Autor Wątek:  Lokomotywa EP01 do pobrania  (Przeczytany 22803 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline CT

  • Wiadomości: 281
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Lokomotywa EP01 do pobrania
« dnia: 20 Września 2005, 21:03:12 »


Witam.
Z wielką przyjemnością oddaje w Wasze ręce pierwszego "druciaka" PKP (EP01 wg normy RN-58/MK-0001). Do września roku 1939r., czyli do wybuchu Drugiej Wojny Światowej w warszawskim węźle kolejowym pracowało sześć elektrowóz serii EL100.
      Po wybuchu Drugiej Wojny Światowej zniszczeniu uległa jedna lokomotywa serii EL100, a reszta trafiła w ręce okupantów. Zmieniony wtedy oznaczenia elektrowozów z EL10x na E10x.
Wojne przetrwał jedynie elektrowóz E106 (EL106), który pracował później w ruchu pasażerskim do 1964r. W 1968r. ostatni elektrowóz pierwszej serii lokomotyw elektrycznych na PKP został przeznaczony na złom.

Teraz powraca po 37 latach na wirtualne tory:)  Ale dość tego, przejdźmy do rzeczy:

Pobierz EP01

Od admina: link zostal zaktualizowany, prosze przy okazji osoby wypowiadajace sie w watku o podanie z jaka predkoscia sciagaly i na jakich laczach.

Po rozpakowaniu paczki i przekopiowaniu do symka nalezy do pliku dynamic.dat znajdującego się w katalogu dynamic/PKP/ należy dopisac następujący wpis:
EL101
EP01
1

( pod 1 jest pusta linijka )

Wpis do scenerii wygląda nastepująco:
node -1 0 EL101 dynamic PKP\EP01 ep01.tga EL101 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

Edit:
Na starszym exe'ku (oficjalnym) może występować problem z widocznością przewodów trakcyjnych.


Wszelkie uwagi proszę kierować na PW lub e-mail.
Podziękowania dla ET22-RULZ , EP08-015 za pomoc w realizacji modelu oraz Leoparda za foty na tekstury.

Życzę miłej jazdy:)

Offline misq

  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Września 2005, 08:22:48 »
lok jest świetny, dobrze dopracowane teksturki
oby więcej takich projektów

You are trying to download this file from a member page hosted on Lycos Tripod UK for free:
http://members.lycos.co.uk/schmeling/public/ep01-100905.rar

zmień serwer bo sie nienacieszymy :(


nowy serwer dziala:] wyśmienicie!!!
37kb/s  godz 9:38

Offline adamst

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 75
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Września 2005, 10:02:38 »
Piękna maszyna i bardzo fajnie się jedzie.
 BTW to chyba jak na razie jedyny pojazd w "Maszynie" w którym jest zrobiony przedział maszynowy - co mnie bardzo mile zaskoczyło.

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1465
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Września 2005, 10:49:54 »
Jak mi sie telefony skoncza urywac w biurze to wrzuce na nowy serwer, przy okazji potestuje sie transfery z niego...

EDIT: Zrobione...
Pozdrawiam,
Winger

Offline kruger

  • Wiadomości: 362
  • Maszynista metra
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Września 2005, 11:21:22 »
Cytat: "adamst"
Piękna maszyna i bardzo fajnie się jedzie.
 BTW to chyba jak na razie jedyny pojazd w "Maszynie" w którym jest zrobiony przedział maszynowy - co mnie bardzo mile zaskoczyło.

Mnie ciekawi czy fizyka jest realna (czy autor doszedl do jakichs nieznanych szerszemu gronu zrodel), czy raczej oparta o ex0x. No i ciekaw jestem czy ep01 faktycznie nie miala wentylatorow wiejacych na opory.

Offline OlO_EU

  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
    • Outsourcing IT
  • Otrzymane polubienia: 3
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Września 2005, 11:29:28 »
fizyke silnikow a raczej motorparamtable ja zrobilem i policzylem opory do tego z ogolnie znanych wzorow :)

Offline adamst

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 75
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Września 2005, 11:41:45 »
Cytat: "kruger"
Cytat: "adamst"
Piękna maszyna i bardzo fajnie się jedzie.
 BTW to chyba jak na razie jedyny pojazd w "Maszynie" w którym jest zrobiony przedział maszynowy - co mnie bardzo mile zaskoczyło.

Mnie ciekawi czy fizyka jest realna (czy autor doszedl do jakichs nieznanych szerszemu gronu zrodel), czy raczej oparta o ex0x. No i ciekaw jestem czy ep01 faktycznie nie miala wentylatorow wiejacych na opory.


