Autor Wątek:  Pokrywające się tri w sceneriach.  (Przeczytany 2289 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3930
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Pokrywające się tri w sceneriach.
« dnia: 24 Czerwca 2020, 14:18:25 »
Z najnowszej PC, przeleciałem nowym swoim narzędziem do szukania pokrywających się node triangle. Narzędzie nie jest jeszcze w pełni funkcjonalne (nie ma usuwania). Kiedyś robiłem podobne funkcjonalnie, jednak teraz robię to inaczej.
W PC w dwóch sceneriach oraz ich klonach, jest tego  najwięcej:
baltyk.scn   218
baltyk_euro2012.scn   1333

Liczba oznacza liczbę par trójkątów, mających te same współrzędne i kolejność.
W załączniku log. W logu występują pary trójkątów, które są jednakowe pod względem współrzędnych. Być może trafią się trójkąty, które narzędzie źle zinterpretowało na skutek niestandardowych deklaracji node triangle - jednak przy pobieżnym przejrzeniu loga, tego nie zauważam.
Nie spodziewam się szerokiego zainteresowania tematem i jako ciekawostkę przedstawiam, iż takie rzeczy również są w sceneriach. Raczej na wydajność ma to wpływ mały, chyba, że jest jakaś koncentracja tego typu rzeczy na jakimś obszarze. Nie wiem zresztą.