sobie jedzie i jedzie, aż do Krzyżowej.
Mnie się ten efekt nie zamierzony akurat podoba i według mnie jest bardziej realne.
Ja w opisie misji dopisałem sobie, gdzie i jak długo trzeba czekać.

Pozdrawiam
Mariusz

Offline tokarekdawid

  • Wiadomości: 102
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #86 dnia: 07 Lutego 2006, 20:37:32 »
Nie no ja sił już nie mam :) Oto log:
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t and others
Renderer:
RADEON X600 PRO x86/MMX/3DNow!/SSE2
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGl Version::
1.5.4454 WinXP Release
Supported Extensions:
GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_multisample GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_element_array GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_map_object_buffer GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_ATI_vertex_array_object GL_ATI_vertex_attrib_array_object GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test GL_NV_texgen_reflection GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query GL_ARB_point_sprite GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_extensions_string WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);   
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki1.bmp
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Loading - texture: textures\pkp/#wskazniki3a.tga
OK
Loading - texture: textures\t12.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head5_gyryw.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_board.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_manpost.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_lenses.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/post-y-h5.t3d
Loading - text model: models\pkp/w19.t3d
Loading - texture: textures\pkp/w19.bmp
OK
Loading - texture: textures\s12.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-straight.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h56.t3d
Loading - texture: textures\r12.bmp
OK
Loading - texture: textures\q12.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-yn-h5.t3d
Loading - texture: textures\podklad1.bmp
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_unused1.bmp
OK
Loading - texture: textures\brick-gray.tga
OK
Loading - texture: textures\wzw.bmp
OK
Loading - texture: textures\grassdarkgreen2.tga
OK
Loading - texture: textures\wzp.bmp
OK
Loading - text model: models\wza.t3d
Loading - texture: textures\metal/metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-new.tex
OK
Loading - texture: textures\wzl.bmp
OK
Loading - texture: textures\i2.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head4-gryw.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-y-h4.t3d
Loading - text model: models\pkp/w24.t3d
Loading - texture: textures\pkp/w24.bmp
OK
Loading - texture: textures\j2.bmp
OK
Loading - texture: textures\o2.bmp
OK
Loading - texture: textures\p2.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/w15l.t3d
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki3.bmp
OK
Loading - texture: textures\l12.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h34.t3d
Loading - texture: textures\n12.bmp
OK
Loading - texture: textures\h2.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head5-gyryw.t3d
Loading - texture: textures\g2.bmp
OK
Loading - texture: textures\e12.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/w20.t3d
Loading - texture: textures\pkp/w20.bmp
OK
Loading - texture: textures\c2.bmp
OK
Loading - texture: textures\tot.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head2-gy.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_warnpost.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/post-y-h2.t3d
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki2.bmp
OK
Loading - texture: textures\tos.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h12.t3d
Loading - texture: textures\tor.bmp
OK
Loading - texture: textures\toq.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-yn-h2.t3d
Loading - texture: textures\toa.bmp
OK
Loading - texture: textures\tob.bmp
OK
Loading - texture: textures\a12.bmp
OK
Loading - texture: textures\b12.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w8_4.bmp
OK
Loading - texture: textures\eng/most1-jezdniablach.tga
OK
Loading - text model: models\eng/filar-most1-2.t3d
Loading - texture: textures\/wiadukt-beton1-filarprzod.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/most1-bok.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/wiadukt3-spod.bmp
OK
Loading - texture: textures\eng/#barierka2.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/w27_7.bmp
OK
Loading - text model: models\w27.t3d
Loading - texture: textures\concrete1.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/transparent.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w27_8.bmp
OK
Loading - texture: textures\g12.bmp
OK
Loading - texture: textures\f12.bmp
OK
Loading - texture: textures\e2.bmp
OK
Loading - texture: textures\d2.bmp
OK
Loading - texture: textures\k2.bmp
OK
Loading - texture: textures\m2.bmp
OK
Loading - texture: textures\n2.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/201.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head3-gry.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_sblpost.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/201n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/211.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-y-h3.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sbl/221.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/231.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/241.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/251.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/261.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/271.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/281.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/291.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/301.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/311.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/321.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/331.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/211n.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-yn-h3.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sbl/221n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/231n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/241n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/251n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/261n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/271n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/281n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/291n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/301n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/311n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/321n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/331n.bmp
OK
Loading - texture: textures\toc.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head1-y.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sbl/342.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/342n.bmp
OK
Loading - texture: textures\m12.bmp
OK
Loading - texture: textures\tod.bmp
OK
Loading - texture: textures\d12.bmp
OK
Loading - texture: textures\c12.bmp
OK
Loading - texture: textures\h12.bmp
OK
Loading - texture: textures\f2.bmp
OK
Loading - texture: textures\p12.bmp
OK
Loading - texture: textures\top.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/332.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/322.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/312.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/302.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/292.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/282.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/272.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/262.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/252.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/242.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/232.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/222.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/212.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/332n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/322n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/312n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/302n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/292n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/282n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/272n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/262n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/252n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/242n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/232n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/222n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/212n.bmp
OK
Loading - texture: textures\o12.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w8_7.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w8_5.bmp
