Autor Wątek:  Przekierowanie dźwięków z Radiotelefonu na inne urządzenie (głośniki)  (Przeczytany 1664 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline FuXsiu

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Cześć,
Orientuję się ktoś czy jest możliwe żeby dźwięki komunikatów na radiotelefonie były przekierowane na inny "głośnik" (chodzi o inne urządzenie) niż dźwięki z kabiny? Jeśli tak to jak to zrobić?
Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: 25 Listopada 2023, 00:52:15 wysłana przez FuXsiu »

Offline mk1991

  • Deweloper
  • Wiadomości: 674
  • Niech żyje EU43!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 282
Odp: Przekierowanie dźwięków z Radiotelefonu na inne urządzenie (głośniki)
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Grudnia 2023, 18:27:59 »
Z tego co wiem, to jak na razie nie jest to możliwe. Jedyne co jest do zrobienia, to przesłanie całości gdzie indziej na różne sposoby.
Prawda jest okruchem lodu.

Offline wacek12321

  • Wiadomości: 269
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 220
Odp: Przekierowanie dźwięków z Radiotelefonu na inne urządzenie (głośniki)
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Grudnia 2023, 20:14:26 »
A jakby uruchomić multiplayer lokalny i na drugim komputerze wsiąść w pojazd użytkownika i wyciszyć wszelkie dźwięki pojazdów i zostawić same dźwięki radia? I na jednym jedziemy normalnie na hoście a na drugim komputerze radio jest uruchomione. Może i przekombinowane ale by mogło zadziałać
Z symulatorem od 2008 roku :D

Offline robert357

  • Wiadomości: 160
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 184
Odp: Przekierowanie dźwięków z Radiotelefonu na inne urządzenie (głośniki)
« Odpowiedź #3 dnia: 01 Grudnia 2023, 20:17:49 »
Nie będzie działać na sceneriach z losowymi eventami.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 337
Odp: Przekierowanie dźwięków z Radiotelefonu na inne urządzenie (głośniki)
« Odpowiedź #4 dnia: 01 Grudnia 2023, 20:42:26 »
Gdzieś czytałem, że podobno jest użyte OpenAL. Więc to tylko kwestia jelenia.

With OpenAL Soft, it's definitely possible to create multiple contexts,
with multiple devices. Changing the context would only change which one
commands are issued to, and doesn't stop processing/output for
non-current contexts. There's not too much overhead with changing
contexts, though it would be a good idea to minimize changes by
updating the sounds, environments, and listener for each player
together. e.g.

alcMakeContextCurrent(Player1Ctx);
updatePlayer1Sounds();
updatePlayer1Listener();

alcMakeContextCurrent(Player2Ctx);
updatePlayer2Sounds();
updatePlayer2Listener();
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni