Robić drzwi nie musisz. Chyba niczym się nie różnią od obecnych.
Importujesz model komponentu pudła. Wykrawasz kolejne dziury we wszystkich fazach lod. Kopiujesz drzwi w odpowiednie miejsca. Tam id jest parametryczne, to określ kolejność jak chcesz, byle w modelu zbiorczym pudła miały przypisane dobre id. Nieparzyste dla lewej, parzyste dla prawej. Pilnuj mapowania, bo pewnie spartolisz przy wykrawaniu i wygładzania, bo na stówkę spartolisz przy imporcie.
W mmd zwiększ deklarację ilości animacji drzwi. W konfigu pozycjonowania dźwięków ustaw nowe pozycje.
W fiz zwiększ przepustowość potoku pasażerskiego.
W py ekranu namaluj nowe bitmapy na większą ilość drzwi i zmodyfikuj kod o odczyt adekwatnej ilości. W elfie chyba już są algorytmy rozpoznające ilość drzwi na człon i podstawiające dobre ikonki, to możesz się wzorować.