Autor Wątek:  EP09 (104E)  (Przeczytany 43098 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KowiEU

  • Wiadomości: 236
    • Zobacz profil
    • http://www.fotokolej.pl/search.php?search_user=KowiEU
  • Otrzymane polubienia: 0
EP09 (104E)
« Odpowiedź #60 dnia: 02 Grudnia 2005, 16:32:46 »
Cytat: "ZT-POZNAN"
Cytat: "Mariusz W."
Cytat: "Akvin"
Cytat: "|andy|"
Odpowiedni wątek został zamknięty, więc wypowiem się tu. Trochę tanio sprzedaje się CTL. 10,50 za model? Za tyle pracy? Ja bym policzył więcej...
No np za tyle: http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/250331
To chyba jakaś polska lokomotywa?

 Tak, to jest ET22. Niezły model, ciekawe, czy kiedyś w MaSzynie ujrzymy... Ech, marzenia nie do spełnienia.


Ale brzydki byk, będę żygał. Czoło jakieś takie płaskie, okna prostokątne 2zł bym za to niedał.


Jak dla mnie ten byk jest dużo ładniejszy od tego symkowego, 2zł na pewno bym dał ale 160dolarów to juz lekka przesada...

Offline Akvin

  • Wiadomości: 1006
  • We Will Rock You
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta
  • Otrzymane polubienia: 2
EP09 (104E)
« Odpowiedź #61 dnia: 02 Grudnia 2005, 16:52:05 »
Cóż, widać że ten model ma braki, błędy. To chyba wynika z tego że robił go ktoś mniej związany z kolejami (przynajmniej polskimi).
Obecny ET22 którym jeździmy jest dość słaby nawet w porównaniu z np. EU07, nie wspominając już o modelach które wyszły niedawno (modelu EP01). Choć jedyną rzeczą na którą mógłbym narzekać jest to jak nakłada się na niego tekstura - tak ze mało co pasuje. Ale liczę że jednak kiedyś będzie nowy model.
Pozdrawiam
All you have to do is save the world...

Offline zbych

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
EP09 (104E)
« Odpowiedź #62 dnia: 02 Grudnia 2005, 20:20:41 »
Czytając powyzsze posty szanownych kolegow przyznam sie ze ciarki przechodza po plecach co do przyszłosci naszego SYMKA!! Nie wiem czy akurat w tym miejscu, czy nie trzeba by było załozyc nowego tematu ale z racji wieku, bo mam moze to kogos zdziwi 50 lat z hakiem, kilka przemyśleń!!!... śledze losy symka od końca 2003r i bawie sie nim i ucze rownie długo?
Widze ze trzeba by było przypomniec co poniektorym istote i tej strony
"Maszyna eu-07.pl... i tego forum!!.. Gro obecnych tu teraz kolegow uczylo sie tutaj na tych stronach pisania tras, modelowani i wielu innych?
Pierwszy zainstalowany program jeszcze bez fizyki zasilania i podnoszenia pantografow nowe kabiny ET-22 czy SN-61 nie wszyscy obecni uzytkownicy pamietaja? jak powstawały, w jakich "bulach sie to wszystko rodzilo?"Ale to było "SOLĄ" tej stron i tego forum!
Ludziska robili wowczas mnostwo rzeczy.. z kazdą nowoscia, nieraz niedopracowana zaraz lecieli na Forum. Wymienialo sie uwagi rady , błedy itd..itp.Ta strona i to forum wtedy żyło!!!
A co teraz ,co dzieje sie teraz oprocz DAWANIA jakichś głupich ostrzezeń przez paru nadgorliwych pomocnikow i moderatorów.Panowie przypomnijci swoje posty z przed paru lat, o co pytaliscie, czego chcieliscie sie dowiedzec, czy wtedy byliscie tacy WSZystko wiedzacy. Bez tych postow to nieraz przez tydzień "to pies z kulawa nogą nawet na forum nie zajrzy">>
I teraz jeszcze te propozycje SPRZEDAWANIA..swoich prac na symku  .Uwazam ze o tym to nie powinno się nawet myśleć.przeciez nie takie było pierwotne załozenie tej strony i programu?
Moje propozycje ;
> nie ograniczac nikomu mozliwosci przedstawiani swoich prac niekiedy niedopracowanych i nieograniczania udostepniania .( wiecej życzliwosci ze strony panow fachowcow)!
> udostepnienie chociaz czesci nowego taboru oraz textur jeszcze w starym Symku. (ile tego jest proponuje porównać" Zbiór wpisow "..kol Mariusza W.) i nie czekanie na Obiecywaną paczke całosciową???
> JAKIŚ odzew Szanownych Moderatorow na propozycję komercjalizacji Symulatora!!! (CHYBA ZE MAJĄ CO DO STRONY INNE PLANY).Juz samo pisanie na forum "ja bym dał za model 2 zł a nie 60$" jest co najmniej niepoprawne i tu jakos bez reakcji???
Inne propozycje mile widziane....
Moze to są przemyślenia starego zgreda ale z mysla o ratowaniu tego naprawdę wspaniałego projektu od rychłego upadku.
Pozdrawiam....
Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat, ale... w piekle tylu znajomych...
Do Miłego..ZBYCH.