Nie miała wentylatorów. Gdzieś w necie trafiłem na jej opis, gdzie było napisane, że chłodzenie oporów odbywało się przez naturalny obieg powietrza.

Offline Łukasz16

  • Wiadomości: 29
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Września 2005, 17:13:49 »
Taki fajny model a u mnie nie działa... Nie wiem czy mam do niego zrobic jakiś folder w pkp/dynamic, czy tak poprostu go wypakować do pkp/dynamic.
Pozdrawiam, Łukasz.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #8 dnia: 21 Września 2005, 17:19:08 »
Wiec tak:
katalog symka->dynamic->pkp->ep01->pliki, np. ep01 .tga itd

Offline TruckeR

  • Wiadomości: 309
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #9 dnia: 21 Września 2005, 19:30:56 »
Otwierasz ten folderek w archiwum ep01-100905, i wypakowywujesz obydwa podfoldery (dynamic i textures) do głównego katalogu. Pojawi się komunikat, czy nadpisać foldery itd, to klikasz tak. Mam nadzieję, zę dobrze Ci to wytłumaczyłem.

Wracając do prawdziwego EP01: Wielka szkoda, ze jej nie ma.. Chociaż tyle, że można było zrobić model do MaSzyny. Ale jej dźwięków pewnie już nigdzie się nie znajdzie, bo raczej wątpię, zeby miała takie same, lub podobne podzespoły do obecnych lokomotyw. Mój tata mi opowiadał, że widział ją dawno, dawno temu, ale to było prawie 40 lat temu, więc mogła mu się pomylić z jeżdżącymi już wtedy EP03.
Pozdrawiam serdecznie!

Offline Łukasz16

  • Wiadomości: 29
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #10 dnia: 21 Września 2005, 20:31:06 »
Oki. Wziąłem "wypakuj tutaj". Nastepnie otworzyłem folder Ep01........... Skopiowałem "dynamic" i "textures". I wkleiłem do folderu z Maszyną. Tam kliknąłem, że chcę zastąpić pliki. Dodałem linijki w dynamic.dat i dodałem wpis. No i ..... NIE DZIAŁA!!!  gdy uruchamiam Maszynę wszystkie misje w danej trasie są a tej, w której dodałem Ep01 akurat nie ma... Czy ktoś mi powie co robie źle?
Pozdrawiam, Łukasz.

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 845
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 272
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #11 dnia: 21 Września 2005, 20:59:17 »
Cytat: "Łukasz16"
Czy ktoś mi powie co robie źle?

Może wrzucając wpis do scenerii zjadłeś jakąś linijkę? U mnie chodzi bez problemu.
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #12 dnia: 21 Września 2005, 21:12:57 »
Cytat: "Łukasz16"
Oki. Wziąłem "wypakuj tutaj". Nastepnie otworzyłem folder Ep01........... Skopiowałem "dynamic" i "textures". I wkleiłem do folderu z Maszyną. Tam kliknąłem, że chcę zastąpić pliki. Dodałem linijki w dynamic.dat i dodałem wpis. No i ..... NIE DZIAŁA!!!  gdy uruchamiam Maszynę wszystkie misje w danej trasie są a tej, w której dodałem Ep01 akurat nie ma... Czy ktoś mi powie co robie źle?


Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale czy zawartość katalogu Textures z paczki z ep01 skopiowałeś do katalogu textures w głównym katalogu symulatora? Nie powinieneś tak robić. Po ściągnięciu paczki z ep otwierasz ją i masz tam katalog EP01100905, dalej masz Dynamic, otwierasz to, masz PKP, otwierasz to i w końcu masz upragnione EP01. Cały katalog EP01 kopiujesz do katalogu dynamic/pkp w katalogu gdzie trzymasz cały symulator. Nic nie nadpisujesz, poprostu tworzysz w dynamic/pkp katalog EP01.

Offline zbych

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #13 dnia: 21 Września 2005, 21:23:15 »
Gratulacje dla autora za pomysł i przede wszystkim wykonanie!
To w tej chwili chyba jedyna EP01 na Swiecie ktora mozna jezdzic "wirtualni" ale jednak? Jezdzi super.!
Najbardziej podoba mi sie dopracowany wystrój kabiny, az łezka się w oku kręci.. bo pamietam ze wagony o podobnym drewnianym wykończeniu z takimi parcianymi paskami do otwierania szyb w oknie jezdziły na trasie Brzeziny Śl. Ząbkowice B. ,jako dzieciak jezdziłem takim składem nad jez. Pogoria.Mam gdzies jeszcze czarno białe zdjecia takiego składu. Teraz nie ma ani tej trasy ani tych wagonów,..a moze ktos zdecyduj sie zrobic textury takich historycznych wagonów?
To dopiero był by skład?
Wielkie dzięki za propagacje historii polskich koleji dla  OLI_EU..!