OK
Loading - texture: textures\i12.bmp
OK
Loading - texture: textures\j12.bmp
OK
Loading - texture: textures\l2.bmp
OK
Loading - texture: textures\ton.bmp
OK
Loading - texture: textures\d.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head3-grw.t3d
Loading - texture: textures\tom.bmp
OK
Loading - texture: textures\k.bmp
OK
Loading - text model: models\eng/filar-most2-2.t3d
Loading - texture: textures\eng/most1-jezdniabet.tga
OK
Loading - text model: models\wzk.t3d
Loading - texture: textures\wzk.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/441.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/441n.bmp
OK
Loading - texture: textures\q2.bmp
OK
Loading - texture: textures\tz2.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head1-r.t3d
Loading - texture: textures\tz1.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w27_12.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w27_9.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/ms2nbk.t3d
Loading - texture: textures\tm2.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpd-old1.tex
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/451.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/451n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/461.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/461n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/471.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/471n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/481.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/481n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/491.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/491n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/501.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/501n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/511.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/511n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/522.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/522n.bmp
OK
Loading - texture: textures\k12.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/531.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/531n.bmp
OK
Loading - texture: textures\tz3.bmp
OK
Loading - texture: textures\tz4.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/541.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/541n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/551.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/551n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/561.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/561n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/571.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/571n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/582n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/582.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/452n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/452.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/462n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/462.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/472n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/472.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/482n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/482.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/492n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/492.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/502n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/502.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/512.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/542n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/542.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/552n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/552.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/562n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/562.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/572n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/572.bmp
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_rused1.bmp
OK
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods.tex
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_unused2.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpd-oil2.tex
OK
Loading - texture: textures\tm7.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm8.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm9.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm10.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm11.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm12.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm13.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm14.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm3.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/ms2nbi.t3d
Loading - texture: textures\tm4.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm5.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm6.bmp
OK
Loading - texture: textures\fence-concrete1.tga
OK
Loading - text model: models\ogrodzenie_1slupek_10szt.t3d
Loading - texture: textures\ogrodzenie_2.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roofmetalplate1.tga
OK
Loading - text model: models\mc/krakowglowny.t3d
Loading - texture: textures\mc/kg1.tex
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-dachwiaty.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-wiata1.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-wiata2.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/#kg-slupek1.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-pictrev.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-pict1.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-detal1.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-zegar2.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-lampa1w.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-lampa1.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-bok3.tex
OK
Loading - texture: textures\mc/kg3rev.tex
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-bok1.tex
OK
Loading - texture: textures\mc/kgrev.tex
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-bok2.tex
OK
Loading - texture: textures\mc/kg2.tex
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-oknadrzwi1c.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-okno1a.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-okno2a.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-drzwi2a.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-okno2b.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg22.tex
OK
Loading - texture: textures\mc/kg3.tex
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-zegar-a.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphalt1_dashedwhite.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphaltdark1_side1.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/sp2ccxx.t3d
Loading - texture: textures\pkp/s_przejazd-ksa2-sd-ss2.tex
OK
Loading - text model: models\pkp/szlab_d_60.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#szlab_tex.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/sp2cc.t3d
Loading - text model: models\pkp/szlab_d_45.t3d
Loading - texture: textures\pkp/szlab_tex.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/szlab_tex.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphaltdark1_dashedwhite.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head3-ygwi.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sp1a.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sp1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/sp-tabliczka.t3d
Loading - texture: textures\m.bmp
OK
Loading - texture: textures\l.bmp
OK
Loading - texture: textures\n.bmp
OK
Loading - texture: textures\chodnik1.bmp
OK
Loading - texture: textures\c.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/krzyz-us.t3d
Loading - text model: models\bud/nastawniaje.t3d
Loading - texture: textures\bud/nastawnia-je.tga
OK
Loading - texture: textures\wood/woodgraybrown1_planks.bmp
OK
Loading - texture: textures\wall/wallbricksbrown_a.tga
OK
Loading - texture: textures\a.bmp
OK
Loading - texture: textures\b.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w8_8.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/d6_4.bmp
OK
Loading - text model: models\tr/est-polbramka-2t-770.t3d
Loading - texture: textures\tr/est-polbramkaszara-s770.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/est-polbramkaszara-p.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/#est-polbramkaszara-psegm.tga
OK
Loading - text model: models\tr/est-s770.t3d
Loading - texture: textures\tr/est-bramkaszara-s770.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/#est-bramkaszara-s770.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/est-bramkaszara-pg1m.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/betonrelief1.bmp
OK
Loading - text model: models\tr/stb1-kotwa-napr14.t3d
Loading - texture: textures\tr/#naprezacz-sk14.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/ciezarbet.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/odciag1.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-k.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-3k.t3d