Offline bve2

  • Wiadomości: 189
    • Zobacz profil
    • http://www.admineu07.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 22
EP09 (104E)
« Odpowiedź #63 dnia: 03 Grudnia 2005, 21:33:23 »
Zbych : O udostepnianie czego Ci chodzi?Jezeli masz na mysli zrodla nowego symka to sa juz publicznie udostepnione.Link znajdziesz na forum.

Offline piotrek-

  • Wiadomości: 169
    • Zobacz profil
    • http://www.ts.kolej.szczecin.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
EP09 (104E)
« Odpowiedź #64 dnia: 04 Grudnia 2005, 20:18:51 »
są udostepnione?
śledze przebieg spraw na tym forum i jakos nic nie zauwazyłem.
szukanie tez niedało rezultatu
Lokomotywa sm31: prace wstrzymane
model 100%,

Offline bve2

  • Wiadomości: 189
    • Zobacz profil
    • http://www.admineu07.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 22
EP09 (104E)
« Odpowiedź #65 dnia: 04 Grudnia 2005, 20:33:15 »
poszukaj dobrze...  na angielskiej czesci forum znajdziesz link

Offline Akvin

  • Wiadomości: 1006
  • We Will Rock You
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta
  • Otrzymane polubienia: 2
EP09 (104E)
« Odpowiedź #66 dnia: 04 Grudnia 2005, 22:47:42 »
Cytat: "admineu07"
poszukaj dobrze...  na angielskiej czesci forum znajdziesz link

na angielskiej... jak miło... a może na bocznicy odpowiednie miejsce?
Pozdrawiam
All you have to do is save the world...

Offline ShaXbee

  • Administrator
  • Wiadomości: 1984
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
EP09 (104E)
« Odpowiedź #67 dnia: 05 Grudnia 2005, 00:15:49 »
Kolego zbych: jeśli jakiś modelarz przygotowuje modele 3d i sprzedaje je w formacie 3dsmax to jest tylko i wyłącznie jego sprawa bo on jest autorem.

Nikt narazie nie handluje kompletnymi modelami do symka, a jeśli tak jest to poprostu o tym informujcie.

Co do ostrzeżeń - chyba niektórzy zapominają jaki był syf na forum przed ich wprowadzeniem.

Marcin_EU

  • Gość
EP09 (104E)
« Odpowiedź #68 dnia: 05 Grudnia 2005, 01:14:36 »
Cytat: "Akvin"

na angielskiej... jak miło... a może na bocznicy odpowiednie miejsce?

No pewnie tak, i tak na tym forum nie ma juz nikogo powaznego kto by sie tym zainteresowal. Poza tym na berliosie dostepne byly od dawna (z serwera eu07.pl wywalili mnie z nimi dawno temu).