Pliku za nic nie mogłem sciągnac OPERĄ natomiast bez problemu IE z Acceleratoram Plus-7 i to błyskawicznie jeszcze wczoraj , chyba przed aktualizacją.
Pozdrawiam...
Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat, ale... w piekle tylu znajomych...
Do Miłego..ZBYCH.

Offline CT

  • Wiadomości: 281
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #14 dnia: 21 Września 2005, 21:23:17 »
|andy|: powinien to zrobic jeśli chce widzieć miniaturke w start.exe

Łukasz16: zrób edycje pliku eu07.ini wpisujac EL101 przy humanctrlvehicle

Przykład:
// ustawienia (w nawiasie wartosci default)
sceneryfile quarkmce.scn // domyslny plik ze sceneria, chyba ze w linii komend bedzie: -s filename
humanctrlvehicle EL101 // domyslny pojazd sterowany przez gracza, chyba ze w linii komend bedzie: -v vehiclename

Potem uruchom eu07.exe
Powinno pomóc

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #15 dnia: 21 Września 2005, 21:26:44 »
Cytat: "Oli_EU"
|andy|: powinien to zrobic jeśli chce widzieć miniaturke w start.exe


Fakt, może wyraźniejszym przykładem byłoby gdybym napisał o katalogu Dynamic, który ona podmienił najprawdopodobniej pozbawiając się reszty taboru (napisał Dynamic z paczki na Dynamic symulatorowy).

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4100
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 204
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #16 dnia: 21 Września 2005, 22:33:15 »
No i szanowni koledzy. Nadeszła okazja zapoznania się z tutorialem. Napisał go jeden z forumowiczów, ktory kiedyś tak jak Wy musial się wiele uczyć i pytać innych "jak to? i jak tamto?"

Teraz i Wy mozecie się z nim zapoznać, by wiedzieć jak dodać lokomotywę, czy też jak własny skład zbudować i wstawić do scenerii.

Tutorial jest tu > http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=2451

Mam nadzieje że chodź odrobine Wam pomogłem.

Pozdrawiam.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #17 dnia: 21 Września 2005, 22:59:47 »
Cytat: "maly"
Witam

 Ten kolega widzial wszystko i wie najlepiej
A gdzie podział sie post z donosem na tego kolege ?

Pozdrawiam

Wyfrunal... Bynajmniej nie z mojej winy... Co do EP01, moze warto poprawic paczke tak, aby byly spakowane bezposrednio katalogi textures oraz dynamic, a nie ep01xxxdata a dopiero potem one... Moze cos to pomoze?
pozdrawiam

Offline jaras

  • Wiadomości: 224
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #18 dnia: 22 Września 2005, 07:48:31 »
Witam.

Cytat: "EP08_015"
Napisał go jeden z forumowiczów, ktory kiedyś tak jak Wy musial się wiele uczyć i pytać innych "jak to? i jak tamto?"
Nie, Epciu :-).

Nie chcę żeby wyszło, że jestem zarozumiały i nieskromny, ale ja prawie wcale nie zadawałem na forum takich pytań, gdyż po prostu korzystałem z dostępnej dokumentacji (np. Scenery.doc, z którego nauczyłem się o wpisach w sceneriach) oraz z wyszukiwarki, dzięki której mogłem odnaleźć wszystko to, co było porzebne.

Zarejestrowałem się na tym forum (co wskazuje data pod moim nickiem) 28 września ubiegłego roku, ale zanim to zrobiłem, przez kilka miesięcy czasu, jako anonimowy gość przeczytałem większość postów, jakie były tutaj napisane (fakt, że nie było ich wtedy aż tak dużo, ile jest ich dziś).

Owszem, i ja czasami zadaję tutaj pytania, a także pytam się Was czasami na GG czy Skype - ale są to tylko rzeczy, które naprawdę nie są nigdzie opisane. Przy okazji: dziękuję wszystkim, dzięki którym teraz to wszystko wiem.

Cytat: "EP08_015"
Teraz i Wy mozecie się z nim zapoznać, by wiedzieć jak dodać lokomotywę, czy też jak własny skład zbudować i wstawić do scenerii.
I nie tylko z tym możecie się zapoznać.

