Autor Wątek:  Ustawianie EZT w Starterze  (Przeczytany 797 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dokrr_railfan

  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Ustawianie EZT w Starterze
« dnia: 11 Grudnia 2021, 17:04:35 »
Czy możliwe jest wyłączenie automatycznego ustawiania wszystkich członów z ezt? lubię się bawić mieszając różne ezt ale niestety od jakiegoś czasu jest to trudniejsze :(

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1533
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1245
Odp: Ustawianie EZT w Starterze
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Grudnia 2021, 17:05:05 »
Nie da się bez zmian w plikach textures. Po co chcesz to zmieniać, skoro tak jest dobrze i realistycznie?

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 5680
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1800
Odp: Ustawianie EZT w Starterze
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Grudnia 2021, 17:12:01 »
Możesz wejść w folder danego EZT, odszukać textures.tzt zrobić kopię zapasową, a następnie we wspomnianym pliku usunąć znaczniki "^n" (np: ^3).
« Ostatnia zmiana: 11 Grudnia 2021, 17:13:22 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline dokrr_railfan

  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Ustawianie EZT w Starterze
« Odpowiedź #3 dnia: 12 Grudnia 2021, 15:49:12 »
Nie da się bez zmian w plikach textures. Po co chcesz to zmieniać, skoro tak jest dobrze i realistycznie?
Dobre i realistyczne połączenie będąc

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1533
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1245
Odp: Ustawianie EZT w Starterze
« Odpowiedź #4 dnia: 12 Grudnia 2021, 15:52:20 »
Uruchamiałeś Rainsteda, a jest napisane, by nie uruchamiać, bo psuje pliki textures txt.