Offline piotrek-

  • Wiadomości: 169
    • Zobacz profil
    • http://www.ts.kolej.szczecin.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
EP09 (104E)
« Odpowiedź #69 dnia: 05 Grudnia 2005, 18:20:05 »
gdybym miał mozliwosci, to chetnie bym zaja sę tym kodem, chocby edytrem
ale jak znam tylko podstawy c++, to do czego mam sie rwać?
ale chętnie je zobacze
... szukam ich dalej
Lokomotywa sm31: prace wstrzymane
model 100%,

Offline Bart

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 415
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
EP09 (104E)
« Odpowiedź #70 dnia: 05 Grudnia 2005, 23:03:20 »
a nie prościej było mnie zapytać na GG? :)
Marcin_EU (21-08-2005 20:42) napisał:
wystarczy znalezc wielu frajerow i za 10 lat ze starego symka bedziecie mieli bve, a za 50 to moze i mstsa

Offline Tomcio

  • Wiadomości: 186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
EP09 (104E)
« Odpowiedź #71 dnia: 05 Grudnia 2005, 23:32:47 »
Witam
Cytat: "Bart"
a nie prościej było mnie zapytać na GG? :)

Z calym szacunkiem dla Was wszystkich ale jesli ktos w sprawie Nebuli pyta na forum to przynajmniej wszyscy widza ze jest zainteresowanie tematem.

 Jesli zaczna dopytywac na GG to znow powiecie ze nikt sie tym nie interesuje i ma wszystko gleboko i namietnie. Pytajac w sposob jawny moze przestaniecie sie klucic o duperele i zobaczycie ze jest wielu chetnych do pomocy tylko ze widzac jak sie klucicie miedzy soba wola sie w to nie mieszac, no bo po co maja tracic nerwy.

Obraziliscie sie jeden na drugiego i przekrzykujecie sie kto ma to glebiej w d... Przeciez nie o to chodzi byscie byli wrogami, tylko o to byscie swoja wiedze wykozystali w ten sposob by mogli cieszyc sie inni. Nie wszyscy potrafia tworzyc jak Wy. Ludzi potrafiacych i znajacych sie na programowaniu tez napewno jest troche. Nie zrazajcie Ich do projektu. Co wam da wyzywanie jeden drugiego?

Poswieccie niewielki czas dla stworzenia symulatora lub chociaz dla opisania tego co juz jest w jakim by to nie bylo stanie. Jesli nie chcecie dalej kontynuowac tego co juz zrobiliscie przekazcie to innym co chca. Ludzi na tym forum laczy jedno. Milosc do taboru kolejowego. I niech tak zostanie. Ten czas ktory macie poswiecic na klutnie poswieccie dla Nebuli.

Pozdrawiam
Tomcio
Poszukuje zdjęć Ep05-03, 22, 26 i Ep09-039 Eu/EP07 - 431 - 1046 najlepiej w rozdzielczości najlepiej minimum 1920/1080 im większe tym lepsze ;) Mogą być skany z dawnych lat. Potrzebne ze względów sentymentalnych. Nie będą rozpowszechniane. Z góry dziękuję

Offline bve2

  • Wiadomości: 189
    • Zobacz profil
    • http://www.admineu07.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 22
EP09 (104E)
« Odpowiedź #72 dnia: 06 Grudnia 2005, 11:10:49 »
Cytat: "piotrek-"
gdybym miał mozliwosci, to chetnie bym zaja sę tym kodem, chocby edytrem
ale jak znam tylko podstawy c++, to do czego mam sie rwać?
ale chętnie je zobacze
... szukam ich dalej



Prosze tu masz linkhttp://svn.berlios.de/viewcvs/eu07/
Milego ogladania zycze...