Teraz także opisałem, jak sprawić, aby można było uruchamiać scenerie z wybranymi pojazdami przez program start.exe, gdy do tej pory nie dawało się tego zrobić. Tutorial z postem jest tutaj.

Wszystkich pozdrawiam serdecznie, zaś @ Oli_EU gratuluję świetnie wykonanej pracy.
Jarosław Krasuski (@ jaras)

Doc: tutaj.
No cóż... trzeba się powoli zbierać do odejścia z tego forum - nic tu po mnie.

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #19 dnia: 22 Września 2005, 12:09:38 »
Cytat: "jaras"
Nie chcę żeby wyszło, że jestem zarozumiały i nieskromny, ale

Najbardziej cenie sobie ludzi skromnych.

Ja też mam problem z tym lokiem. Ręcznie czyli poprzez EU07.exe odpala bez problemu ale Start.exe jej nie widzi mimo iż wpisy w dynamic.dat mam dobre i wszystko skopiowane tam gdzie trzeba. Problem na pewno jest błahy ale jeszcze go nie rozwiązałem.

Model ściągnąłem z tego adresu: http://members.lycos.co.uk/schmeling/public/ep01-100905.rar

Dodano po 13 minutach:

Tu był błąd:

EL101
EP01
1



a ma być:

EL101
ep01
1


i gro :)

Offline Gumastic

  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #20 dnia: 22 Września 2005, 13:49:57 »
Na pewno małe/wielkie litery mają jakikolwiek wpływ?
U mnie start.exe nie widzi zarówno ep01, jak i EP01.
Natomiast poprzedni lok który wstawiałem - widzi, czy to będzie sm42 czy SM42.

Offline zbych

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #21 dnia: 22 Września 2005, 14:52:14 »
Jezeli w np. Notatniku nie klikniesz okienka  " uwzględnij wielkość liter" nie ma to zadnego znaczenia jakimi literami dokonamy wpisu!!!
 I jeszcze do tutoriala kol Jarasa@:
wszystko to pieknie opisane odnosi sie do symka z Patchem 220204 lub do eu 07 -- 160704!, jezeli ktos uzywa czystego 220204 w pliku dynamic.dat wpisujemy tylko dwie linijki a trzecią zostawiamy wolną?
Np:
EL101
EP01
//1 linia: nazwa pliku mmd (UpperCase), 2 linia - Nazwa wyświetlana, 3 linia - odstęp, pusta
tak przynajmniej jest w moim zainstalowanym  220204...ignorujemy tez plik texture/mini... poniewaz nie ma tego folderu!
Paczka jest OK i po prawidłowym skopiowaniu wszystko powinno działać???
Pozdrawiam...
Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat, ale... w piekle tylu znajomych...
Do Miłego..ZBYCH.

Offline Gumastic

  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #22 dnia: 22 Września 2005, 15:05:26 »
Znalazłem błąd. Wpis do pliku dynamic.dat, który podał Oli_EU na początku tego tamatu zawiera niepotrzebne spacje na końcu każdej linijki. Gdy skopiujemy ten wpis bezpośrednio do pliku dynamic.dat, to skopiują się również te spacje i to one rozkładają sprawę. Wystarczy je usunąć i uruchamianie przez start.exe będzie ok.

Poprawiłem miniaturkę, oryginalna ma zbyt ciemne tło.  Tu można ściągnąć

Offline oko

  • Wiadomości: 283
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #23 dnia: 22 Września 2005, 16:44:14 »
Ja mam pytanie.Co zrobić żeby patyki działały.Dodałem już wpis do pliku mmd. a one sie nie podnoszą.Jeździć moge ale własnie nie ma tej animacji.Dzieki

Offline jaras

  • Wiadomości: 224
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #24 dnia: 22 Września 2005, 16:58:36 »
Witam.

Cytat: "zbych"
wszystko to pieknie opisane odnosi sie do symka z Patchem 220204 lub do eu 07 -- 160704!, jezeli ktos uzywa czystego 220204 w pliku dynamic.dat wpisujemy tylko dwie linijki a trzecią zostawiamy wolną?
Np:
EL101
EP01
//1 linia: nazwa pliku mmd (UpperCase), 2 linia - Nazwa wyświetlana, 3 linia - odstęp, pusta
tak przynajmniej jest w moim zainstalowanym  220204...ignorujemy tez plik texture/mini... poniewaz nie ma tego folderu!
Szczerze mówiąc, nie wiedziałem o tym (choć nie wiem, co ma oznaczać ten znak zapytania na końcu pierwszego Twojego zdania :-).