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-d.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-3d.t3d
Loading - text model: models\tr/stb1.t3d
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-kotwd.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-kotw3d.t3d
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-kotwk.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-kotw3k.t3d
Loading - texture: textures\tr/#zwis1.tga
OK
Loading - text model: models\tr/+zwis1d.t3d
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-d-p.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-3pd.t3d
Loading - text model: models\tr/izosekc17.t3d
Loading - texture: textures\tr/#izol-sekcja.tga
OK
Loading - text model: models\tr/we8.t3d
Loading - texture: textures\tr/we4_8_9.tga
OK
Loading - text model: models\tr/we9.t3d
Loading - text model: models\tr/+zwis1k.t3d
Loading - text model: models\tr/].t3d
Loading - texture: textures\tr/].tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/odsekc20.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/odsekc20.t3d
Loading - texture: textures\rozkrz34r150-tpd1.tex
OK
Loading - texture: textures\grassgreen1.tga
OK
Loading - texture: textures\grassdead3.tga
OK
Loading - texture: textures\water03.bmp
OK
Loading - texture: textures\water05.bmp
OK
Loading - text model: models\bochnia/bochnia_przejscie.t3d
Loading - texture: textures\bochnia/asphaltgray1.bmp
OK
Loading - texture: textures\bochnia/do_miasta.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/zabierzow-nastdysp.tga
OK
Loading - text model: models\mc/zabierzow-nastdysp.t3d
Loading - texture: textures\bud/zofia70-ceg.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/dom1tynk01.t3d
Loading - texture: textures\bud/skoczow-dach.tga
OK
Loading - text model: models\bud/skoczowstacja.t3d
Loading - texture: textures\bud/skoczow.bmp
OK
Loading - texture: textures\wood/woodredbrown1_planks.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/#skoczow-wspornik.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/skoczow-wiata.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/gutterpipe-brown1.tga
OK
Loading - texture: textures\asphaltgray1.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/blok4p.bmp
OK
Loading - text model: models\mc/4blok02.t3d
Loading - texture: textures\mc/blok4a.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/blok4d.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/blok4w.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged1.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/domcegla01.t3d
Loading - texture: textures\bud/domcegla02a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domcegla01a.tga
OK
Loading - text model: models\bud/stodoladrewn01.t3d
Loading - texture: textures\bud/stodoladrew01.tga
OK
Loading - text model: models\bud/domtynk01.t3d
Loading - texture: textures\bud/domtynk01b.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domtynk01a.tga
OK
Loading - text model: models\bud/stodoladrewn02.t3d
Loading - texture: textures\bud/stodoladrew02.tga
OK
Loading - text model: models\bud/dombale01.t3d
Loading - texture: textures\bud/dombale01a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/dombale01b.tga
OK
Loading - texture: textures\wood/woodredbrown2_agedplanks.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-asphaltstrip-new1.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/stodoladrewn03.t3d
Loading - texture: textures\bud/stodoladrew03.tga
OK
Loading - texture: textures\roof/roofthatch-old1_moosy.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/#zabrzegstacja.tga
OK
Loading - text model: models\bud/zabrzegstacja.t3d
Loading - texture: textures\/concrete1.tga
OK
Loading - text model: models\bud/nastawniagrzyb1.t3d
Loading - texture: textures\bud/nastawnia-krlobzow.tga
OK
Loading - texture: textures\wood/woodgraybrown1.bmp
OK
Loading - texture: textures\metal/metalplatedirt1.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/blokpompas.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/blok_11.t3d
Loading - texture: textures\bud/blok.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/blokczerpas.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/blokgreen.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/zofia70-ts.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/poroninstacja.t3d
Loading - texture: textures\bud/poronin.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/daszekfalaczerw1.bmp
OK
Loading - texture: textures\wall/wallstone_irregular1.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/poronindetal.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/wiata1.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/#wiata1-wsporniki.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/komin1.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-asphaltstrip1.tga
OK
Loading - text model: models\mc/krakowt-magazyn1.t3d
Loading - texture: textures\mc/kt-magazyn1fasada2.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kt-magazyn1bok.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kt-magazyn1fasada1.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kt-magazyn1podst.tga
OK
Loading - texture: textures\/concrete-tiles.tga
OK
Loading - text model: models\pm/blok12.t3d
Loading - texture: textures\pm/blok12.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/blok12dach.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/blok10.t3d
Loading - texture: textures\pm/blok10.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/kamienica8.t3d
Loading - texture: textures\pm/kamienica8d.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/kamienica8u.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/zofia70-tsz.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/blokniebpas.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/bloknielpas.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/blokzolpas.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/blokfiolpas.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphalt1.bmp
OK
Loading - text model: models\mc/wolafilip-szkola.t3d
Loading - texture: textures\mc/wolafilip-szkola1.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/wolafilip-szkola5.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/wolafilip-szkola2.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/wolafilip-szkola4.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/wolafilip-szkola3.tga
OK
Loading - text model: models\pm/akademik1.t3d
Loading - texture: textures\pm/akademik1.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/akademik1we.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/akademik1bok.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/budynek2.t3d
Loading - texture: textures\pm/budynek2.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/budynek1.t3d
Loading - texture: textures\pm/budynek1.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/dach_czarny.bmp
OK
Loading - texture: textures\farm03.bmp
OK
Loading - texture: textures\farm01.bmp
OK
Loading - texture: textures\farm02.bmp
OK
Loading - texture: textures\forest01old.tga
OK
Loading - texture: textures\forest02.tga
OK
Loading - texture: textures\forest02-top.bmp
OK
Loading - texture: textures\plants/#swierk1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#lipa1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna3.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna2.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#krzak_1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#morwa1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#jabnisk1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#jabnisk3.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo_9.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#jabnisk2.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo_2.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#swierksrebrny1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#topola1.tga
OK
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\303e-m.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wozekeu.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/koloalst.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/pantograf.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07-485.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\ic\112a.t3d
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xx.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/pradnica.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ic\icc1.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ic\icc2.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\wrbd\wrbd.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\wrbd\wrbd.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\bd\111a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\bd\bdu-0.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\ep09\104e.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\wozekep09.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\ep09-005.bmp
OK
Unrecognized command: 2*