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4250
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 256
EP09 (104E)
« Odpowiedź #73 dnia: 06 Grudnia 2005, 14:31:29 »
Czarna magią... totalnie nic z tego nie kapuje no cóż zycze powodzenia tym wszystkim, którzy się za to zabiorą. Ja mam tylko cyfraka i służe pomocą tylko w sensie zrobienia zdjęć.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline piotrek-

  • Wiadomości: 169
    • Zobacz profil
    • http://www.ts.kolej.szczecin.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
EP09 (104E)
« Odpowiedź #74 dnia: 07 Grudnia 2005, 21:35:57 »
mozna tam sciagnąć jakos cały folder?
Lokomotywa sm31: prace wstrzymane
model 100%,

Offline Piotrek

  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
EP09 (104E)
« Odpowiedź #75 dnia: 10 Grudnia 2005, 11:01:27 »
Cytat: "piotrek-"
mozna tam sciagnąć jakos cały folder?


Tak, np. przez Tortoise SVN.

Offline piotrek-

  • Wiadomości: 169
    • Zobacz profil
    • http://www.ts.kolej.szczecin.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
EP09 (104E)
« Odpowiedź #76 dnia: 10 Grudnia 2005, 11:05:41 »
juz sciagnołem prawie wszystko po jednym pliku :)
Lokomotywa sm31: prace wstrzymane
model 100%,

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 46
EP09 (104E)
« Odpowiedź #77 dnia: 11 Grudnia 2005, 18:26:02 »
9 409 plików? No no, winszuję cierpliwości :]
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline piotrek-

  • Wiadomości: 169
    • Zobacz profil
    • http://www.ts.kolej.szczecin.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
EP09 (104E)
« Odpowiedź #78 dnia: 11 Grudnia 2005, 21:13:57 »
niestety odkryłem, że to nie było prawie wszystko :/
brakuje mi wiekszości code i edytor
Lokomotywa sm31: prace wstrzymane
model 100%,

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
EP09 (104E)
« Odpowiedź #79 dnia: 13 Grudnia 2005, 15:37:51 »
Tia... Wszystko jest skukane?:]

Offline tokarekdawid

  • Wiadomości: 102
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
EP09 (104E)
« Odpowiedź #80 dnia: 28 Grudnia 2005, 22:57:55 »
Panowie, czy nie odbiegacie od tematu? Tu była mowa o EP09, a nie o sprzedarzy modeli itp. Jak idą prace, bo w tym zamieszaniu nic nie wiadomo.
WWW.DREZYNY.KOLEJ.ONE.PL / WWW.SMKS2.HISTO.PL

Offline bve2

  • Wiadomości: 189
    • Zobacz profil
    • http://www.admineu07.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 22
EP09 (104E)
« Odpowiedź #81 dnia: 29 Grudnia 2005, 10:18:05 »
Cytat: "tokarekdawid"
Panowie, czy nie odbiegacie od tematu? Tu była mowa o EP09, a nie o sprzedarzy modeli itp. Jak idą prace, bo w tym zamieszaniu nic nie wiadomo.

Jakbys dokladnie czytal forum to bys wiedzial ze kabina do EP09 jest juz do sciagniecia(ktos inny zrobil i udostepnil).

Offline tokarekdawid

  • Wiadomości: 102
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
EP09 (104E)
« Odpowiedź #82 dnia: 29 Grudnia 2005, 11:27:37 »
Wiem o tym, ale to inna kabina.
WWW.DREZYNY.KOLEJ.ONE.PL / WWW.SMKS2.HISTO.PL

Offline Szmytek

  • Wiadomości: 31
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
EP09 (104E)
« Odpowiedź #83 dnia: 13 Marca 2006, 23:15:17 »
Ohoho, widzę że z Buildera się na VC++ przerzuciliście... słusznie słusznie :)

Offline Bart

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 415
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
EP09 (104E)
« Odpowiedź #84 dnia: 14 Marca 2006, 11:14:20 »
Tak, ale teraz wychodzi sprawa iż ciężko się w nim poruszać i być może znów chłopaki powrócą na Devcpp - tzn napewno przerzucą się na cos innego tylko nie wiadomo jeszcze na co.
Marcin_EU (21-08-2005 20:42) napisał:
wystarczy znalezc wielu frajerow i za 10 lat ze starego symka bedziecie mieli bve, a za 50 to moze i mstsa