Można usunąć, można zmniejszyć. Do obu musisz się zaznajomić ze strukturą modelu t3d. Ogarnąć nasze repozytorium. Rozumieć koncepcję mapowania uv i umieć obsłużyć jakiś program do grafiki rastrowej, obsługujący tga.
Szyby zewnętrzne są zdefiniowane w modelu lowpolyinterior lub pudła. Mogą brać teksturę ze skórki pojazdu lub osobnego obrazka. Szyby wewnętrzne są zdefiniowane w modelu kabiny. Zazwyczaj mają osobną teksturę.
Musisz zbadać pojazd, który chcesz edytować, by wiedzieć jak jest zrobiony. Znaleźć siatki szyb w modelu t3d i je skasować, albo znaleźć odpowiednią teksturę i zmienić jej przezroczystość. Spróbuj, w razie problemów opisz co robiłeś i o jaki konkretnie pojazd chodzi, bo przy 20 lat projektu i dziesiątkach twórców, mogą być różnie zbudowane.