Autor Wątek:  Dwa błędy - SU45-115 i SA134  (Przeczytany 2339 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MishutkAviation

  • Wiadomości: 39
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Dwa błędy - SU45-115 i SA134
« dnia: 01 Marca 2020, 11:46:53 »
Witam!
Ostatnio jadąc na scenariuszu Całkowo Wycieczka zauważyłem dwa błędy.
Po pierwsze - tekstura SU45-115 w malowaniu SKPL po lewej stronie posiada oznaczenia, które są ich lustrzanym odbiciem (jak w załączniku);
Po drugie - SA134-008 (jako AI), z którym minąłem się na jednej ze stacji zamiast tablic kierunkowych miał tam przezroczystość (jak w załączniku).

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Dwa błędy - SU45-115 i SA134
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Marca 2020, 11:49:16 »
1. Nie ta skórka a wszystkie. Wina modelu i nic na nim nie poprawisz.
2. A spojrzałeś na czoło? Bardzo dziwne zachowanie.
Mój kanał youtube

Offline MishutkAviation

  • Wiadomości: 39
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Dwa błędy - SU45-115 i SA134
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Marca 2020, 12:02:36 »
Cytuj
2. A spojrzałeś na czoło? Bardzo dziwne zachowanie.

Uruchomiłem scenerię jeszcze raz - kiedy odpalam scenariusz, w kórym to ja jadę szynobusem (jako APM44212), tablice wyświetlają się normalnie, ale kiedy uruchomiłem znów jako SU45, w Paszkach Wielkich, kiedy się z pesobusem mijałem, znów jest tak samo. W załącznikach przesyłam również czoło.

Edit: Kiedy dojechał do Macierzewa i zmienił numer na APM 44213 (w drugą stronę), tablice wyświetliły się normalnie.
« Ostatnia zmiana: 01 Marca 2020, 12:06:18 wysłana przez MishutkAviation »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Dwa błędy - SU45-115 i SA134
« Odpowiedź #3 dnia: 01 Marca 2020, 12:08:38 »
Bardzo dziwne zachowanie. Patrzysz bezpośrednio z zewnątrz, więc problemy z sortowaniem wykluczam. Zwłaszcza jak ponowne wygenerowanie tekstury naprawiło tabliczkę. Jakby coś się w niej skopało, to powinna być zdegenerowana/biała/różowa ale nie dziurawa. Python nie potrafi malować przezroczystości. :/
Mój kanał youtube