Autor Wątek:  Światła vol.2  (Przeczytany 6734 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Światła vol.2
« dnia: 31 Grudnia 2005, 18:46:53 »
Życzę wszystkim, żeby nowy rok 2006 był świetlany na MaSzynowych szlakach. Z tego też powodu oddaje do eksploatacji światła wewnętrzne do EP07. W komplecie są również smugi od trójkąta.



--> EP07 <--
rozpakować ją do katalogu EU07, światła będą widoczne ciągle, niestety. Wiem, że nie są one realistyczne, ale chciałem je oddać na Nowy Rok 2006.

Daję też --> inne EU07 <--, a dokładniej paczkę z kabinami do ET41 i EU07 oraz czterema plikami mmd (203E-A, 4E, 303E i EP07)

!!! Nie używać download menadżerów !!!

Autor nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone poprzez posługiwanie się dostarczonymi archiwami i ich zawartością oraz nie udziela pomocy technicznej.

PS. Proszę o wrażenia z nocnych wyjazdów

Po nowym roku zacznę je poprawiać i robić tak, jak być powinno(każde oddzielnie i w odpowiednim kształcie)
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline zbych

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Światła vol.2
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Stycznia 2006, 16:18:31 »
Witam...
Potestowałem trochę jazdę nocną bądz " zmiszchowo ,wczesnie poranną". Same światła działaja bardzo  fajnie i jest to jakaś namiastka tych prawdziwych???
Co do oświetlenia kabiny to jak piszesz dopracujesz je już w tym roku bo na razi wygladają na oświetlenie latarką?
Ale najważniejsze że są ,że pokazałeś wszystkim że właśnie sie coś robi i że udostępniłeś to na Forum Maszyny, tak własnie bywało tu wcześniej i dobrze że zaczyna tak być znowu..!!!
W pliku mmd.> znalazłem taki wpis;...
//oswietlenie wnetrza
i-universal3: lampka
universal3: SW-osw-kabiny rot -0.2 0 0.2..
Znaczy że w nowym Exe.. można by było przypisać je do klawiszy,[ ;i: ]..

I jeszcze dla tych którym sie nie chce szukac wpisy do sceneri.. plik scn;

 scn- poranek....>                                                                                                                                                                 atmo 0.5 0.6 0.7 0 1200 0.5 0.6 0.7 endatmo //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)
light -500 500 200 0.1 0.12 0.11 0.00 0.0 0.0 0.00 0.00 0.00 endlight//ok swiatlo

Noc....>
         
//$i ns.jpg

//atmo 0.6 0.7 0.8 300 1600 0.6 0.7 0.8 endatmo
//light -100 100 50 0.08 0.1 0.09 0.00 0.0 0.0 0.00 0.00 0.00 endlight
atmo 0.0 0.0 0.0 0.0 100.0 0.0 0.0 0.0 endatmo
light -50 50 10 0.08 0.1 0.09 0.00 0.0 0.0 0.00 0.00 0.00 endlight

camera 0 4 0 0 0 0 endcamera
time 21:34 6:00 21:30 endtime

    Zmieszch....>
atmo 0.1 0.15 0.2 0 1200 0.12 0.17 0.22 endatmo  //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)
light -500 500 200  0.3 0.33 0.35  0.70 0.65 0.6  0.75 0.74 0.70 endlight  //ok swiatlo
Pozdrawiam  , Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.!!!
Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat, ale... w piekle tylu znajomych...
Do Miłego..ZBYCH.

Offline CT

  • Wiadomości: 281
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Światła vol.2
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Stycznia 2006, 17:45:30 »
Cytat: "zbych"

W pliku mmd.> znalazłem taki wpis;...
//oswietlenie wnetrza
i-universal3: lampka
universal3: SW-osw-kabiny rot -0.2 0 0.2..
Znaczy że w nowym Exe.. można by było przypisać je do klawiszy,[ ;i: ]..


Problem polega na tym, że ta wersja exe ( ściągnięta z działu Devs ) nie obsługuje tego: -universal3: lampka . Dlatego oświetlenie działa cały czas.

..::DJ KICAJ::..

  • Gość
Światła vol.2
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Stycznia 2006, 11:07:32 »
Ale bardzo dobrze że w ogóle jakieś światła są. Brawo że się udało. Co do samych świateł to dla mnie są tak jakby za bardzo punktowe, i nie wiem dokładnie, ale chyba nie mamy jeszcze trójkąta lecz tylko 2 światła. Pewnie gdyby dodać to 3 to może by fajniej to wyglądało i trochę inaczej, ale mam jeszcze pytanie. Czy to trochę nie obciąża bardziej symulatora?

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Światła vol.2
« Odpowiedź #4 dnia: 06 Stycznia 2006, 14:35:40 »
możliwe , ze trochę obciąża, bo to jest dokładnie:
9 trójkątów na światła zewnętrzne
4 trójkąty na światła wewnętrzne
wszystko pokryte 2 teksturami tga, o rozmiarze 184b każda
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

..::DJ KICAJ::..

  • Gość
Światła vol.2
« Odpowiedź #5 dnia: 10 Stycznia 2006, 11:55:16 »
No to teraz wystarczy dodać jeszcze to, aby klawiszami "y" "u" i "i" włączać normalnie te swiatła a nie tylko tekstury swiateł na modelu jak to było do tej pory. No i dodać oczywiście trzecie światło, aby powstał trójkąt (będzie bardzo wodoczna zmiana przy jeździe w tunelu) oraz może troszkę wiecej rozproszenia do świateł. A najlepiej aby znalazł się ktoś kto wie jak prawdziwie świecą się swiatła w trójkącie (najlepiej mieć zdjęcia nocna takich pociągów a już najlepiej z kabiny maszynisty) to pomogł by wtedy w poprawie świateł aby wyglądały jak najbardziej realistycznie. A co do wydajności to pewnie wzrośnie jesli uda się zrobić symka w nowym silniku graficznym.