Autor Wątek:  Odp: Modelowanie od podstaw  (Przeczytany 477 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kolej_Tymek

  • Wiadomości: 70
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 18
Odp: Modelowanie od podstaw
« dnia: 21 Września 2021, 12:22:46 »
Nie spoko. Możemy zrobić Edgara.

A pytanie. Czy będzie ST48 i kabina do es64f4 w nowej wersji ?

Offline Kolej_Tymek

  • Wiadomości: 70
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 18
Odp: Modelowanie od podstaw
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Września 2021, 14:16:55 »
I kiedy wyjdzie wersja 21.09? Tak jak obecna na początku kolejnego miesiąca ?

KKMINT

  • Gość
Odp: Modelowanie od podstaw
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Września 2021, 14:27:32 »
Tak nieśmiało jeszcze dodam link https://www.facebook.com/1427581927456885/photos/a.2294375434110859/2940678679480528/  Tutaj są screeny z postępu prac, więc trochę nie warto dublować roboty. :)

A to to jest do MaSzyny robione czy do Trainza? Bo jeśli do tego drugiego, to jednak jest sens zacząć robić (w mojej opinii).

KKMINT

  • Gość
Odp: Modelowanie od podstaw
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Września 2021, 15:57:22 »
Dziękuję bardzo, w takim razie rzeczywiście nie ma sensu robienia modelu lokomotywy 15D...

Offline Kolej_Tymek

  • Wiadomości: 70
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 18
Odp: Modelowanie od podstaw
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Września 2021, 16:55:18 »
Tylko czy będzie kabina z 6dg czy realna


Pracuj nad interpunkcją.

Poszukaj w google grafika i spróbuj wyciągnąć wnioski samodzielnie.
Matek123

« Ostatnia zmiana: 22 Września 2021, 08:22:46 wysłana przez matek123 »

KKMINT

  • Gość
Odp: Modelowanie od podstaw
« Odpowiedź #5 dnia: 22 Września 2021, 19:11:54 »
Być może korzystają z modelu z testu dodatków, a piszą, że robią własny, ponieważ chcą się popisać...
« Ostatnia zmiana: 28 Września 2021, 14:15:41 wysłana przez matek123 »

Offline Kolej_Tymek

  • Wiadomości: 70
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 18
Odp: Modelowanie od podstaw
« Odpowiedź #6 dnia: 23 Września 2021, 21:45:09 »
A jeśli chodzi o teksturę to jak zrobię model retro wagonu to jak będę tekstorowal to przyda mi się UV Editing w blenderze ?
Dalej interpunkcja leży. Co ma UV Editing do teksturowania? To oczywiste, że musisz go zmapować i potem przy malowaniu podgląd mapowania się przydaje, by podejrzeć która wyspa odpowiada jakiemu kawałkowi mesha, ale pytanie dziwnie sformułowane i nie wiem co masz na myśli. @Stele
« Ostatnia zmiana: 24 Września 2021, 01:51:58 wysłana przez Stele »

Offline Kolej_Tymek

  • Wiadomości: 70
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 18
Odp: Modelowanie od podstaw
« Odpowiedź #7 dnia: 24 Września 2021, 13:10:40 »
Ja bryły nie robię więc nie mam ale poproszę lub odpalę bryłę w blenderze i pokaże