Swoją zabawę z symulatorem zacząłem bowiem od wersji 220204, a zaraz potem ściągnąłem 160704 i dokonałem takiego jakby "inteligentnego update'u", to znaczy rozpakowując paczkę, porównywałem z sobą pliki do nadpisania (także wzrokowo) i nadpisywałem stary plik nowym tylko wtedy, gdy widziałem, że to konieczne, w przeciwnym razie zostawiałem stary plik. Potem podochodziły różne paczki z taborem, trasami czy teksturami, a także pliki EU07.exe (którym po prostu zmieniałem nazwy).

Mam teraz na dysku taką przedziwną "zbieraninę", która jednak działa bez zarzutu :-).

Tylko nie rozumiem jednego, ale może ktoś, kto bawi się symulatorem o wiele dłużej ode mnie, mi to wytłumaczy.

Co ma piernik do wiatraka? To znaczy: co ma start.exe do EU07.exe (chodzi mi tu o różne wersje)? Czy wraz z wypuszczaniem nowszych wersji symka równocześnie były wypuszczane nowsze wersje start.exe, które uwzględniały coraz to więcej możliwości (np. we wspomnianym pliku dynamic\PKP\dynamic.dat czy odnośnie podkatalogu textures\mini)?

No, bo jeśli nie, to dlaczego akurat w "czystej" wersji 220204 miałoby być tak, a w następnych inaczej? Przecież to nie EU07.exe, tylko start.exe posługuje się plikiem dynamic\PKP\dynamic.dat.

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam wszystkich.
Jarosław Krasuski (@ jaras)

Doc: tutaj.
No cóż... trzeba się powoli zbierać do odejścia z tego forum - nic tu po mnie.

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #25 dnia: 22 Września 2005, 17:41:09 »
W pierwszych wersjach symka, było tylko EU07.exe oraz pliki „bat” z wpisami scenerii i pojazdu do prowadzenia. Potem pojawił się dodatek Start.exe napisany przez Pita. Wersja 2200204 wyszła już ze startem. Później w osobnym wątku na forum zaczęły się pojawiać nowsze wersje Start.exe a było ich chyba ze cztery. Wersja 160704 pojawiła się już z najnowszą wersją Start.exe.

Offline zbych

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #26 dnia: 22 Września 2005, 18:03:50 »
Cytuj
Szczerze mówiąc, nie wiedziałem o tym (choć nie wiem, co ma oznaczać ten znak zapytania na końcu pierwszego Twojego zdania :-)

To tez moja wątpliwosc czy to tylko u mnie czy u wszystkich?
Bo faktycznie wersji symka jest chyba tyle ilu uczestników tej zabawy.Co do pliku Start exe to odpowiedział nam na to @hejnał i dlatego uwazam ze obecnie kazdemu symek zachowuje się inaczej czy w uruchomieniu,? czy potem przy wgrywaniu róznych dodatków..?
A teraz jeszcze o samej EP01.. u mnie w obu wersjach symka nie dosc ze trakcja znika co chwila to jeszcz przy mijaniu innych składów nie widać textur niektórych wagonów tylko same wózki???
Czy wpływ na to ma textura szyb?
Pozdrawiam...
Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat, ale... w piekle tylu znajomych...
Do Miłego..ZBYCH.

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #27 dnia: 22 Września 2005, 18:33:23 »
Nie tekstura tylko kanał alpha tekstury. Marcin_EU by to lepiej wytłumaczył. Tu jest więcej na ten temat http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=1953&start=0

Offline piotrek852

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #28 dnia: 23 Września 2005, 13:07:21 »
Możecie powiedzieć co jest bo u mnie wyświetla błąd:

Unrecognized command: 4atmo

a mam wersje symka: 160704-unoff
a log wygląda tak:

Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 160704v01
Renderer:
GeForce2 GTS/AGP/SSE
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGl Version::
1.4.0
Supported Extensions:
(...)
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Unrecognized command: 4atmo

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Lokomotywa EP01 do pobrania
« Odpowiedź #29 dnia: 23 Września 2005, 13:51:16 »
Cytat: "piotrek852"
Unrecognized command: 4atmo


Popatrz, czy w pliku SCN, który odpalasz czasem nie masz wpisu
4atmo xxxxxxxxxx
Jeśli jest po prostu wywal tę 4 i będzie ok.