Proszę admionów i moderatorów o usuniecie loga po wyjaśnieniu. Dziekuję.
WWW.DREZYNY.KOLEJ.ONE.PL / WWW.SMKS2.HISTO.PL

Offline Mati_An

  • Wiadomości: 630
  • Trasopisarz i fotograf
    • Zobacz profil
    • Moje Fotki
  • Otrzymane polubienia: 1
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #87 dnia: 07 Lutego 2006, 21:13:20 »
Cytat: "tokarekdawid"
OpenGl Version::
1.5.4454

Ten exe OIDP nie chodzi na takiej wersji OpenGl (ja mam 1.4.1 i chodzi).
Cytat: "tokarekdawid"
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\ep09-005.bmp
Skąd tam sie wzięła EPoka?
Bajka o czasie - trza się brać tylko za trasy... a może nie tylko?

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2301
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 157
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #88 dnia: 07 Lutego 2006, 21:32:06 »
Moim zdaniem we wpisach masz jakas literówke.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline tokarekdawid

  • Wiadomości: 102
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« Odpowiedź #89 dnia: 08 Lutego 2006, 07:32:19 »
EPoka sie wzięła, bo ją tam wstawiłem. Ale przecież cały czas mi wszystko działalo. Tylko ta trasa nie działa.
WWW.DREZYNY.KOLEJ.ONE.PL / WWW.SMKS2.HISTO.PL