Autor Wątek:  Niezgodności trainsetów z textures.txt  (Przeczytany 3978 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 906
Niezgodności trainsetów z textures.txt
« dnia: 16 Sierpnia 2019, 00:16:44 »
skin not found: 104e-044, vehicle type: pkp/ep09_v1/104e_5
skin not found: 301db-155, vehicle type: pkp/sp45_v1/301db
skin not found: 301db-180, vehicle type: pkp/sp45_v1/301db
skin not found: 301db-188, vehicle type: pkp/sp45_v1/301db
skin not found: 303e-ep-tv-422, vehicle type: pkp/303e_v1/303e-ep-tv-ic
skin not found: 303e-ep-zez-374, vehicle type: pkp/303e_v1/303e-ep-zez
skin not found: 401ra_1, vehicle type: pkp/zaes_v1/406ra
skin not found: 406ra_dec4, vehicle type: pkp/zaes_v1/401ra
skin not found: 4e-116-hist, vehicle type: pkp/4e_v1/4e
skin not found: 6634284-2, vehicle type: pkp/falns_v1/440v
skin not found: 6dg-101, vehicle type: pkp/6dg_v1/6dg
skin not found: b9nopuvz_8470031-6, vehicle type: pkp/111arow_v1/111arow_iv
skin not found: en57-1051ra, vehicle type: pkp/en57_v1/6baii
skin not found: en57-1051rb, vehicle type: pkp/en57_v1/6bbii
skin not found: gbkkss1, vehicle type: pkp/gbs_v1/gbkkss
skin not found: sm03-268, vehicle type: pkp/sm03_v1/2ls150
vehicle type not found: pkp/su45_v2/301d-1

Dobrze by było gdyby ktoś (najlepiej z dostępem do repo) to poprawił.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Niezgodności trainsetów z textures.txt
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Sierpnia 2019, 21:56:03 »
Z 2l160 jest ten problem, że ma unikalną fizykę i przerobioną kabinę a nie ma żadnej skórki pudła. :/
Poszły poprawki. O ile większość by skutkowała może brakiem mini w starterze, to vehicle type not found: pkp/su45_v2/301d-1 jest moim grubym błędem z wywaleniem fizyki bez zmiany wpisów.
« Ostatnia zmiana: 17 Sierpnia 2019, 00:15:53 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 906
Odp: Niezgodności trainsetów z textures.txt
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Sierpnia 2019, 20:05:02 »
Dzięki.
Zrobiłeś literówkę na 4360v zamiat 436v
Został jeszcze niedozwolony skin GBKKSS1 na model GBKKSS. Wygląda na błąd copypasty w textures.txt.
Wysyłam poprawkę na to.
edit: welp, ten gbs_v1/textures.txt był zmieniony wcześniej w 2482 "poprawki textures.txt", ale dlaczego?
« Ostatnia zmiana: 17 Sierpnia 2019, 20:18:19 wysłana przez Milek7 »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Niezgodności trainsetów z textures.txt
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Marca 2020, 17:24:38 »
Masz narzędzie którym to wykryłeś? Znalazłem babola w unifikacji mmd wagonów i wypadałoby puścić całościowy test trainsetów ponownie.
Mój kanał youtube

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1468
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 440
Odp: Niezgodności trainsetów z textures.txt
« Odpowiedź #4 dnia: 07 Marca 2020, 17:42:50 »
Chodzi o brak tekstury znajdującej się w textures.txt? Jeśli tak to mój starter to wykrywa (również braki modeli i fizyki), tylko póki co wyłączyłem tą funkcjonalność z wrzuconej wersji nie będąc pewnym jej prawidłowego działania.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Niezgodności trainsetów z textures.txt
« Odpowiedź #5 dnia: 07 Marca 2020, 20:26:00 »
Chodzi o sparowanie w jakimś trainsecie w paczce tekstura-mmd inne niż w textures.txt.
Mój kanał youtube

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1468
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 440
Odp: Niezgodności trainsetów z textures.txt
« Odpowiedź #6 dnia: 22 Marca 2020, 22:04:54 »
Czy takie coś się łapie?
bałtyk.scn:
trainset none kibello 0.0 0.0
node -1 0 EN57-1149'08ra dynamic pkp\en57_v1 EN57-1149'08ra en57-840ra 0.0 nobody 119.WH25 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1149'08s dynamic pkp\en57_v1 EN57-1149'08s en57-840s 0.0 nobody 119.WH25 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1149'08rb dynamic pkp\en57_v1 EN57-1149'08rb en57-840rb 0.0 nobody 119.WH25 0 enddynamic
endtrainset
Wpis w textures:
EN57-1149'08RA.DDS=6baiv_led4,EN57-RA,EN57-1149'08RA//v2,EN57-1149,SKMT,SKM-Gdynia_Cisowa,30.06.2008,Lok._Gdynia_Cisowa,RafaPolska424,eu07-001
EN57-1149'08RB.DDS=6bbiv_led4,EN57-RB,EN57-1149'08RB//v2,EN57-1149,SKMT,SKM-Gdynia_Cisowa,30.06.2008,Lok._Gdynia_Cisowa,RafaPolska424,eu07-001
EN57-1149'08S.DDS=6bsiv_led3,EN57-S,EN57-1149'08S//v2,EN57-1149,SKMT,SKM-Gdynia_Cisowa,30.06.2008,Lok._Gdynia_Cisowa,RafaPolska424,eu07-001

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Niezgodności trainsetów z textures.txt
« Odpowiedź #7 dnia: 22 Marca 2020, 22:07:31 »
Jak najbardziej. Właśnie o takie coś chodzi.
Mój kanał youtube

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1468
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 440
Odp: Niezgodności trainsetów z textures.txt
« Odpowiedź #8 dnia: 22 Marca 2020, 22:46:42 »
To wobec tego jest wiele takich wpisów. Jak dobrze pójdzie jutro wrzucę starter z odpowiednią implementacją.