Zgodnie z Ie-1 a nie z internetowymi znawcami:
3. Przenośną tarczę ostrzegawczą DO i przenośną tarczę zatrzymania D 1 ustawia się w
stosunku do torów, do których się odnoszą, według tych samych zasad ustawiania, jakie
obowiązują dla semaforów, z tym że na stacjach przenośną tarczę zatrzymania ustawia się
w osi toru.
6. Tarczę zatrzymania na szlaku ustawia się w odległości co najmniej 50 m od miejsca, które
ma być osłonięte, a oprócz tego przed tarczą zatrzymania ustawia się przenośną tarczę
ostrzegawczą w odległości drogi hamowania zwiększonej o 200 m.
7. W obrębie stacji, także na posterunku odgałęźnym, tarczę zatrzymania ustawia się w osi
toru, w odległości 100 m przed miejscem, które ma być osłonięte. Jeżeli warunki
miejscowe nie pozwalają na jej ustawienie we wskazanej odległości, wówczas można
ustawić tarczę zatrzymania w odległości mniejszej niż 100 m. Przed tarczą zatrzymania
ustawioną w obrębie stacji nie umieszcza się przenośnej tarczy ostrzegawczej.
Na szlaku nie ustawia się D1 w osi toru, w Ie-1 są też rysunki z przykładowym osygnalizowaniem.